|
Post by paskarusina on Sept 20, 2015 16:09:58 GMT
Nuori miehen alku hymyili exälleen. Oli outoa edes ajatella Charitan opiskelevan lakia, puhumattakaan siitä että hän pyrkii asianajajaksi. No, onhan opiskelu parempi kuin ei mitään, niin kuin Luckyn tilanteessa. Olihan tuolla mallinuransa ja rumpujakin soitti bändissä, muttei ne ollut ikuisia 'töitä'. Entä, jos Lucky vaikka joutuu onnettomuuteen jossa vammautuu niin, ettei pysty enää soittamaan rumpuja ja niin, että hänelle jää jokin iso arpi kasvoihin? Mitä Lucky sitten tekee? Ei todennäköisesti mitään. Ei hän voi turvautua vaan vanhempiinsa, koska oli tehnyt kamalan työn uskotellessaan ettei hän tarvi töitä ja ettei hänen tarvitse lähteä opiskelemaan nyt. Vaikka Smithillä on rahaa, ei työpaikka olisi yhtään huono. Töitä on kuitenkin vaikea saada, jollei ole minkäänlaista koulutusta tai opintoja. 'Joo kävin yläasteen ja sen jälkeen oon pärjännyt mun naamalla ja rumpujen soittamisella'. Tuolla ei pitkälle pötkitä. "En mä voi ku kiittää mun vanhempia", hän nauroi ja haroi hiuksiaan uudestaan. Lucky oli perinyt hyvät geenit jonka takia ulkonäkökin oli aika hyvä. Ei pojalla huono omatunto ollut, hän vain ei pitänyt itseään mitenkään erikoisen näköisenä. Vaikka Lucky kuuli ja luki kehuja päivittäin, ei hänen hyvä itsetuntonsa kohonnut. Haukut ja kehut olivat ihan yhdentekeviä Smithille. Ei sillä, etteikö häntä kiinnostaisi faninsa. Tottakai kiinnostaa, mutta tapa, jolla häntä kehutaan joka päivä niin komeaksi ja seksikkääksi, ei liikauta blondia mihinkään suuntaan.
Lucky havahtui ajatuksissaan Charitan ruvetessa taas puhumaan. Lucky nojasi painonsa oikealle jalalleen ja joi booliaan, pitäen katseensa tarkasti naisessa. "Ai", Smith vastasi älyten vasta jälkeenpäin kuinka typerältä kuulosti. "Tai siis.. Niin.. Onhan tää vähän outoa olla tässä nyt sun kanssa, ku tein niin typerästi ja onhan meijän viime tapaamisestakin aikaa..", Lucky naurahti hieraisten niskaansa. Seuraavat sanat kuullessaan kovalla pauhaavan musiikin läpi, saivat miehen seisomaan taas kunnolla molemmilla jaloillaan. Lucky puristi muovimukia tiukemmin kädessään, ettei se tippuisi hänen kädestään. Suukin oli vähällä loksahtaa auki, mutta blondi sai pidettyä huulensa kiinni. "Ai..", Lucky sanoi taas. Hänen teki mieli lyödä itseään. Miten tässä tilanteessa kuuluisi edes toimia? Ei Lucky halunnut vain sanoa, ettei omista enää tunteita Charitaa kohtaan ja että hänelle on saman tekevää pitääkö tämä nainen hänestä vai ei. Seitsemäntoista vuotias playerin maineen saavuttanut sinisilmä puri huultaa ja laski katseensa alas huokaisten. "Mä.. Mä en oikein tiedä", Lucky takelteli. Todella harvoin hän epäröi sanojaan ja nyt, jos milloin häntä epäilytti päätöksen tekeminen.
|
|
|
Post by sini on Sept 20, 2015 17:09:32 GMT
CHARITA tunsi itsensä typeräksi, ehkä hänen ei olisi pitänyt vielä sanoa mitään. He olivat kuitenkin jutelleet vasta hetken ja nainen pudotti heti suuren pommin miehelle, mitä hänen ei mitä luultavammin olisi kannattanut vielä tehdä. Nainen halusi vain vajota maan alle ja varsinkin heti sen jälkeen, kun hän olisi ehtinyt kauemmin miehen kanssa keskustella. "Ehkä mun olisi pitänyt olla vain hiljaa", nainen totesi, nolostuneena miehen reaktion takia. Mies oli varmasti pettänyt häntä sen takia, ettei tuntenut enää mitään naista kohtaa, joten miksi hän nyt tuntisi. Tummaverikkö tunsi itsensä todella typeräksi, eikä hän tiennyt mitä sanoa. Hän halusi vain etsiä Domitiennen käsiinsä ja itkeä tuolle asiasta, tai ei nainen kirjaimellisesti itkisi asiaa vaan kertoisi kaiken ja valittaisi sitten rakkausrintamaansa. Niinkuin aina. "Pidät mua varmasti nyt ihan typeränä, ehkä mun olisi parempi vain jättää nyt sut rauhaa", Conner jatkoi sitten, päätyen laittamaan muovimukinsa läheiselle tasolle. Nainen alkoi penkoa puhelintaan kirjekuorilaukustaan, voidakseen tavoittaa ystävänsä.
Ei mennyt kauaakaan, kun nainen sai jo käsiinsä Apple-merkkisen puhelimen, huomaten saanneensa jo viestin. Nainen avasi näppäinlukon, lukien viestin. Hän päätyi vastaamaan lyhyesti olevansa keittiössä ja, että haluaisi pian tavata naisen. Puhelimensa Charita laittoi takaisin laukkuunsa, ottaen mukinsa taas itselleen. Hän seisoi edelleen miehen edessä, odottaen tuon sanovan jotain vielä, jonka jälkeen nainen voisikin sitten kadota, jottei nolaisi itseään enää yhtään enempää. Nyt hän kaipaisi vain jonkun, jolle voisi puhua. Hänestä tuntui pahalta, että hän meni heti sekoittamaan koko homman, eikä edennyt pikku hiljaa. Eniten häntä pelotti se, että hän joutuisi pettymään jälleen kerran.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 17:25:39 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy istuskelee tuolilla, katsellen veljeään ja hänen ystäväänsä. Tummaverikköä alkoi naurattamaankin hieman, koska toiset olivat niin eksyneen näköisiä, että Bellamyn olisi vaan mieli tehnyt mennä esittelemään toisille. vaikka tätä alkoholitarjontaa, jotta toiset edes vähän näyttäisivät tietävän mitä tekisivät. Kuitenkin hän pian tuntee taskussaan värisevän valkoisen puhelimensa, jonka hän nappaa siroihin käsiinsä innostuneena - se voisi olla Charita. Alahuultaan purren hän katsoo viestin, joka tuli oletetulta henkilöltä, joka kertoi olinpaikkansa. Itsekseen hymyillen nainen vastaa viestiin, että tulisi etsimään toisen. Hän oli toisessa päässä taloa, koska oli nähnyt keittiön jo ohimennessään tanssilattialle.
Alahuultaan purren tummaverikkö pyörittelee sormissaan hermostuneesti hiuksiaan, nimittäin hän ei välttämättä tunnistaisi toista ja se olisi vielä nolompaa, jos hän menisi juttelemaan ihan väärälle henkilölle. Mutta kukaan ei varmaan edes muistaisi tapahtunutta kunnolla huomenna - kaikkii vaikuttivat olevan jo sen verran kännissä, että se olisi aivan sama. Pian kuitenkin pieni virne kohottuu Domitiennen kasvoille - tuo oli ihan varmasti Charita, siitä hän oli niin varma. Toinen ei ollut muuttunut paljoa, joten onneksi hän oli vielä tunnistettavissa. " Charita!! " lyhyenläntä nainen päätyy huutamaan ihmismassan seasta, pienellä kyynärpää tekniikalla edeten, saaden ehkä hieman vihaisia katseita, mutta vain hetkeksi, kukaan ei välittänyt oikeasti.
Domitienne päätyy laittamaan kädet toisen olkapäiden yli - pyrkien halaukseen toisen kanssa. Tummaverikkö halasi toista tiukasti, naurahtaenkin hieman. Hänellä oli ollut hyvin ikävä toista ja haluaisi kysellä kaikki kuulumiset. Pienesti varvistellen nainen kuitenkin tajuaa, että taisi keskeyttää jotain - ja, että olisi syrjäyttänyt jonkun blondin ja Charitan juttelut. Nainenhan siis oli selin blondiin, jolloin ote irtoaa toisesta, laskeutuen varpailtaan - kääntyen ympäri. Kuitenkin tummaverikkö avaa jo suunsa, kunnes huomaa tutun ihmisen siinä - sehän oli Lucky, jonka kanssa hän teki sen musiikkivideon. " Äöm.. En kai keskeyttänyt? " Domitienne päätyy kysymään, kun kurtistaa hieman kulmiaan, vieden suklaanruskeat nappisilmät katselemaan Charitaa ja sen jälkeen taas Luckyä.
// toivottavasti oli hyvä hetki änkee tää sinne
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 20, 2015 17:54:28 GMT
Lucky yritti parhaansa mukaan pitää hymyä kasvoillaan. Oli kamalaa yrittää kertoa Charitalle, ettei miehellä ollut enää tunteita häntä kohtaan, kun oli vielä vuosi sitten ollut umpirakastunut Charitaan. "Silloin kun mä petin sua.. Mä en ollut selvinpäin. Mä olin ihan kamalassa kännissä, ja mua yllytettiin suutelemaan sitä naista, mikä sen nimi ikinä olikaa. Olin surullinen ja tavallaan vihainen siitä, että muutit muualle. Luulin, ettet sä sais ikinä tietää ja sen takia yllytysten suostuttelemana suutelin naista. Enhän mä sitten enää osannut lopettaa ja niin..", Lucky selitti. "Mä häädin sen pois mun asunnosta heti aamulla, mutten sen jälkee enää nähny järkeä seurustella sun kanssa, ku oltii niin kaukana toisistamme. Mä kiedoin naisia mun pikkurillin ympärille, harrastin yhdenillan juttuja ja harrastan vieläkin", mies kertoi huultaan purren. Hänen täytyisi sanoa se Charitalle. Sanoa, ettei hänellä ollut tunteita naista kohtaan. "Mä.. Tää on jotenki niin outo ja hämmentävä tilanne..", Smith mutisi yrittäen rakentaa päässään jotain järkevää sanottavaa. Luckyn onneksi ja harmiksi hän kuuli jonkun huutavan Charitaa. Se joku oli Luckyn ihastus, Domitienne. "Domitienne! Moi", Lucky tervehti ja leimahti punaiseksi. Harvoin tuo punasteli ja nyt, jos joskus oli huono hetni punastua. Blondi kuulosti varmasti typerältä äsken, ainakin Domitiennen mielestä. Miksi Lucky edes haluaa yrittää saada tuota naista itselleen? Ei Lucky kuitenkaan osaa sitoutua, vaikka tahtoisi. Smith oli lähes varma siitä, että Domitienne tuijotti häntä oudosti ja oli vähällä revetä nauruun. Lucky oli nolo, todella nolo. Ei tuon kaltainen nainen ikinä suostuisi ottamaan alaikäistä poikaa riesakseen, oli tuo kuinka hyvännäköinen tahansa. Domitiennen seurassa Luckystä tuntui siltä, että hän punasteli ja nolasi itsensä koko ajan. Musiikkivideonkin kuvaukset olivat menneet punastellessa, eikä Lucky pystynyt soittamaan rumpuja tärisevillä käsillään, kun häntä pelotti. Häntä pelotti, että entä jos hän soittaa väärin ja Domitienne nauraa hänelle. "M-mitä sulle kuuluu?", blondi päätyi kysymään ruskeasilmäiseltä naiselta, yrittäen kuulostaa mahdollisimman rennolta. Lucky kuitenkin takelteli sanoissaan jonka takia oli aivan varma, että Domi nauraisi hänelle. Tämä nainen oli ainoa henkilö maan päällä tällä hetkellä, joka sai Smithin pojan punastumaan. - apua tää laatu on ihan kamala
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 17:58:21 GMT
voi apua ku söpö. oottelen vielä sinin pelaamista pitäis lukee äikkää .__. en jaksais. tää roolaaminen vie mun huomion.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 20, 2015 18:10:02 GMT
voi apua ku söpö. oottelen vielä sinin pelaamista pitäis lukee äikkää .__. en jaksais. tää roolaaminen vie mun huomion. haha onneks tetti kaks seuraavaa viikkoo mut maanantai ja tiistai vapaapäivii ❤ makaan vaa kotona 8)
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 18:15:39 GMT
voi apua ku söpö. oottelen vielä sinin pelaamista pitäis lukee äikkää .__. en jaksais. tää roolaaminen vie mun huomion. haha onneks tetti kaks seuraavaa viikkoo mut maanantai ja tiistai vapaapäivii ❤ makaan vaa kotona 8) voi olispa mullaki. mut siis joo onneks sain sen tehtyy tällee nopeeta koska ne oli vaa pistot joidenka ois pitäny olla jo perjantaina 8)
|
|
|
Post by sini on Sept 20, 2015 18:21:32 GMT
CHARITA saattoi kuulla, kuinka kaikki pään sisällä tuntui romahtavan. Ei nainen halunnut olla tässä tilanteessa juuri nyt ja hän tunsi itsensä älyttömän tyhmäksi. Kuinka hän saattoi luulla, että kaikki heidän välillä voisi olla ihan hyvin. Tummaverikön teki mieli vain kävellä tilanteesta pois, itse asiassa hän halusi lähteä koko talosta pois. Hän voisi lukittautua omaan asuntoonsa jäätelön ja leffojen kanssa. Kunhan hän ei joutuisi kohtaamaan ketään, mutta sinäänsä hänen olisi melkeinpä jäätävä tänne, sillä hän oli luvannut nähdä muutamia ihmisiä nyt, kun hän kerran asui taas Gatlinburgissa. "Niin joo, mä oon tosi pahoillani, että mä oon nyt taas sekottanut tän kaiken", Conner mumisi, pitäen nolostuneena katseensa korkokengissään. Alahuultaan hän puri hellästi, yrittäen pitää itsensä koossa. Suoraan sanottuna nainen panikoi hieman, mutta hän ei halunnut aiheuttaa minkäänlaista kohtausta, jonka takia oli vain parempi olla mahdollisimman rentona.
Leveä hymy muodostui Charitan huulille, kun tämä kuuli tutun äänen ja pian kädet olivatkin jo hänen ympärillään, jolloin nainen päätyi halaamaan ystäväänsä. Siintä oli jonkin aikaa, kun kaksikko oli viimeksi nähnyt ja nainen oli onnellinen siintä, että Domitienne oli täällä. Jos nainen ei olisi paikalla niin nainen ei varmastikkaan selviäisi hengissä. Kyseinen nainen oli naiselle todella läheinen ja nainen pysyi täysjärkisenä naisen avulla, silloinkin, kun ihmiset olivat kusipäitä. Meni hetki, kunnes halaus loppu ja Conner katsoi, kun ystävätär kääntyi katsomaan Luckya. Nainen ei sanonut mitään naiselle ennen kuin tuo kysyi, olisiko keskeyttänyt jotain. "Et, mun pitäisi muutenkin varmaan kadota kohta jonnekkin tästä, ettei tää tilanne mene yhtään kiusallisemmaksi", Charita päätyi toteamaan. Hän halusi vain vetää naisen mukanaan jonnekkin rauhalliseen paikkaan, voidakseen avautua tälle tilanteesta.
Katse siirtyi Luckyyn, jonka poskille oli levinnyt punaa ja mies oli olemukseltaan aivan erilainen nyt, kun Domitienne oli tullut paikalle. Se sai taas osan naisesta romahtamaan ja tämä vain halusi pois tilanteesta. Tällä hetkellä hän vain halusi pois ja olisi valmis jättämään naisenkin keittiöön. Suoraan sanottuna nainen halusi röökille. Sitä hän tarvitsi tällä hetkellä. Sanaakaan sanomatta nainen lähti laukkuineen ja mukeineen kävelemään pois keittiöstä, suunnaten kohti etuovea. Turhautunut huokaus pääsi naisen huulilta, mutta ei kukaan sitä kuullut, kun musiikki pauhasi kovalla. Meni hetki, kunnes nainen pääsi ulos talosta, jolloin tämä laski mukinsa kynnyksen reunalle, etsien laukustaan itselleen tupakka-askin ja sytkärin. Laukkunsa nainen laski sen jälkeen mukinsa viereen, ottaen itselleen tupakan, jonka asetti huuliensa väliin. Askin hän tiputti laukkunsa päälle, nojautuen itse sitten vasten talon kiviseinää. Sytytettyään tupakan, tiputti nainen myös sytkärin muiden joukkoon. Hän voisi kohta ne kerätä kasaan. "Helvetti", Charita mumisi sitten itsekseen, päätyen vain polttamaan tupakkaansa, nojautuen koko painollaan vasten seinää, laskeutuen sitten kyykkyyn maahan.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 18:35:20 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy hymähtää, kun kuulee miehen moikkaavan häntä - toinenhan oli jonkinlainen kuuluisuus, joten nainen ei olisi olettanut toisen tunnistavan häntä mutta ilmeisesti oli luullut väärin. " Heippa. Mä jo luulin, ettet tunnistaisi mua. ", nainen naurahtaa hieman, kun yrittää huutaa pauhaavan musiikin yli Luckylle, kuitenkin vieden sen jälkeen katseensa hieman hämmentyneenä Charitaan, joka kertoi tilanteesta, joka oli kiusallinen. Se sai tummaverikön kulmat hieman kurttuun, koska hänestä tuntui, että ajoitus oli täysin väärä tälläiseen. Ei hän tiennyt mikä kaksikolla olisi, mutta hänen pitäisi ottaa siitä jonkinlaista selvää ennenkuin alkaisi itse keksimään mitään turhaa, vaikka valitettavan usein Domitienne itsekseen mietti asioita ja teki turhia johtopäätöksiä.
" Taisin sittenkin tulla huonoon aikaan? " Domitienne päätyy kysäisemään ystävättäreltään, joka seisoi hänen vierellään. Hän ei nyt todellakaan ymmärtänyt tätä ja oli vain jotenkin, hämmentynyt. Ei hän tiennyt mitä tehdä tai reagoida. Ennenkuin kuitenkaan Bellamy ehtii vastata Luckyn kysymykseen, hänen suunsa loksahtaa auki, kun Charita vain yhtäkkiä lähti, joka sai myös ruskeat kulmakarvat kohoavan hieman ylemmäs. Oliko hän tehnyt jotain väärin? " Charita, hei! " tummaverikkö yrittää huutaa, mutta toinen jatkoi kävelemistään, joka sai naisen kääntävän kysyvän katseen toiseen. Nainen ei tiennyt pitäisikö lähteä toisen perään vai antaa olla rauhassa?
" Ööm.. Mitäs tää meinaa? Teinks mä jotain väärin? " Domitienne alkaa pommittamaan blondia heti kysymyksillä, hän ehkä hieman ylireagoi ja hätääntyi, yrittäen kuumeisesti miettiä päässään pitäisikö mennä etsimään toista vai mitä.. Kuitenkaan se ei vaikuttanut enää hyvältä idealta, koska Charita oli kadonnut niin nopeasti hänen näköpiiristään, että oli aivan turhaa yrittää etsiä. Tummanruskeat silmät siirtyvät hieman huolestuneina Luckyyn. Mikähän Charitalla olisi? " Mistä te muka puhuitte, että oli muka niin kiusallista? " nainen ottaa pariaskelta hieman lähemmäs, jotta hänen ei tarvitsisi huutaa niin lujaa. Samalla hän istahtaa työtasolle, vieden kätensä hiuksiin, mietteliään näköisenä.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 19:10:54 GMT
voisin mennä pian nukkuu. en vaa tiiä roolaaks toi yks enää vai lähtikse
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 20, 2015 19:12:27 GMT
Lucky puri hampaansa yhteen ja rutisti sormensa nyrkkiin. Tämä tilanne oli kamala. Charita oli parhaansa mukaan yrittänyt kertoa Luckylle, että tuolla on tunteita miestä kohtaan ja että hän haluaisi vielä yrittää. Lucky ei halunnut valehdella, jonka takia yritti mahdollisimman yksinkertaisesti kertoa, ettei hänellä ollut enää minkään näköisiä tunteita tuota naista kohtaan. Lucky ei edes saanut asiaan sanotuksi, vaan Charita aika varmasti sai asian selville Luckyn punastellessa Domitiennen seurassa. Ja nyt Charita oli poissa. Tuo mitä todennäköisemmin oli lähtenyt johonkin rauhalliseen paikkaan, esimerkiksi ulos. Toisaalta miestä ei pätkän vertaa kiinnostanut mihin Charita meni, koska jos totta puhutaan Lucky on mielummin tässä Domitiennen kanssa. Charita on kuitennin hänen exänsä ja asia pitäisi saada selvitettyä, mutta juuri nyt Smith ei ollut kiinnostunut aiheesta nimeltä 'kuinka selität exällesi ettet rakasta häntä, vaan hänen kaveriaan'. Eikö ollutkin luova aiheen nimi? Lucky keksi sen ihan itse.
Kun Lucky kuuli Domitiennen kysymyksen, nosti hän päänsä ylös. "Ei, et sä tehny mitää väärää. Sä et oo koskaan tehny mitää väärää, en ees tiiä pystyisitkö sä siihen. En siis tarkota että olisin vakoillu sua, ei.. Mä vaan, sä olet täydellinen. Ei tommoset voi tehä virheitä, ei mitenkään", Lucky pälpätti nopeasti putkeen, niin kuin aina hermoillessaan. Vasta nyt hän älysi mitä oli sanonut ja punastui entistä enemmän. Lucky laski katseensa jalkoihinsa. "Tai siis.. Niin..", Lucky takelteli. "Mä tein väärin. Mä petin Charitaa yli vuosi sitten ja nyt ku se tuli kertomaan, että anto mulle anteeks ni mokasin kaiken sun takia. Ei, ei siis sun takia! Sussa ei oo mitään vikaa, ei todellakaan. Sä olet todella kaunis, sulla on ihana ääni ja kiva kroppa. Oisit varmasti mahtava tyttöystävä..", Lucky eksyi taas aiheesta. Hänen silmänsä laajenivat ja poika pysyi hiljaa purren huultaan. "Mä yritin sanoa, etten mä pidä siitä enää kun sä tulit paikalle ja se tais käydä aika selväksi Charitalle ku punastuin..", Smith kertoi. Lucky oli niin totaallisesti onnistunut nolaamaan itsensä, häntä hävetti aivan järjettömästi tällä hetkellä. Punaiset kasvot lattiaa kohti Lucky puri huultaan kiivaasti. Domitienne varmaan inhoaa häntä.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 19:34:46 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy oli hyvin hämmentynyt tilanteesta, hän ei tiennyt miten reagoisi koko juttuun ja olettaisiko Charita hänen tulevan, koska naisella ei ollut mitään ajatusta missä toinen voisi tällä hetkellä olla. Alahuultaan purren suklaanruskeat nappisilmät käyvät ihmismassassa, mutta siellä ei kuitenkaan näy hänen etsimäänsä ihmistä, joka saa naisen huokaisemaan syvään. Luultavasti toinen olisi lähtenyt joko kotiin tai jonnekkin, jossa saisi ajateltua rauhassa. Domitienne ymmärsi sen täysin, koska ajatus ei vain kulkenut täällä, koska ainut mitä hän kuuli oli pauhaava musiikki. Bileistä oli ainakin tummaverikön osalta tulleet hieman hämmentävät ja oudot. Tilanne tapahtui vaan niin nopeasti, että ei siihen oikein edes kerkinyt reagoidakkaan. Tämä oli vain.. Hyvin outoa?
Tummaverikkö kuuntelee toisen sanoja, ne saavat hänet naurahtamaan vain iloisesti. Nainen rakasti kehuja ylikaiken, hänen päivänsäkkin parantui aina niiden ansiosta. Itsekseen hymyillen nainen vie katseensa toiseen. " No toivottavasti en ole tehnyt mitään. Ja kiitti. Sä olet todella suloinen. " Domitienne hymyilee, hän oikeasti tarkoitti tuota. Lucky oli ollut hyvin suloinen jo silloin, kun he tekivät musiikkivideota. Kuitenkin toisen toinen lause saa naisen puremaan hieman alahuultaan. Charitalla oli siis ilmeisesti tunteita vielä Luckyyn, joka tekisi tilanteesta hyvin hankalan, jos tunne ei olisi molemmilla sama. " Aaa.. Noh tota.. Pitäiskö sun tai meidän etsiä se ja jos yrittäisit puhua sille jotain? " tummaverikkö puree alahuultaan, kun ei ole aivan varma, että tajusiko hän toisen puheista aivan oikein, joten se saa hänen kulmansa hetkeksi kurtistumaan. Kuitenkin suklaanruskeat silmät löytävät boolimaljan, jonka vieressä oli punaisia kuppeja. Domitienne laskeutui hetkeksi tasolta alas, kunnes kaatoi mukiinsa boolia, jota hän sitten hörppäsi sieltä. Nainen oli hieman hermostunut, mutta yritti kuitenkin peittää sitä.
// meen nukkumaan, huomenna päivällä tuun sitten taas pelaamaan. öitä <3
|
|
|
Post by sini on Sept 20, 2015 20:00:51 GMT
CHARITASTA tuntui helvetin tyhmältä, eikä hän tiennyt mitä tekisi. Häntä hävetti se, että hän oli aiheuttanut turhaa draamaa, kuitenkin toivon mukaan lievittäisi sitä sillä, että pysyisi kaukana ainakin Luckysta ja ehkä olisi hyvä, että hän pysyisi kaukana Domitiennesta. Loppuun palaneen tupakan nainen tumppasi viereensä, päätyen ottamaan itselleen uuden tupakan. Yleensä nainen poltti vain muutaman tupakan päivässä, mutta jos tilanne oli stressaava tai muuten vain inhottava niin tupakkaa meni enemmän. Sytytettyään tupakan nainen asetti tavarat takaisin kynnykselle, tiputtautuen istumaan maahan. Kenkänsä nainen otti jaloistaan, asettaen ne viereensä ja vapaaseen käteen tämä otti lähes täyden kuppinsa. Turhautunut huokaisu pääsi naisen huulilta. Hän ei halunnut olla tässä tilanteessa, ei todellakaan, mutta hän ei osannut korjatakkaan tilannetta. Jos hän voisi mennä ajassa taaksepäin niin hän menisi, muttei voinnut.
Conner tumppasi hetken jälkeen tämänkin tupakan viereensä, jääden istumaan maahan silti. Katse pysyi muutaman kymmenen metrin päässä olevasta autotiestä, mutta siirtyi pian naisen jaloille. Muovimukin hän vei huulilleen, päätyen kaatamaan juomaa suuhunsa, lopettaen vasta sitten, kun koko punainen kertakäyttömuki oli tyhjä. Tyhjän muovimukin nainen heitti ruohikolle, vetäen polvet vasten rintakehäänsä vasten, jonka jälkeen hän laski otsansa nojaamaan polviaan vasten. Muutama kirosana pääsi naisen huulilta, kunnes nainen päätyi nostamaan itsensä takaisin seisomaan. Heti sen jälkeen nainen laittoi kenkänsä jalkaansa, keräten tavaransa laukkuun. Hän kaipasi lisää juomista, mutta ei halunnut sitä varten mennä keittiöön, koska ei halunnut nähdä kaksikkoa.
Hetken nainen seisoi paikoillaan, löytäen jonkin näköisen rohkeudenpuuskan, jolloin hän suuntasi takaisin sisälle. Hän päätyi siihen, että ottaisi vain juoman ja poistuisi sen jälkeen taas jonnekkin, jottei joutuisi katsoa kaksikkoa. Charita toivoi, ettei Domitienne lähtisi Luckyn peliin mukaan, sillä suoraan sanottuna hän varmaankin kilahtaisi, jos kaksikko alkaisi säätämään. Nainen eli sillä mielellä, että kaverin eksään ei kosketa ja sen noudattamista hän toivoi ystävältään myös. Charitan mielestä hän ja Lucky olivat olleet suhteellisen vakavassa suhteessa, jonka takia hän ei haluaisi nähdä kaksikkoa yhdessä. Eikä varsinkaan nyt, kun hänellä oli edelleen tunteita miestä kohtaan. Nyt tummaverikkö ei voinnut tehdä muuta, kuin kirota elämäänsä ja koko tilannetta. Nopein askelin nainen siirtyi keittiöön, ottaen itselleen uuden kupin, jonka täytti boolilla. Sivusilmällään hän näki kaksikon, joka sai naisen vain nopeutamaan tekemisiään. Ei mennyt kauaakaan, kun nainen suuntasi täyden kupin kanssa kohti olohuonetta, jossa oli jo muutenkin paljon ihmisiä, sinne hän voisi kadota.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 21, 2015 6:22:58 GMT
Lucky hymyili katse kengissään kuunnellen Domitiennen ääntä. Kun puna alkoi haalistua vaaleaverikön poskilta, uskalsi tuo nostaa katseensa naiseen. Domitienne sanoi häntä suloiseksi, jolloin iloinen hymy pojan huulilla vain leveni. Domitienne sanoi häntä suloiseksi, ihan oikeasti. Tältäkö tuntui olla ihastunut? Ihan kamalalta, varsinkin kun tunne ei ollut molemmin puoleinen - tai näin Lucky ainakin oletti. Hänen olisi tehnyt mieli suudella Domitiennea ja kadota paikalta, jos tuo ei vastaisi tai työntäisi Luckyn pois. Blondin katde harhaili vähän väliä naisen huuliin ja tisseihin, mutta sovitaan että se on vain Luckyn pervouden ja alkoholin syytä. Ei Lucky edes ollut kännissä vielä, pienessä huppelissa vasta vaikka miehellä olikin todella surkea viinapää.
Smith havahtui ajatuksistaan Domitiennen ääneen ja nosti katseensa naisen silmiin. "Joo, ehkä kannattais yrittää etsiä se..", Lucky huokaisi ja rupesi etsimään naista katseellaan. "Hei! Charita!", Lucky huusi naisen perään kun huomasi tuon katoavan olohuoneeseen. Aika toivotonta on yrittää etsiä yhtä ihmistä olohuoneesta, joka on survottu täyteen ihmisiä. Aina voisi kuitenkin yrittää, ei Lucky viitsinyt sanoa ettei häntä kiinnosta pätkääkään. Smith pörräytti hiuksiaan ja joi juomansa loppuun, ennen kuin nappasi edes älyämättään Domitiennea kädestä ja veti tuon perässään olohuoneeseen ihmisten joukkoon. Luckylle vislattiin, jota tuo hieman ihmetteli. Vasta, kun älysi pitävänsä Domitienneä kädestä irrotti poika otteensa nolona ja jatkoi Charitan etsimistä puna poskillaan.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 21, 2015 11:54:45 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy katselee lempeästi blondia, jonka poskilta hän pystyi erottamaan jonkilaista punaa. Hän ei ymmärtänyt enää vain toisesta liikkuvia juoruja, jotka kertoivat toisen pyörittävän naisia pikkurillinsä ympärillä. Toinen oli vain niin jotenkin ihanan ja suloisen olonen, että blondista oli vaikea luulla tuollaista. Kuitenkin hän ei halunnut vain tuijottaa toista, jolloi suklaanruskeat nappisilmät siirtyvät katselemaan maata, pienesti vieläkin hymyillen. Hymy kuitenkin alkaa taas kadota, kun hän muista ongelman, joka tällä hetkellä tässä olisi. Charita oli kadonnut, eikä nainen ikinä osannut reagoida tämmöisiin draamoihin. Ikinä ei tiedä mitä pitää tehdä - ja sitten, kun teki niin se oli väärin. Suklaanruskeat silmät siirtyvät toiseen, jotka yrittävät tehdä jonkinlaista katsekontaktia toisen kanssa, vaikka se oli hieman vaikeaa kun Luckyn katse harhaili ihan jossain muualla.
" Charita, odota! " Domitienne huutaa melkein miehen kanssa samaan aikaan, koska oli huomannut myös Charitan kävelevän ihmisiä täynnä olevaan huoneeseen, joka saa naisen huokaisemaan. Se sai tummaverikön nappaamaan kuppinsa, jonka pohjat hän hörppäsi. Ennenkuin hän itse tajuaakaan, on nainen kävelemässä Luckyn kanssa olohuoneeseen. Lucky oli ottanut häntä kädestä kiinni ja suunnisti olohuoneessa, kun tummaverikkö yrittää pysyä toisen perässä ja kaatumatta - kaikki tuntuivat hieman tönivän häntä ja alkoholin vaikutuksen alaisena se teki pystyssä pysymisestä vielä vaikeampaa. Domitienne pääsee kuitenkin jotenkin turvallisesti miehen vierelle, kunnes kuulee vislauksia - kaksikko saaden hyvin yllättyneitä katseita. Nainen vie katseensa Luckyyn, kun ei osaa reagoida tähänkään tilanteeseen. Matkaa jatkettiin tuosta huolimatta, mutta blondi irroitti hänen kädestään irti. " Ai, häpeetsä mua noin paljon, ettet viitsi enää kädestä pitää? " Bellamyn esikoinen virnuilee, tarkoitti tätä siis ihan vitsillä. Kyllä hän ymmärsi ihan täysin, miksi toinen hänen kädestään päästi irti. " Missä se on.. Mä en varmaan hirveästi auta, en näe paljoakaan tästä ", Domitienne tuhisee, koska hän oli monien olkapään kohdalla, joten hän yritti katsella raoista, joita oli todella vähän. Epätoivoisen katseen hän nostaa pian Luckyyn, toivoen, jos toinen sattuisi löytämään Charitaa.
|
|