|
Post by pokemon on Sept 15, 2015 17:50:05 GMT
oisko ketää halukasta homoilee munkaa naisella. no nii tai pojalla
|
|
|
Post by obrien on Sept 15, 2015 17:51:38 GMT
okei, no jos mikel ja charita vois olla lapsuuden ystäviä? joo :-) jos tää ois vaik muuttanu pari vuotta sitte eri kaupunkii mut tullu nyt takas gatlinburgii opiskelee? :-) joo
|
|
|
Post by obrien on Sept 15, 2015 17:51:58 GMT
oisko ketää halukasta homoilee munkaa naisella. no nii tai pojalla meh mul ois kyl noi jätkät
|
|
|
Post by Jp on Sept 15, 2015 18:00:25 GMT
uppiduppi (miks mul tulee mieleen tost Robinin Boom Kah)
|
|
|
Post by pokemon on Sept 15, 2015 18:09:25 GMT
oisko ketää halukasta homoilee munkaa naisella. no nii tai pojalla meh mul ois kyl noi jätkät voin tehä pojan jos haluut
|
|
|
Post by obrien on Sept 15, 2015 18:17:52 GMT
meh mul ois kyl noi jätkät voin tehä pojan jos haluut joo c:
|
|
|
Post by pokemon on Sept 15, 2015 18:49:05 GMT
voin tehä pojan jos haluut joo c: minkä ikäisen siitä teen ja.. öö sit saanks tehä siitä semmosen söpön ujon .__.
|
|
|
Post by obrien on Sept 15, 2015 19:34:08 GMT
minkä ikäisen siitä teen ja.. öö sit saanks tehä siitä semmosen söpön ujon .__. tee söpö ujo c: ja tee minkä ikänen vaa meen nukkuu, herään kuudelta ja käyn töissä, roolaan sulle ja sit meen kouluu
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 16, 2015 14:45:00 GMT
Toi mun lomake on nyt kokonaa valmis, paitsi et liitän tähä vielä kuvan makuuhuoneesta ja kaks kuvaa Luckystä Kyseisen kuvan sisustus ei ihan vastaa sitä mitä aattelin mut pääasiana toi sänky ja kattoikkunat
|
|
|
Post by pokemon on Sept 16, 2015 16:30:52 GMT
minkä ikäisen siitä teen ja.. öö sit saanks tehä siitä semmosen söpön ujon .__. tee söpö ujo c: ja tee minkä ikänen vaa meen nukkuu, herään kuudelta ja käyn töissä, roolaan sulle ja sit meen kouluu jee c: kelpaako tää kuva. en oo enää ihan varma siitä naisesta, tai sen voin tehä jos saan sille jotaki ystävää tai jotai säätöä. voisin tehä niistä sisaruksia.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 16, 2015 17:25:16 GMT
Luckylle saa ehottaa kavereita, säätöä, vihamiehiä iha mitä vaa
|
|
|
Post by sini on Sept 16, 2015 19:52:34 GMT
Luckylle saa ehottaa kavereita, säätöä, vihamiehiä iha mitä vaa mun naikkosest jotaa :-)
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 16, 2015 20:21:01 GMT
Luckylle saa ehottaa kavereita, säätöä, vihamiehiä iha mitä vaa mun naikkosest jotaa :-) joo mitä haluut? kaveri, säätö, exä?
|
|
|
Post by sini on Sept 16, 2015 20:26:00 GMT
joo mitä haluut? kaveri, säätö, exä? hmm mulle on ihan sama :-) mut tää ei oo tosiaa asun ku nyt vast pari kuukautta tuol tai siis se on asun jo aikasemmin mut muutti eri paikkakunnalle ja nyt palas opiskelee :-D
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 17, 2015 5:57:13 GMT
joo mitä haluut? kaveri, säätö, exä? hmm mulle on ihan sama :-) mut tää ei oo tosiaa asun ku nyt vast pari kuukautta tuol tai siis se on asun jo aikasemmin mut muutti eri paikkakunnalle ja nyt palas opiskelee :-D nooo jos se on vaik luckyn exä ku se muutti pois ni ei halunnu enää seurustella välimatkan takii? tai sit jos lucky vaik petti sitä sil väli ku se asu muual ja se sai tietää? ihan mite vaa
|
|