|
Post by sini on Sept 17, 2015 12:15:51 GMT
hmm mulle on ihan sama :-) mut tää ei oo tosiaa asun ku nyt vast pari kuukautta tuol tai siis se on asun jo aikasemmin mut muutti eri paikkakunnalle ja nyt palas opiskelee :-D nooo jos se on vaik luckyn exä ku se muutti pois ni ei halunnu enää seurustella välimatkan takii? tai sit jos lucky vaik petti sitä sil väli ku se asu muual ja se sai tietää? ihan mite vaa mulle on ihan sama et kummin vaa
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 17, 2015 12:45:34 GMT
nooo jos se on vaik luckyn exä ku se muutti pois ni ei halunnu enää seurustella välimatkan takii? tai sit jos lucky vaik petti sitä sil väli ku se asu muual ja se sai tietää? ihan mite vaa mulle on ihan sama et kummin vaa no toi toka vaik sitte :-) lucky on muutenki vähä semmone et käy naisii läpi minkä kerkee
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 13:36:45 GMT
mulle on ihan sama et kummin vaa no toi toka vaik sitte :-) lucky on muutenki vähä semmone et käy naisii läpi minkä kerkee haha, okei
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 15:52:56 GMT
mulle on ihan sama et kummin vaa no toi toka vaik sitte :-) lucky on muutenki vähä semmone et käy naisii läpi minkä kerkee lol voisin laittaa mun naisen tuomaa teille vähä draamaa.
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 16:04:26 GMT
no toi toka vaik sitte :-) lucky on muutenki vähä semmone et käy naisii läpi minkä kerkee lol voisin laittaa mun naisen tuomaa teille vähä draamaa. haha joo
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 17, 2015 16:11:08 GMT
no toi toka vaik sitte :-) lucky on muutenki vähä semmone et käy naisii läpi minkä kerkee lol voisin laittaa mun naisen tuomaa teille vähä draamaa. anna tulla 8)
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 16:20:02 GMT
lol voisin laittaa mun naisen tuomaa teille vähä draamaa. anna tulla 8) vois tehä charitast sellasen jol on ollu vaikeuksii päästä yli luckyst
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 16:21:31 GMT
lol voisin laittaa mun naisen tuomaa teille vähä draamaa. anna tulla 8) voisin tehä siitä puuman 8) koska aattelin et jos tää ois 18-19 ja sit tän pikkuveli ois 17-16 tai jossain siinä. mutjoo kertokaa kumman ikäne. ja hyvä jos teille käy.
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 16:23:01 GMT
voisin tehä siitä puuman 8) koska aattelin et jos tää ois 18-19 ja sit tän pikkuveli ois 17-16 tai jossain siinä. mutjoo kertokaa kumman ikäne. ja hyvä jos teille käy. hmm 19? :-)
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 17, 2015 16:38:29 GMT
lucky on iha sika nuori :-( tyhmä hyvännäkönen malli, ulkonäkö hämää :/ no, ei se mitää, playeri mikä playeri 8)
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 16:39:54 GMT
lucky on iha sika nuori :-( tyhmä hyvännäkönen malli, ulkonäkö hämää :/ no, ei se mitää, playeri mikä playeri 8) älä välitä charitaki on nuor :-D
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 16:43:27 GMT
lucky on iha sika nuori :-( tyhmä hyvännäkönen malli, ulkonäkö hämää :/ no, ei se mitää, playeri mikä playeri 8) no eiköhän se oo iha ilone poika ku saa vähä vanhempaaki välillä 8) :DD
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 16:52:07 GMT
pitää kyl keksii joku kiva pien draama näille 8)
|
|
|
Post by pokemon on Sept 17, 2015 17:07:24 GMT
pitää kyl keksii joku kiva pien draama näille 8) mm, jep. mietin vaa et voiks ammatilta olla tanssija tai sillee "ammattitanssija" et täl ois jonkinlaista pientä kuuluisuutta ja se sais rahaa siitä ja sillee.
|
|
|
Post by sini on Sept 17, 2015 17:11:38 GMT
pitää kyl keksii joku kiva pien draama näille 8) mm, jep. mietin vaa et voiks ammatilta olla tanssija tai sillee "ammattitanssija" et täl ois jonkinlaista pientä kuuluisuutta ja se sais rahaa siitä ja sillee. joo voi :-)
|
|