|
Post by sini on Sept 24, 2015 17:34:39 GMT
tekis miel tehä kyl toinen hahmo mut en tiiä et minkälaisen tekis
|
|
|
Post by pokemon on Sept 24, 2015 18:01:09 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy kohottaa hieman hämmästyneenä kulmiaan, kun toinen kertoi olevansa ihan nätisti. Hyvähän se oli, jos toinen osaisi olla. " Hyvä, " nainen katselee toista, leveästi hymyillen. " No niimpä,.. Mutta sä varmaan sammuisit ennenkuin ehtisit tehdä mitään. " tummaverikkö naurahtaa, koska toinen horjahti jo taakseppäin, joka sai kuitenkin naisen melkein täysin vakavoitumaan. Toisen olisi pakko istua, ennenkuin toinen kaatuisi. Toisessa oli huomiota täällä jo aika paljon muutenkin. " Vau, aika hyvä idea.. " nainen naurahtaa, kun toinen nojasi päällään hänen olkapäällään. Hetken hän ehti pörrötellä toisen vaaleita hiuksia, kunnes mies nosti päänsä. " Koska olet liian sekaisin jo nyt.. Vettä kylläkin joudut juomaan. " Domitienne kertoo, kun katselee vakasti toisen jäänsinisiin silmiin, vaikka häntä nauratti jo valmiiksi paljon. Itsekseen virnuillen nainen pudistelee päätään. " Juu etpä, meinasit äskenkin kaatua ", nainen sanahtaa, kunnes tuntee toisen pehmeät huulet omillaan. Toisen suudelmaan vastaten hän vie kätensä tuttuun paikkaan toisen niskalle, toinen käsi lähtien vaeltamaan toisen paidan sisälle, joka saa naisen virnuilemaan. " No juu, toki. " Bellamy naurahtaa, kun jatkaa toisen suutelemista. "Enkä sammu!", Lucky kitisi vastalauseeksi ja mutristi taaa huuliaan. Hän tykkäsi siitä, kun Domitienne pörrötteli hänen hiuksiaan. Normaalisti Lucky ei antaisi kenenkään koskea hiuksiinsa, mutta Domitienne oli eri asia. "En mä ole edes sekaisin", Lucky kikatti ja katsoi toisen vakavaa ilmettä. Tai ainakin yritys oli kova, ei Domitienne pysynyt vakava ilme kasvoillaan kovin kauaa. Domitienne yritti vain ajatella miehen parasta, mutta eihän alaikäinen ympäripäissään oleva jääräpää kuunnellut. Seuraavaan Domitiennen kommenttiin Lucky vain pudisteli päätään, keskittyen sitten suutelemiseen. Ei se kännissä tuntunut onnistuvan oikein millään, vaikka Lucky yritti. Suudelmasta tuli väkisinkin kuolainen ja kömpelö, mutta se oli vain ja ainoastaan alkoholin syytä. "No, eiköhän mennä sitten?", Smith virnisti liikkumatta kuitenkaan mihinkään. Kömpelösti hän kävi istumaan keittiön työtasolle Domitiennen viereen päätyen tuijottamaan tuon tissejä. "Kivat tissit", Lucky kommentoi seuraavaksi virnistäen naiselle. Lucky joi juomansa loppuun ja hylkäsi muin kauemmas, ei hän enempää joisi. Domitienne Veronica Doreen Bellamy naurahtaa toisen väitteelle - kyllä toinen sammuisi jos joisi vielä hiukan enemmän. Hän tietäisi miten vaikeaa on herättää sammunut ihminen, oli parikertaa joutunut kavereitaan herättelemään, eikä enää ikinä haluaisi tehdä sitä. Se oli niin uuvuttavaa - varsinkin jos heitä taluttaisi ja heidän silmät lipsuvat vain kiinni. " Ihan varmasti sammuisit pian.. Ja olet, olet todella sekaisin. " Domitienne naurahtaa, kun katselee päätään pudistellen toista. Toinen oli oikeasti niin sekaisin, että hän ei tietäisi mitä illasta tulisi vielä tulemaan. " Äläs virnuile siinä, ei me nyt mitään voida tehdä kun olet noin sekaisin. " tummaverikkö sanahtaa toiselle, kunnes teki hieman tilaa toiselle, joka hieman huteran näköisesti pääsi kuitenkin istumaan, turvallisesti. Tummat kulmakarvat kohoavat, kun toinen vei katseensa hänen tisseihin. " Jep, mun tissit on kivat. " Bellamyn esikoinen naurahtaa, vaikka lauseessaan painottaakin sanaa mun, joka saa haastavasti hänen kulmansa kohoamaan - olisi hauskaa tietää mitä toinen sanoisi tähän. Nainen käsillään hetkeksi peittää tissinsä, nostaen leukaansa hieman ylemmäs, kunnes vain päätään pudistellen, pienesti naurahtaen, vie kätensä vierelleen.
|
|
|
Post by MayMay on Sept 24, 2015 18:16:03 GMT
Attachment DeletedTäs Ivyn kuva... Ja huolisko kenenkään hahmo sellasta 14-vuotiasta laulaja tyttöö kämppäänsä asumaan vaik pikkusiskona tai serkkuna tai jollaan sellasena? Haluisin nimittäin mahdollisesti Julienkin tänne tai sitte 18v Elian :3
|
|
|
Post by pokemon on Sept 24, 2015 18:24:29 GMT
tekis miel tehä kyl toinen hahmo mut en tiiä et minkälaisen tekis tee vaaan
|
|
|
Post by sini on Sept 24, 2015 18:36:06 GMT
tekis miel tehä kyl toinen hahmo mut en tiiä et minkälaisen tekis tee vaaan pitää keksii jonkulainen hahmo
|
|
|
Post by MayMay on Sept 24, 2015 18:41:39 GMT
tee vaaan pitää keksii jonkulainen hahmo Jos tekisin Julien tai Elian tänne ni tee vaik joku omalaatunen paras kaveri sille tai jtn
|
|
|
Post by sini on Sept 24, 2015 18:44:26 GMT
pitää keksii jonkulainen hahmo Jos tekisin Julien tai Elian tänne ni tee vaik joku omalaatunen paras kaveri sille tai jtn etin eka kuvan nii kattoo sit et minkälainen siint tulee :-)
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 25, 2015 7:32:17 GMT
"Enkä sammu!", Lucky kitisi vastalauseeksi ja mutristi taaa huuliaan. Hän tykkäsi siitä, kun Domitienne pörrötteli hänen hiuksiaan. Normaalisti Lucky ei antaisi kenenkään koskea hiuksiinsa, mutta Domitienne oli eri asia. "En mä ole edes sekaisin", Lucky kikatti ja katsoi toisen vakavaa ilmettä. Tai ainakin yritys oli kova, ei Domitienne pysynyt vakava ilme kasvoillaan kovin kauaa. Domitienne yritti vain ajatella miehen parasta, mutta eihän alaikäinen ympäripäissään oleva jääräpää kuunnellut. Seuraavaan Domitiennen kommenttiin Lucky vain pudisteli päätään, keskittyen sitten suutelemiseen. Ei se kännissä tuntunut onnistuvan oikein millään, vaikka Lucky yritti. Suudelmasta tuli väkisinkin kuolainen ja kömpelö, mutta se oli vain ja ainoastaan alkoholin syytä. "No, eiköhän mennä sitten?", Smith virnisti liikkumatta kuitenkaan mihinkään. Kömpelösti hän kävi istumaan keittiön työtasolle Domitiennen viereen päätyen tuijottamaan tuon tissejä. "Kivat tissit", Lucky kommentoi seuraavaksi virnistäen naiselle. Lucky joi juomansa loppuun ja hylkäsi muin kauemmas, ei hän enempää joisi. Domitienne Veronica Doreen Bellamy naurahtaa toisen väitteelle - kyllä toinen sammuisi jos joisi vielä hiukan enemmän. Hän tietäisi miten vaikeaa on herättää sammunut ihminen, oli parikertaa joutunut kavereitaan herättelemään, eikä enää ikinä haluaisi tehdä sitä. Se oli niin uuvuttavaa - varsinkin jos heitä taluttaisi ja heidän silmät lipsuvat vain kiinni. " Ihan varmasti sammuisit pian.. Ja olet, olet todella sekaisin. " Domitienne naurahtaa, kun katselee päätään pudistellen toista. Toinen oli oikeasti niin sekaisin, että hän ei tietäisi mitä illasta tulisi vielä tulemaan. " Äläs virnuile siinä, ei me nyt mitään voida tehdä kun olet noin sekaisin. " tummaverikkö sanahtaa toiselle, kunnes teki hieman tilaa toiselle, joka hieman huteran näköisesti pääsi kuitenkin istumaan, turvallisesti. Tummat kulmakarvat kohoavat, kun toinen vei katseensa hänen tisseihin. " Jep, mun tissit on kivat. " Bellamyn esikoinen naurahtaa, vaikka lauseessaan painottaakin sanaa mun, joka saa haastavasti hänen kulmansa kohoamaan - olisi hauskaa tietää mitä toinen sanoisi tähän. Nainen käsillään hetkeksi peittää tissinsä, nostaen leukaansa hieman ylemmäs, kunnes vain päätään pudistellen, pienesti naurahtaen, vie kätensä vierelleen. "Voidaanhan, ei alkoholi ole este", Lucky marisi huulet mutrussa. Hän nojasi hieman eteenpäin ja oli täten vähällä horjahtaa lattialle. Lucky sai kuitenkin tasapainonsa pidettyä eikä kaatunut lattialle. "Montakohan salakuvaa meistä on jo otettu illan aikana?", Lucky kyseli viedessään katseensa takaisin naiseen. "Ne on kyllä mun omaisuutta", mies totesi Domitiennen korostaessa sanaa mun. Lucky vei kätensä rohkeasti naisen rinnoille ja puristi niitä. Samalla blondi vei huulensa Domitiennen omille ja liu'utti kätensä tuon kylkiä pitkin takapuolelle. "Kaikki mikä kuuluu sulle, kuuluu myös mulle", Smith mutisi naisen huulia vasten ja otti kielensäkkin mukaan suudelmaan. Lucky veti Domitiennen syliinsä ja jatkoi tuon suutelua tauotta. Kaksikkoa ihan varmasti kuvattiin tälläkin hetkellä ja huomenna Luckystä olisi lehdissä kuvia 'tämän tuntemattoman naise' kanssa, niin kuin lehdet varmaan kirjoittavat. Smith saa ihan varmasti kuulla tästä manageritaan, kuvaajaltaan ja puvustajaltaan. Kaikilta, jopa henkivartijoilta joille Lucky oli jankannut ainakin puoli tuntia, ettei hän tarvitse apua. Hän osaa kyllä pitää itsekkin itsestään huolta ja Luckyn mielestä henkivartijat mallinalalla, varsinkin jos ei ole kauheita fanilaumoja tai -tapaamisia, ovat turhia.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 25, 2015 12:19:59 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy naurahtaa toisen väitteelle - kyllä toinen sammuisi jos joisi vielä hiukan enemmän. Hän tietäisi miten vaikeaa on herättää sammunut ihminen, oli parikertaa joutunut kavereitaan herättelemään, eikä enää ikinä haluaisi tehdä sitä. Se oli niin uuvuttavaa - varsinkin jos heitä taluttaisi ja heidän silmät lipsuvat vain kiinni. " Ihan varmasti sammuisit pian.. Ja olet, olet todella sekaisin. " Domitienne naurahtaa, kun katselee päätään pudistellen toista. Toinen oli oikeasti niin sekaisin, että hän ei tietäisi mitä illasta tulisi vielä tulemaan. " Äläs virnuile siinä, ei me nyt mitään voida tehdä kun olet noin sekaisin. " tummaverikkö sanahtaa toiselle, kunnes teki hieman tilaa toiselle, joka hieman huteran näköisesti pääsi kuitenkin istumaan, turvallisesti. Tummat kulmakarvat kohoavat, kun toinen vei katseensa hänen tisseihin. " Jep, mun tissit on kivat. " Bellamyn esikoinen naurahtaa, vaikka lauseessaan painottaakin sanaa mun, joka saa haastavasti hänen kulmansa kohoamaan - olisi hauskaa tietää mitä toinen sanoisi tähän. Nainen käsillään hetkeksi peittää tissinsä, nostaen leukaansa hieman ylemmäs, kunnes vain päätään pudistellen, pienesti naurahtaen, vie kätensä vierelleen. "Voidaanhan, ei alkoholi ole este", Lucky marisi huulet mutrussa. Hän nojasi hieman eteenpäin ja oli täten vähällä horjahtaa lattialle. Lucky sai kuitenkin tasapainonsa pidettyä eikä kaatunut lattialle. "Montakohan salakuvaa meistä on jo otettu illan aikana?", Lucky kyseli viedessään katseensa takaisin naiseen. "Ne on kyllä mun omaisuutta", mies totesi Domitiennen korostaessa sanaa mun. Lucky vei kätensä rohkeasti naisen rinnoille ja puristi niitä. Samalla blondi vei huulensa Domitiennen omille ja liu'utti kätensä tuon kylkiä pitkin takapuolelle. "Kaikki mikä kuuluu sulle, kuuluu myös mulle", Smith mutisi naisen huulia vasten ja otti kielensäkkin mukaan suudelmaan. Lucky veti Domitiennen syliinsä ja jatkoi tuon suutelua tauotta. Kaksikkoa ihan varmasti kuvattiin tälläkin hetkellä ja huomenna Luckystä olisi lehdissä kuvia 'tämän tuntemattoman naise' kanssa, niin kuin lehdet varmaan kirjoittavat. Smith saa ihan varmasti kuulla tästä manageritaan, kuvaajaltaan ja puvustajaltaan. Kaikilta, jopa henkivartijoilta joille Lucky oli jankannut ainakin puoli tuntia, ettei hän tarvitse apua. Hän osaa kyllä pitää itsekkin itsestään huolta ja Luckyn mielestä henkivartijat mallinalalla, varsinkin jos ei ole kauheita fanilaumoja tai -tapaamisia, ovat turhia. Domitienne Veronica Doreen Bellamy naurahtaa miehen puheille. " Et kuitenkaan tiedä mitä tekist, " nainen virnuilee, kunnes helpotuksesta huokaisi, kun toinen ei lentänyt suoraan naamalleen, missä olisi toinen voinut saada vähän väriä naamaan. " En halua edes tietää.. " Domitienne katsoi toista hieman alahuultaan purren, toivottavasti tästä ei tulisi kauhean isoa juttua missään tai millään tavalla. " Aijaahas, miksen mä tämmöistä tiennyt. " nainen kohottaa kulmiaan hieman huvittuneena, kunnes tuntee toisen kädet rinnoillaan - sen jälkeen toisen vielä puristavan niitä, joka saa naisen älähtämään vain pienesti - ei hän usko, että tämä olisi hyvä idea, jos siitä saataisiin kuvia, ei välttämättä Lucky itsekkään pitäisi siitä. Pian kuitenkin toisen kädet eksyvät hänen kylkiään pitkin naisen takapuolelle, joka sai hänet hieman punastumaan, kun katselee ympärilleen huomaisiko kukaan. " Hei, et sä varmaan tykkää jos näet jossain kuvan missä pidät mun tisseistä ja perseestä kii." nainen virnuilee hieman, kun yrittää sanoa toiselle suudelmien välistä. " Vaikka sitten niin.. " Bellamyn esikoinen mutisee suudelmien välistä, kunnes hän tajuamattaan jo istuu Luckyn sylissä, joka saa naisen kikattamaan hieman, kun vie kätensä toisen niskan taakse. Hän ei tiedä oliko tämä niin järkevää, eikä sitäkään pitäiskö Lucky ideaa hyvänä enään huomenna.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 26, 2015 12:27:40 GMT
"Voidaanhan, ei alkoholi ole este", Lucky marisi huulet mutrussa. Hän nojasi hieman eteenpäin ja oli täten vähällä horjahtaa lattialle. Lucky sai kuitenkin tasapainonsa pidettyä eikä kaatunut lattialle. "Montakohan salakuvaa meistä on jo otettu illan aikana?", Lucky kyseli viedessään katseensa takaisin naiseen. "Ne on kyllä mun omaisuutta", mies totesi Domitiennen korostaessa sanaa mun. Lucky vei kätensä rohkeasti naisen rinnoille ja puristi niitä. Samalla blondi vei huulensa Domitiennen omille ja liu'utti kätensä tuon kylkiä pitkin takapuolelle. "Kaikki mikä kuuluu sulle, kuuluu myös mulle", Smith mutisi naisen huulia vasten ja otti kielensäkkin mukaan suudelmaan. Lucky veti Domitiennen syliinsä ja jatkoi tuon suutelua tauotta. Kaksikkoa ihan varmasti kuvattiin tälläkin hetkellä ja huomenna Luckystä olisi lehdissä kuvia 'tämän tuntemattoman naise' kanssa, niin kuin lehdet varmaan kirjoittavat. Smith saa ihan varmasti kuulla tästä manageritaan, kuvaajaltaan ja puvustajaltaan. Kaikilta, jopa henkivartijoilta joille Lucky oli jankannut ainakin puoli tuntia, ettei hän tarvitse apua. Hän osaa kyllä pitää itsekkin itsestään huolta ja Luckyn mielestä henkivartijat mallinalalla, varsinkin jos ei ole kauheita fanilaumoja tai -tapaamisia, ovat turhia. Domitienne Veronica Doreen Bellamy naurahtaa miehen puheille. " Et kuitenkaan tiedä mitä tekist, " nainen virnuilee, kunnes helpotuksesta huokaisi, kun toinen ei lentänyt suoraan naamalleen, missä olisi toinen voinut saada vähän väriä naamaan. " En halua edes tietää.. " Domitienne katsoi toista hieman alahuultaan purren, toivottavasti tästä ei tulisi kauhean isoa juttua missään tai millään tavalla. " Aijaahas, miksen mä tämmöistä tiennyt. " nainen kohottaa kulmiaan hieman huvittuneena, kunnes tuntee toisen kädet rinnoillaan - sen jälkeen toisen vielä puristavan niitä, joka saa naisen älähtämään vain pienesti - ei hän usko, että tämä olisi hyvä idea, jos siitä saataisiin kuvia, ei välttämättä Lucky itsekkään pitäisi siitä. Pian kuitenkin toisen kädet eksyvät hänen kylkiään pitkin naisen takapuolelle, joka sai hänet hieman punastumaan, kun katselee ympärilleen huomaisiko kukaan. " Hei, et sä varmaan tykkää jos näet jossain kuvan missä pidät mun tisseistä ja perseestä kii." nainen virnuilee hieman, kun yrittää sanoa toiselle suudelmien välistä. " Vaikka sitten niin.. " Bellamyn esikoinen mutisee suudelmien välistä, kunnes hän tajuamattaan jo istuu Luckyn sylissä, joka saa naisen kikattamaan hieman, kun vie kätensä toisen niskan taakse. Hän ei tiedä oliko tämä niin järkevää, eikä sitäkään pitäiskö Lucky ideaa hyvänä enään huomenna. "Ei mua kiinnosta. En mä saa siitä mitään seuraamuksia, korkeintaan mun kuvaajat ja muut valittaa mulle blaablaablaa yhyy Lucky on luuseri mut ei mua kiinnosta", Lucky virnuili suudelman jälkeen ja piti käsiään Domitiennen selällä. "Mua ei kiinnosta pätkääkään vaikka kaikki lehet kirjottais tästä, mä pidän susta ihan oikeasti ja teen mitä vaan, että voin miellyttää sua jollain tapaa", Lucky puhui hymy kasvoillaan kun rupesi hellästi silittelemään Domin selkää. Lucky piti sylissään istuvasta naisesta todella paljon. Häntä ei kiinnostanut ne kusipäät, jotka ottivat mahdollisesti tälläkin hetkellä kuvia ja lähettivät niitä eteenpäin. Lucky oli onnellinen, todella onnellinen siitä että uskalsi kertoa tunteistaan naiselle. Enää pitäisi saada välit Charitan kanssa korjattua, niin kaikki olisi hyvin - jos ystävyyssuhteita ja muita suhteita voi sanoa kaikeksi. "Kuinka kaukana sä asut täältä ja ei sun ja sun veljen huone sattuis olemaan mahollisimman kaukana toisistaan?", Lucky virnisti ja vei huulensa naisen kaulalle, suudellen ihoa hellästi. Ei Lucky fritsuja tekisi, ei ainakaan noin näkyvälle paikalle vielä. Fritsut olivat muutenkin rumia ja ainakaan Luckyltä niitä ei saisi löytyä - muuten miehelle raivottaisiin ja tuon pitäisi peittää jäljet meikillä tai blendata ne kuvista pois. "Ei sun veljes mitään kuule jos se nukkuu", Smith jatkoi mutisten naisen hyvän tuoksuista kaulaa vasten
|
|
|
Post by pokemon on Sept 26, 2015 13:48:57 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy naurahtaa miehen puheille. " Et kuitenkaan tiedä mitä tekist, " nainen virnuilee, kunnes helpotuksesta huokaisi, kun toinen ei lentänyt suoraan naamalleen, missä olisi toinen voinut saada vähän väriä naamaan. " En halua edes tietää.. " Domitienne katsoi toista hieman alahuultaan purren, toivottavasti tästä ei tulisi kauhean isoa juttua missään tai millään tavalla. " Aijaahas, miksen mä tämmöistä tiennyt. " nainen kohottaa kulmiaan hieman huvittuneena, kunnes tuntee toisen kädet rinnoillaan - sen jälkeen toisen vielä puristavan niitä, joka saa naisen älähtämään vain pienesti - ei hän usko, että tämä olisi hyvä idea, jos siitä saataisiin kuvia, ei välttämättä Lucky itsekkään pitäisi siitä. Pian kuitenkin toisen kädet eksyvät hänen kylkiään pitkin naisen takapuolelle, joka sai hänet hieman punastumaan, kun katselee ympärilleen huomaisiko kukaan. " Hei, et sä varmaan tykkää jos näet jossain kuvan missä pidät mun tisseistä ja perseestä kii." nainen virnuilee hieman, kun yrittää sanoa toiselle suudelmien välistä. " Vaikka sitten niin.. " Bellamyn esikoinen mutisee suudelmien välistä, kunnes hän tajuamattaan jo istuu Luckyn sylissä, joka saa naisen kikattamaan hieman, kun vie kätensä toisen niskan taakse. Hän ei tiedä oliko tämä niin järkevää, eikä sitäkään pitäiskö Lucky ideaa hyvänä enään huomenna. "Ei mua kiinnosta. En mä saa siitä mitään seuraamuksia, korkeintaan mun kuvaajat ja muut valittaa mulle blaablaablaa yhyy Lucky on luuseri mut ei mua kiinnosta", Lucky virnuili suudelman jälkeen ja piti käsiään Domitiennen selällä. "Mua ei kiinnosta pätkääkään vaikka kaikki lehet kirjottais tästä, mä pidän susta ihan oikeasti ja teen mitä vaan, että voin miellyttää sua jollain tapaa", Lucky puhui hymy kasvoillaan kun rupesi hellästi silittelemään Domin selkää. Lucky piti sylissään istuvasta naisesta todella paljon. Häntä ei kiinnostanut ne kusipäät, jotka ottivat mahdollisesti tälläkin hetkellä kuvia ja lähettivät niitä eteenpäin. Lucky oli onnellinen, todella onnellinen siitä että uskalsi kertoa tunteistaan naiselle. Enää pitäisi saada välit Charitan kanssa korjattua, niin kaikki olisi hyvin - jos ystävyyssuhteita ja muita suhteita voi sanoa kaikeksi. "Kuinka kaukana sä asut täältä ja ei sun ja sun veljen huone sattuis olemaan mahollisimman kaukana toisistaan?", Lucky virnisti ja vei huulensa naisen kaulalle, suudellen ihoa hellästi. Ei Lucky fritsuja tekisi, ei ainakaan noin näkyvälle paikalle vielä. Fritsut olivat muutenkin rumia ja ainakaan Luckyltä niitä ei saisi löytyä - muuten miehelle raivottaisiin ja tuon pitäisi peittää jäljet meikillä tai blendata ne kuvista pois. "Ei sun veljes mitään kuule jos se nukkuu", Smith jatkoi mutisten naisen hyvän tuoksuista kaulaa vasten Domitienne Veronica Doreen Bellamy kohottaa vain kulmiaan hieman hämmentyneenä. " .. No hyvä sitten.. Ja et sä ole luuseri, saithan sä mutkin.. Hah, vitsi vitsi. " nainen pudistelee päätään, kun tuntee toisen kädet selällään. Lucky oli hyvin suloinen, mitä nainen itselleen oli koko illan ajatellut päässään. " Aaw. sä miellytät mua jo nyt ihan liikaa. " hän hymyilee vain toisen sanoille, mies oli vain niin ihana. että hän ei ehkä kestäisi enää. Vuorostaan tummaverikkö painaa päänsä nojaamaan toisen olkapäälle, pitäen toista hetken vähän niinkuin halauksessa, kun nojaili toiseen. Charita palautui hänen mieleen, joka sai naisen vain puremaan alahuultaan - hän haluaisi saada selvitettyä välit toisen kanssa, jotta hän voisi olla ihan täysin onnellinen. " No alle kilometri varmaan.. No siis ei ne vierekkäinkään ole, mutta ei nyt mitenkään erityisen kaukana.. " Domitienne irroittautuu toisesta hieman kauemmas, pitäen kuitenkin kätensä toisen niskan takana. Pieni virne nousi hänen kasvoilleen, kun tuntee toisen suutelevan hänen kaulaansa, se oli aina ollut hänelle se heikko kohta. " Niin, mutta mä en osaa.. Olla oikein hiljainen, se heräisi kyllä.. Eikä se edes välttämättä nuku, mutta ei hän ole välttämättä kotonakaan.. " tummaverikkö ei voi estää nauramistaan sanoilleen, mutta ihan totta hän vain puhui, vaikka ei tiennyt oliko sitten Dylan lähtenyt johonkin, ei nainen ollut edes tajunnut kysyä toiselta mitään.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 26, 2015 14:10:34 GMT
"Ei mua kiinnosta. En mä saa siitä mitään seuraamuksia, korkeintaan mun kuvaajat ja muut valittaa mulle blaablaablaa yhyy Lucky on luuseri mut ei mua kiinnosta", Lucky virnuili suudelman jälkeen ja piti käsiään Domitiennen selällä. "Mua ei kiinnosta pätkääkään vaikka kaikki lehet kirjottais tästä, mä pidän susta ihan oikeasti ja teen mitä vaan, että voin miellyttää sua jollain tapaa", Lucky puhui hymy kasvoillaan kun rupesi hellästi silittelemään Domin selkää. Lucky piti sylissään istuvasta naisesta todella paljon. Häntä ei kiinnostanut ne kusipäät, jotka ottivat mahdollisesti tälläkin hetkellä kuvia ja lähettivät niitä eteenpäin. Lucky oli onnellinen, todella onnellinen siitä että uskalsi kertoa tunteistaan naiselle. Enää pitäisi saada välit Charitan kanssa korjattua, niin kaikki olisi hyvin - jos ystävyyssuhteita ja muita suhteita voi sanoa kaikeksi. "Kuinka kaukana sä asut täältä ja ei sun ja sun veljen huone sattuis olemaan mahollisimman kaukana toisistaan?", Lucky virnisti ja vei huulensa naisen kaulalle, suudellen ihoa hellästi. Ei Lucky fritsuja tekisi, ei ainakaan noin näkyvälle paikalle vielä. Fritsut olivat muutenkin rumia ja ainakaan Luckyltä niitä ei saisi löytyä - muuten miehelle raivottaisiin ja tuon pitäisi peittää jäljet meikillä tai blendata ne kuvista pois. "Ei sun veljes mitään kuule jos se nukkuu", Smith jatkoi mutisten naisen hyvän tuoksuista kaulaa vasten Domitienne Veronica Doreen Bellamy kohottaa vain kulmiaan hieman hämmentyneenä. " .. No hyvä sitten.. Ja et sä ole luuseri, saithan sä mutkin.. Hah, vitsi vitsi. " nainen pudistelee päätään, kun tuntee toisen kädet selällään. Lucky oli hyvin suloinen, mitä nainen itselleen oli koko illan ajatellut päässään. " Aaw. sä miellytät mua jo nyt ihan liikaa. " hän hymyilee vain toisen sanoille, mies oli vain niin ihana. että hän ei ehkä kestäisi enää. Vuorostaan tummaverikkö painaa päänsä nojaamaan toisen olkapäälle, pitäen toista hetken vähän niinkuin halauksessa, kun nojaili toiseen. Charita palautui hänen mieleen, joka sai naisen vain puremaan alahuultaan - hän haluaisi saada selvitettyä välit toisen kanssa, jotta hän voisi olla ihan täysin onnellinen. " No alle kilometri varmaan.. No siis ei ne vierekkäinkään ole, mutta ei nyt mitenkään erityisen kaukana.. " Domitienne irroittautuu toisesta hieman kauemmas, pitäen kuitenkin kätensä toisen niskan takana. Pieni virne nousi hänen kasvoilleen, kun tuntee toisen suutelevan hänen kaulaansa, se oli aina ollut hänelle se heikko kohta. " Niin, mutta mä en osaa.. Olla oikein hiljainen, se heräisi kyllä.. Eikä se edes välttämättä nuku, mutta ei hän ole välttämättä kotonakaan.. " tummaverikkö ei voi estää nauramistaan sanoilleen, mutta ihan totta hän vain puhui, vaikka ei tiennyt oliko sitten Dylan lähtenyt johonkin, ei nainen ollut edes tajunnut kysyä toiselta mitään. "Ei se haittaa jos se on kotona, se voi vaikka runkata samalla ku me hässitää", Lucky kikatti naisen kaulaa vasten ja rupesi etsimään herkkiä kohtia Domitiennen kaulalta, haluten saada tuon huokaisemaan edes kerran. Lucky hypähti alas tasolta ja horjahti. Hän meinasi kaatua, mutta sai tasapainonsa pidettyä. Lucky horjahti kuitenkin uudestaan ja kaatusi jotain päin. "Vittu.. Sori", Lucky mutisi noustessaan ylös lattialta. Hän nyt vasta katsoi ketä päin oli kaatunut. Kukas muukaan, kuin Liam se siellä lattialla makoili. Liam ja Lucky ovat aina vihanneet toisiaan, joten tästä ei tulisi nättiä jälkeä. "Vitun prinsessa, kaadoit mun juoman!", Liam ärisi ja nousi ylös. Tuokin oli ihan selvästi humalassa, vähintään yhtä huonossa kunnossa kuin Lucky. "Voi ei, montas senttiä sä oot maksanu noista juomista? Et yhtäkään. Kaada lisää sitä siihen kuppii ja lopeta iniseminen", Lucky ärisi. Liam viskasi muin Luckyä päin, jonka takia mies sai hieman lisää alkoholia paidalleen. Samalla Liam työnsi Luckyn lähintä seinää vasten ja tinttasi nyrkillä poskeen. Smithin ainoa poika tuuppasi Liamin pois kimpustaan, kaatoi tuon lattialle ja löi naamaan pari kertaa. Tähän pojat jäivät tappelemaan parin Liamin ja Luckyn kaverien yrittäessä repiä tappelevaa kakdikkoa irti toisistaan. - puhelinlaatu, anteeks virheet ja pituus
|
|
|
Post by pokemon on Sept 26, 2015 14:35:45 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy kohottaa vain kulmiaan hieman hämmentyneenä. " .. No hyvä sitten.. Ja et sä ole luuseri, saithan sä mutkin.. Hah, vitsi vitsi. " nainen pudistelee päätään, kun tuntee toisen kädet selällään. Lucky oli hyvin suloinen, mitä nainen itselleen oli koko illan ajatellut päässään. " Aaw. sä miellytät mua jo nyt ihan liikaa. " hän hymyilee vain toisen sanoille, mies oli vain niin ihana. että hän ei ehkä kestäisi enää. Vuorostaan tummaverikkö painaa päänsä nojaamaan toisen olkapäälle, pitäen toista hetken vähän niinkuin halauksessa, kun nojaili toiseen. Charita palautui hänen mieleen, joka sai naisen vain puremaan alahuultaan - hän haluaisi saada selvitettyä välit toisen kanssa, jotta hän voisi olla ihan täysin onnellinen. " No alle kilometri varmaan.. No siis ei ne vierekkäinkään ole, mutta ei nyt mitenkään erityisen kaukana.. " Domitienne irroittautuu toisesta hieman kauemmas, pitäen kuitenkin kätensä toisen niskan takana. Pieni virne nousi hänen kasvoilleen, kun tuntee toisen suutelevan hänen kaulaansa, se oli aina ollut hänelle se heikko kohta. " Niin, mutta mä en osaa.. Olla oikein hiljainen, se heräisi kyllä.. Eikä se edes välttämättä nuku, mutta ei hän ole välttämättä kotonakaan.. " tummaverikkö ei voi estää nauramistaan sanoilleen, mutta ihan totta hän vain puhui, vaikka ei tiennyt oliko sitten Dylan lähtenyt johonkin, ei nainen ollut edes tajunnut kysyä toiselta mitään. "Ei se haittaa jos se on kotona, se voi vaikka runkata samalla ku me hässitää", Lucky kikatti naisen kaulaa vasten ja rupesi etsimään herkkiä kohtia Domitiennen kaulalta, haluten saada tuon huokaisemaan edes kerran. Lucky hypähti alas tasolta ja horjahti. Hän meinasi kaatua, mutta sai tasapainonsa pidettyä. Lucky horjahti kuitenkin uudestaan ja kaatusi jotain päin. "Vittu.. Sori", Lucky mutisi noustessaan ylös lattialta. Hän nyt vasta katsoi ketä päin oli kaatunut. Kukas muukaan, kuin Liam se siellä lattialla makoili. Liam ja Lucky ovat aina vihanneet toisiaan, joten tästä ei tulisi nättiä jälkeä. "Vitun prinsessa, kaadoit mun juoman!", Liam ärisi ja nousi ylös. Tuokin oli ihan selvästi humalassa, vähintään yhtä huonossa kunnossa kuin Lucky. "Voi ei, montas senttiä sä oot maksanu noista juomista? Et yhtäkään. Kaada lisää sitä siihen kuppii ja lopeta iniseminen", Lucky ärisi. Liam viskasi muin Luckyä päin, jonka takia mies sai hieman lisää alkoholia paidalleen. Samalla Liam työnsi Luckyn lähintä seinää vasten ja tinttasi nyrkillä poskeen. Smithin ainoa poika tuuppasi Liamin pois kimpustaan, kaatoi tuon lattialle ja löi naamaan pari kertaa. Tähän pojat jäivät tappelemaan parin Liamin ja Luckyn kaverien yrittäessä repiä tappelevaa kakdikkoa irti toisistaan. - puhelinlaatu, anteeks virheet ja pituus Domitienne Veronica Doreen Bellamy nauraa toisen sanoille. " Joo, varmasti. " nainen pyörittelee päätään, koska Dylan huutaisi hänelle koko seuraavan päivän, kuinka oli ällöttävää kuunnella heidän puuhiaan ja kaikkea muuta, eikä se erityisen mukavaa naisellekkaan olisi, tilannesta tulisi väkisin kiusallinen jos toinen kuulisi heidät. Toisen huulet hänen kaulallaan, joka saa hänet huokaisemaan pienesti, yrittäen kuiskata toiselle jotain lopettamisesta, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Pian kuitenkin mies nousee ja valitettavasti kaatuu, joka saa naisen peittämään hetkeksi kasvonsa, kunnes toinen on ylhäällä. Ennenkuin hän ehtii edes tajutakkaan, toiset tappelevat, joka saa naisen hyvin hermostuneeksi, koska ei tiedä mitä hänen pitäisi tehdä. Hänen olisi turha yrittää edes saada toisia lopettamaan. Domitiennen oli kuitenkin edes pakko yrittää tehdä jotain, kun toiset kaatuivat lattialle. Luckyn kasvot olivat ottaneet pari osumaa, mikä ei varmasti tietäisi hyvää toiselle, mutta se olisi nyt pienin huoli. " Lopettakaa jo! " Bellamyn esikoinen huutaa musiikin yli, kunnes pyrkii pukkaamaan Luckyn toisen päältä pois - ja jos se onnistui niin menemään kaksikon väliin, hieman alahuultaan purren. Tämä ei ollut varmastikkaan järkevää, mutta tuskinpa lattialla makaava mies kävisi hänen kimppuunsa - toinen saisi naistenhakkaajan maineen, eikä se olisi varmasti kivaa. Nopeasti nainen nostaa hieman toppiaan, vieden kätensä sitten näpräämään hermostuneesti topin alareunaa. - ei mitää, mulla menee aivan kauhean kauan kirjottaa.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 27, 2015 17:50:18 GMT
"Ei se haittaa jos se on kotona, se voi vaikka runkata samalla ku me hässitää", Lucky kikatti naisen kaulaa vasten ja rupesi etsimään herkkiä kohtia Domitiennen kaulalta, haluten saada tuon huokaisemaan edes kerran. Lucky hypähti alas tasolta ja horjahti. Hän meinasi kaatua, mutta sai tasapainonsa pidettyä. Lucky horjahti kuitenkin uudestaan ja kaatusi jotain päin. "Vittu.. Sori", Lucky mutisi noustessaan ylös lattialta. Hän nyt vasta katsoi ketä päin oli kaatunut. Kukas muukaan, kuin Liam se siellä lattialla makoili. Liam ja Lucky ovat aina vihanneet toisiaan, joten tästä ei tulisi nättiä jälkeä. "Vitun prinsessa, kaadoit mun juoman!", Liam ärisi ja nousi ylös. Tuokin oli ihan selvästi humalassa, vähintään yhtä huonossa kunnossa kuin Lucky. "Voi ei, montas senttiä sä oot maksanu noista juomista? Et yhtäkään. Kaada lisää sitä siihen kuppii ja lopeta iniseminen", Lucky ärisi. Liam viskasi muin Luckyä päin, jonka takia mies sai hieman lisää alkoholia paidalleen. Samalla Liam työnsi Luckyn lähintä seinää vasten ja tinttasi nyrkillä poskeen. Smithin ainoa poika tuuppasi Liamin pois kimpustaan, kaatoi tuon lattialle ja löi naamaan pari kertaa. Tähän pojat jäivät tappelemaan parin Liamin ja Luckyn kaverien yrittäessä repiä tappelevaa kakdikkoa irti toisistaan. - puhelinlaatu, anteeks virheet ja pituus Domitienne Veronica Doreen Bellamy nauraa toisen sanoille. " Joo, varmasti. " nainen pyörittelee päätään, koska Dylan huutaisi hänelle koko seuraavan päivän, kuinka oli ällöttävää kuunnella heidän puuhiaan ja kaikkea muuta, eikä se erityisen mukavaa naisellekkaan olisi, tilannesta tulisi väkisin kiusallinen jos toinen kuulisi heidät. Toisen huulet hänen kaulallaan, joka saa hänet huokaisemaan pienesti, yrittäen kuiskata toiselle jotain lopettamisesta, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Pian kuitenkin mies nousee ja valitettavasti kaatuu, joka saa naisen peittämään hetkeksi kasvonsa, kunnes toinen on ylhäällä. Ennenkuin hän ehtii edes tajutakkaan, toiset tappelevat, joka saa naisen hyvin hermostuneeksi, koska ei tiedä mitä hänen pitäisi tehdä. Hänen olisi turha yrittää edes saada toisia lopettamaan. Domitiennen oli kuitenkin edes pakko yrittää tehdä jotain, kun toiset kaatuivat lattialle. Luckyn kasvot olivat ottaneet pari osumaa, mikä ei varmasti tietäisi hyvää toiselle, mutta se olisi nyt pienin huoli. " Lopettakaa jo! " Bellamyn esikoinen huutaa musiikin yli, kunnes pyrkii pukkaamaan Luckyn toisen päältä pois - ja jos se onnistui niin menemään kaksikon väliin, hieman alahuultaan purren. Tämä ei ollut varmastikkaan järkevää, mutta tuskinpa lattialla makaava mies kävisi hänen kimppuunsa - toinen saisi naistenhakkaajan maineen, eikä se olisi varmasti kivaa. Nopeasti nainen nostaa hieman toppiaan, vieden kätensä sitten näpräämään hermostuneesti topin alareunaa. - ei mitää, mulla menee aivan kauhean kauan kirjottaa. "Vitun mulkku!", Lucky huusi ja ehti lyödä Liamia vielä kerran, ennen kuin Domitienne tuli väliin. Liam oli hyökkäämässä uudestaan kimppuun, kun hänen kaverinsa veivät hänet kauemmas. "Mitä vittua te tuijotatte? Täällä ei oo mitää nähtävää", Lucky ärisi ympärille kerääntyneille ihmisille ja nousi ylös. Hän käveli pöydän luo, otti siitä yhden viinapullon ja lähti horjuvin askelin tunkemaan itseään ihmisten läpi ulos. Blondi sylki verta suustaan, hänen huulessaan oli pieni vekki. Muuten miehen kasvot olivat säilyneet naarmutta ja mustelmitta, toisin kuin Liamin. Liamin silmä oli turvonnut ja nenästä valui verta, ainakin niin Lucky oli ehtinyt katsomaan pienen tappelun aikana. Smith pääsi ulos raikkaaseen ilmaan ja heitti nahkatakkinsa päälleen. "Vittu..", alaikäinen, Liamia kaksi vuotta nuorempi poika ärisi istuutuessaan pihassa olevalle penkille. Vaaleaverikkö avasi viinapullon ja joi sitä pelkästään. Tämä sai Luckyn ravistelemaan hieman päätään, ei hän tulisi selviämään kotiin tai mihinkään muuallekkaan enää kohta. Smithin nuorimmainen ja ainoa poika sylki verta suustaan ja yritti rauhoitella itseään hengittämällä syvään. Koko ajan ajatukset kuitenkin siirtyivät Liamiin ja siihen, että hän ehkä pilasi mahdollisuutensa Domitienneen. "Luuseriii!", joku huusi keittiön ikkunasta, johon Lucky päätyi vastaamaan keskisormellaan. Häntä ei kiinnostanut mikään enää ollenkaan, Lucky halusi vain nukkumaan johonkin. Hän ei edes halua tietää millaiset otsikot huomenna olisi lehdissä, tai kuinka monta fania tuo saattaisi menettää. Luckyä ei kiinnostanut nyt mikään, ei yhtään mikään.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 27, 2015 18:16:33 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy nauraa toisen sanoille. " Joo, varmasti. " nainen pyörittelee päätään, koska Dylan huutaisi hänelle koko seuraavan päivän, kuinka oli ällöttävää kuunnella heidän puuhiaan ja kaikkea muuta, eikä se erityisen mukavaa naisellekkaan olisi, tilannesta tulisi väkisin kiusallinen jos toinen kuulisi heidät. Toisen huulet hänen kaulallaan, joka saa hänet huokaisemaan pienesti, yrittäen kuiskata toiselle jotain lopettamisesta, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Pian kuitenkin mies nousee ja valitettavasti kaatuu, joka saa naisen peittämään hetkeksi kasvonsa, kunnes toinen on ylhäällä. Ennenkuin hän ehtii edes tajutakkaan, toiset tappelevat, joka saa naisen hyvin hermostuneeksi, koska ei tiedä mitä hänen pitäisi tehdä. Hänen olisi turha yrittää edes saada toisia lopettamaan. Domitiennen oli kuitenkin edes pakko yrittää tehdä jotain, kun toiset kaatuivat lattialle. Luckyn kasvot olivat ottaneet pari osumaa, mikä ei varmasti tietäisi hyvää toiselle, mutta se olisi nyt pienin huoli. " Lopettakaa jo! " Bellamyn esikoinen huutaa musiikin yli, kunnes pyrkii pukkaamaan Luckyn toisen päältä pois - ja jos se onnistui niin menemään kaksikon väliin, hieman alahuultaan purren. Tämä ei ollut varmastikkaan järkevää, mutta tuskinpa lattialla makaava mies kävisi hänen kimppuunsa - toinen saisi naistenhakkaajan maineen, eikä se olisi varmasti kivaa. Nopeasti nainen nostaa hieman toppiaan, vieden kätensä sitten näpräämään hermostuneesti topin alareunaa. - ei mitää, mulla menee aivan kauhean kauan kirjottaa. "Vitun mulkku!", Lucky huusi ja ehti lyödä Liamia vielä kerran, ennen kuin Domitienne tuli väliin. Liam oli hyökkäämässä uudestaan kimppuun, kun hänen kaverinsa veivät hänet kauemmas. "Mitä vittua te tuijotatte? Täällä ei oo mitää nähtävää", Lucky ärisi ympärille kerääntyneille ihmisille ja nousi ylös. Hän käveli pöydän luo, otti siitä yhden viinapullon ja lähti horjuvin askelin tunkemaan itseään ihmisten läpi ulos. Blondi sylki verta suustaan, hänen huulessaan oli pieni vekki. Muuten miehen kasvot olivat säilyneet naarmutta ja mustelmitta, toisin kuin Liamin. Liamin silmä oli turvonnut ja nenästä valui verta, ainakin niin Lucky oli ehtinyt katsomaan pienen tappelun aikana. Smith pääsi ulos raikkaaseen ilmaan ja heitti nahkatakkinsa päälleen. "Vittu..", alaikäinen, Liamia kaksi vuotta nuorempi poika ärisi istuutuessaan pihassa olevalle penkille. Vaaleaverikkö avasi viinapullon ja joi sitä pelkästään. Tämä sai Luckyn ravistelemaan hieman päätään, ei hän tulisi selviämään kotiin tai mihinkään muuallekkaan enää kohta. Smithin nuorimmainen ja ainoa poika sylki verta suustaan ja yritti rauhoitella itseään hengittämällä syvään. Koko ajan ajatukset kuitenkin siirtyivät Liamiin ja siihen, että hän ehkä pilasi mahdollisuutensa Domitienneen. "Luuseriii!", joku huusi keittiön ikkunasta, johon Lucky päätyi vastaamaan keskisormellaan. Häntä ei kiinnostanut mikään enää ollenkaan, Lucky halusi vain nukkumaan johonkin. Hän ei edes halua tietää millaiset otsikot huomenna olisi lehdissä, tai kuinka monta fania tuo saattaisi menettää. Luckyä ei kiinnostanut nyt mikään, ei yhtään mikään. Domitienne Veronica Doreen Bellamy katselee miestä hyvin murhaavasti - sekä toisen kavereita, jotka pitelevät toista paikoillaan, joka saa naisen pyörittelemään päätään, kunnes hän hakee pyödältään juomansa - hörpäten siitä loputkin. Nyt hän vei katseensa hieman tuhahtaen johonkin mieheen, joka huusi Luckylle jotain luuserista. Se saa naisen puristamaan kätensä hetkeksi nyrkkiin, kunnes hän sai hillittyä itsensä, hänen olisi mieli vain tehnyt lyödä näitä kaikkia. " Lucky!! " Domitienne huutaa, kun yrittää löytää blondia jostain, mutta se vaikutti turhalta, kun pauhaavan musiikin yli ei varmaan kuuluisi mitään. Joidenkin katseet vain osuivat häneen, kaikki kyllä saaden murhaavan katseen takaisin, joka saa toiset kääntymään. Huokaisten hän huomaa toisen ikkunasta istuvan tuolilla. Pian hän jo pääsi pihalle, joka sai naisen katsomaan toista hieman säälivästi. Tuskinpa blondi haluaisi olla täällä enään - ei ainakaan häntä huvittanut yhtään, edes toisenkaan takia. Toivottavasti vain tämä tapaus unohdettaisiin, jotta Lucky saisi olla rauhassa, tuskinpa kuitenkaan tämä pieneksi jutuksi jäisi. " Lucky.. Mennään? " Bellamyn esikoinen esittää toisaalta kysymyksen, mutta toisaalta vain käskyn. joka sai tummaverikön nappaamaan toisen kädestä, pyrkien saamaan toisen ylös. Pieni, pahoitteleva hymy tulee tummaverikön kasvoille, kun hän lähtee kävelemään poispäin talosta, Lucky luultavasti hänen perässään. " Sun pitäisi mennä lääkäriin ton huulen takia.. " alahuultaan purren nainen vain ilmoittaa, vaikka hän voisi saada toisen hyvin ärsyyntyneeksi, mutta tottahan tummaverikkö vain puhui - se pitäisi varmaan tikata kiinni. Itsekseen huokaisten nainen kävelee eteenpäin - kohti tuttua kerrostaloa.
|
|