|
Post by paskarusina on Sept 17, 2015 17:12:23 GMT
lucky on iha sika nuori :-( tyhmä hyvännäkönen malli, ulkonäkö hämää :/ no, ei se mitää, playeri mikä playeri 8) no eiköhän se oo iha ilone poika ku saa vähä vanhempaaki välillä 8) :DD erityisen iloinen kuusitoista vuotias 8)
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 17:18:25 GMT
hmm mietin jos charita ois toivon, et ne vois luckynkaa kokeilla uusiks suhdetta nyt, ku tää nainen on palan tonne mut sit jos lucky on kuitenki toisen naisenkaa nii sit se on kauheen surullinen tai jotaa
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 17:29:53 GMT
no eiköhän se oo iha ilone poika ku saa vähä vanhempaaki välillä 8) :DD erityisen iloinen kuusitoista vuotias 8) hui, onks se vasta kuustoista. mut joo saaki olla. voisin tehä siitä viel vähä vaikeen nii olispa yrittämistä. ehkä laitan tän 18 vuotiaaks sittekki vai haluutko et 19, mulle periaatteessa ihan sama jos ei sua haittaa
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 17:45:50 GMT
Lomake;
Kokonimi › dylan elia jerome bellamy Ikä ja syntymäaika › 17 Sukupuoli, suuntautuminen ja siviilisääty › mies, homo ja sinkku kai? Ammatti/opiskelut › lukiossa, välillä kahvilassa töissä. Asunto › asuu siskonsa kanssa kerrostalossa, kaksiossa. sisustus on valkoista ja beigen sekoitusta Luonnekuvausta › naa Muuta › naa
mies › dylan elia jerome bellamy › 17 › homo ja sinkku › katri
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 18:05:20 GMT
hmm mietin jos charita ois toivon, et ne vois luckynkaa kokeilla uusiks suhdetta nyt, ku tää nainen on palan tonne mut sit jos lucky on kuitenki toisen naisenkaa nii sit se on kauheen surullinen tai jotaa mullei oo mitää välii sillee mul ois vaa idea, et mite lucky ja mun nainen ois tutustunu, mutta naa en tiiä :Dd
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 18:19:38 GMT
hmm mietin jos charita ois toivon, et ne vois luckynkaa kokeilla uusiks suhdetta nyt, ku tää nainen on palan tonne mut sit jos lucky on kuitenki toisen naisenkaa nii sit se on kauheen surullinen tai jotaa mullei oo mitää välii sillee mul ois vaa idea, et mite lucky ja mun nainen ois tutustunu, mutta naa en tiiä :Dd voitais kyl keksii jotaa parempaa koska toi ei oo mikää hyvä
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 18:24:14 GMT
mullei oo mitää välii sillee mul ois vaa idea, et mite lucky ja mun nainen ois tutustunu, mutta naa en tiiä :Dd voitais kyl keksii jotaa parempaa koska toi ei oo mikää hyvä ois helpompaa jos niia ois täs viel, mutta onko ideoita?
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 18:25:53 GMT
voitais kyl keksii jotaa parempaa koska toi ei oo mikää hyvä ois helpompaa jos niia ois täs viel, mutta onko ideoita? oota spämmin sen snäpin et se tulee
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 18:29:32 GMT
ois helpompaa jos niia ois täs viel, mutta onko ideoita? oota spämmin sen snäpin et se tulee aa joo :DD
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 18:36:08 GMT
oota spämmin sen snäpin et se tulee aa joo :DD se ei kato mun snäppei :-( kiva ku mun mystory on vaa täynnä meijä ryhmän tietotekniikan tuntii
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 18:57:12 GMT
se ei kato mun snäppei :-( kiva ku mun mystory on vaa täynnä meijä ryhmän tietotekniikan tuntii höh haha :DD mutta tota onks sul ideoita?
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 19:01:28 GMT
se ei kato mun snäppei :-( kiva ku mun mystory on vaa täynnä meijä ryhmän tietotekniikan tuntii höh haha :DD mutta tota onks sul ideoita? hmm ei mul nyt tuu heti kyl mielee
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 19:14:19 GMT
höh haha :DD mutta tota onks sul ideoita? hmm ei mul nyt tuu heti kyl mielee noku ei oikeen mullakaan :DD
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 19:18:04 GMT
hmm ei mul nyt tuu heti kyl mielee noku ei oikeen mullakaan :DD emmä tiiä jos nää meijä tytsyt ois jonkunäkösii hyvii frendei ja sit näil ois tullu pient känää siint et se ois alkan säätää luckynkaa
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 19:27:00 GMT
noku ei oikeen mullakaan :DD emmä tiiä jos nää meijä tytsyt ois jonkunäkösii hyvii frendei ja sit näil ois tullu pient känää siint et se ois alkan säätää luckynkaa heeii, tähä vois sopii hyvin tää miten aattelin et tää tutustu luckynkaa. et tota joo toi käy, ja sit ku kerta lucky on malli nii se ois voinu tehä johonki esim. musiikkivideolle jotai eroottisempaa kohtausta mihi tarvittais jotain tanssitaidollista mallia tai jotai ja sit mun naine ois menny siihe ja sit vaa jotai siitä. siis ihan ehdotuksena toi ja siis vielä lisään, että mun nainen ei ois tajunnu, et toi oli se poika josta se sun tyty ois pitäny
|
|