|
Post by pokemon on Sept 19, 2015 8:43:21 GMT
Dylan Elia Jerome Bellamy hymähtää vain toisen vastaukselle, mutta tummaverikön toinen vastaus saa hänen posket lehahtamaan hieman punaiseksi - samalla alkaen jonkinlainen alahuulen purenta. Kyllähän vaaleaverikkö ymmärsi, että toinen tarkoitti sen pelkällä vitsillä, mutta silti toisen sanoma oli täysin totta - mutta hän ei vain uskaltanut sanoa sitä toiselle. " Juu, sori. " Dylan naurahtaa vähän hermostuneesti, kun huomaa jo päässeensä aika lähelle kyseistä taloa mihin he menisivät - se oli jo näköetäisyydellä. Pelkästään pihalla näytti olevan jo hirveästi ihmisiä tupakoimassa ja juomassa. Huuliaan nuolaisten miehenalku vain odottaa pääsevänsä tuonne - jos hän itsekkin rohkaistuisi alkoholin voiman avulla.
" Joo, jos tuossa pihassa on jo noin paljon niin mahtuukohan sielä sisällä edes olemaan. " Bellamyn kuopus sanahti ja uskalsi edes katsoa toiseen, kun tunsi punertavuuden lähtevän hänen poskiltaan. Hän ei tiennyt mitä hänen pitäisi sanoa, mutta onneksi kuulee toisen kysymyksen, joka saa hänet sisäisesti huokaisemaa helpotuksesta. " Johonkin hän lähti hetkiaikaa sitten, että valitettavasti kyllä. Hän on luultavasti jo ihan sekaisin siellä.. " Dylan huokaisee, häntä ei yhtään kiinnostaisi isosiskonsa rakkaudenosoitukset, nimittäin Domitienne oli aina jakamassa rakkauttaan, kun hän oli kännissä - valitettavan usein kohteeksi joutuen vaaleaverikkö. " Entäs Jose? Tuleeko hän? " miehenalku kysähtää, pieni hymy kasvoillaan, katsellen toista suklaanruskeilla silmillään.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 19, 2015 10:40:48 GMT
tekisi mieli roolia domilla jotai mut yh, ei oo ideoita.
|
|
|
Post by obrien on Sept 19, 2015 11:58:23 GMT
voisin kyllä roolia molemmilla hahmoilla
|
|
|
Post by pokemon on Sept 19, 2015 12:00:13 GMT
juu, anna mennä (: apua mulla on tylsää, mutta en jaksa edes meikata tai siivota.
|
|
|
Post by obrien on Sept 19, 2015 12:20:53 GMT
Mikel Isaac Arturo katsoi pihaa, jota Dylan sekä Mikel saavuttivat. Kahdeksantoistavuotias siirsi kuitenkin katseensa ystäväänsä, joka puhui siskostaan. Tummaverikkö oli pari kertaa nähnyt Dylanin isosiskon sekavassa tilassa, kännissä. Oli se hieman huvittavaa mutta surullista nähdä joku alkoholin alaisena. Tosin olihan sinisilmä itsekkin ollut pari kertaa alkoholin alaisena, josta Jose ei oikein innostunut. Hän huokaisi syvään ja nyökkäsi toiselle, kun Dylan oli saanut selitettyä siskostaan. Isaac kuuli Bellamyn kysymyksen, jossa mainittiin miehen isoveli. Hän kyllä uskoi, että Jose saapuisi kotibileisiin ja joisi itsensä pahamaiseen känniin. Arturon nuorimmaista ei oikein huvittaisi nähdä Josea kännissä, eikä varsinkaan häntä huvittaisi nähdä Josen iskevän naisia, sillä nekin yritykset menisivät pieleen. Mikel kyllä tiesi niin tapahtuvan, sillä niin oli tapahtunut aiemminkin. ''Tuoltahan Jose tulee'', hän sanoi mumisten ja huomasi isoveljensä kävelevän väkijoukon lävitse sisälle. Kahdeksantoistavuotias pudisti päätään, katsahtaen sitten vaaleaaverikköä.
Joskus Arturon nuorimmaisen lapsen teki mieli vain suudella Dylania, mutta jokin vain esti sen. Monet ajatukset estivät sen, mitä muut sanoisivat tai tekisivät jos näkisivät Mikelin suutelevan Dylania? Millainen paskamyrsky siitä seuraisi, sitä sinihiuksinen ei voinut ennustaa. ''Tule'', hän nappasi pian toisen kädestä kiinni ja lähti kävelemään nopeahkoa vauhtia väkijoukon lävitse kohti ovia. Hän johdatti Bellamyn kuopuksen ovelle ja huokaisi syvään, astuen itse sitten ovesta sisään. Korviin kantautui kova-ääninen musiikki, joka kaikui tuon korvissa. Katse kävi joka nurkassa, hän huomasi hyvän ystävänsä Charitan, jota tuo ei ollut nähnyt pariin vuoteen. Hän hymyili pienesti, ehkä he voisivat myöhemmin jutella. Arturo kääntyi katsomaan Dylanin suuntaan virnistäen pienesti.
-- jooh öh
|
|
|
Post by pokemon on Sept 19, 2015 12:41:04 GMT
Dylan Elia Jerome Bellamy miettii vain hetken siskoaan, joka sanoi ja lupasi hänelle, että ei joisi niin kauheasti, että hänen ei tarvitsisi huolehtia, joka lupasi hyvää. Yleensä silloin Domitienne olikin vähän rauhallisempi alkoholin kanssa, joka antoi enemmän vapauksia Dylanille itselleen - hän ei joutuisi viemään siskoaan kotiin, vaan voisi nauttia ehkä vielä Mikelin seurasta pitempään. " Hah, niimpä näkyy ", lyhyenläntä vaaleaverikkö sanahtaa, katsahtaen toiseen. Nyt heidän molempien sisarukset olisivat siellä, joka olisi hieman ärsyttävää - ainakin hänen sisarensa kohdalta. Domitienne oli jo aiemminkin kiusannut häntä Mikelistä, vaikka ei tietänyt ainakaan vielä Dylanin tunteita tuota kohtaan.
Pian kuitenkin hän herää ajatuksistaan ja tuntee toisen käden omallaan, joka saa hänet vain hetkeksi jättämään katseensa heidän käsiinsä, kunnes tajusi lähteä toisen perään, pieni hymy kasvoillaan. Hänen korviinsa kantautui heti pauhaava musiikki, joka oli todella kovalla, joten hänen pitäisi huutaa, jos haluaisi edes sanoa sinihiuksiselle jotain. Hän katsoo ihmisiä, jotka olivat iloisesti tanssimassa tai muuten vain juomassa - hän ei onneksi vielä ollut nähnyt siskoaan, mutta se oli ainakin hyvä juttu, jotta häntä ei näkynyt ainakaan alkoholien kimpussa. Itsekseen alahuultaan purren suklaanruskeat silmät menevät Mikeliin hetkeksi, kunnes viedään ne ympärillä oleviin ihmisiin. " Täälähän on aivan kauheasti porukkaa. " Bellamyn nuorimmainen menee hieman lähemmäksi toista, korottaen ääntään myös hieman, että toinen kuulisi.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 19, 2015 16:00:53 GMT
Domitienne Veronica Doreen Bellamy tanssii muiden mukana, hän oli tutustunut tuon aikana moniin ihmisiin, mutta hänen olisi pakko saada jotain juotavaa, joten hän irrottaa pahoittelevan näköisenä miehen kädet hänen lanteiltaan ja kertoo tarvitsevansa juomista jolloin lähtee kävelemään kohti lonkerotölkkejä, josta hän voisi juoda vähän, mutta ei hän kuitenkaan aivan sekaisin halunnut olla - oli luvannut ainakin veljelleen näin, mutta enää ei ollut ihan varma pitäisikö lupaustaan. Lanne hieman keinuen vieläkin nainen ottaa jonkinlaisen lonkerotölkin itselleen, hörpäten siitä sitten ison kulauksen. Tummaverikkö etsii tason, johon hän istahtaa hetkeksi, ottaen valkoisen puhelimensa esiin ja etsien sieltä Charitan numeroa, ja alkoi sitten sen löydettyään kirjoittaa tekstiviestiä, jossa hän kysyy onko toinen jo täällä ja jos on, niin missä.
Katseellaan hän löytää hieman hämmentyneen näköisen veljensä ja Mikelin, jotka olivat käsikädessä, joka sai naisen kulmat hieman menevän kurttuun, mutta kuitenkin Domitienne vain naurahti itsekseen. Oli hänen pakko myöntää, että toiset olivat aika suloisen näköisiä, vaikka hän ei todellisuudessa tiennyt, että olisiko noilla kahdella jotain enemmäkin kuin pelkkää ystävyyttä. Vielä pari kulausta ja hän oli saanut juotua pienen tölkin loppuun, jonka jälkeen hän lupaa itselleen, että rauhottuisi. Hän ei vaan oikein tiedä mitä tekisi - nimittäin Bellamy oli kadottanut tanssikaverinsakin jo valtavan ihmismassan sekaan.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 19, 2015 16:58:49 GMT
Lucky naurahti ja nyökkäsi Charitalle. Vai että lakia, ei tuosta olisi uskonut. "Mä en ikinä ois kuvitellu, et sä lähtisit opiskelemaan lakia", Lucky totesi ja joi juomansa loppuun, kaataen toista boolia mukiinsa. Hän joi sitä hieman. Ei Lucky ollut varma mitä se oli, mutta vahvaa ainakin. "Ei, en. Emmä tällä hetkellä opiskele mitään. Kuulostaa hirveen säälittävältä, poseeraan vaa kameralle ja soitan rumpuja", Lucky naurahti ja hieraisi niskaansa. Oli hän suunnitellut lähtevänsä opiskelemaan jossain vaiheessa, muttei hänellä ollut mitään hajua minne ja mille alalle. Lucky pörräytti hiuksiaan ja puri huulensa sisäpintaa. Vaaleaverikkö piti hymyn huulillaan, silmäillen keittiötä. Keittiö oli tuttu, täällä on Lucky ennenkin juonut. Joskus jopa nuoleskellut keittiön nurkassa jonkun naisen kanssa, ei hän muistanut kuka se oli - eikä miestä edes kiinnostanut. Häntä ei kiinnostanut yksikään yhden illan jutuistaan ja jos totta puhutaan, ei Charitakaan enää. Hän halusi päästä hässimään, vähintään nuolemaan kunnolla Domitiennen kanssa. Ei Lucky tiedä miksi, kuhan halusi. Nainen näytti hyvältä ja oli pari vuotta vanhempi. Kroppakin oli aika mahtava, ei siis mitään valittamista.
"Ole hyvä vaan", Smith naurahti ja joi juomaansa. Hän vei katseensa naisen kasvoihin, pitäen hymyn vieläkin vaaleanpunertavilla huulillaan. Takki oli ollut hinnakas, muttei Luckyn rahatilanteeseen nähden kallis. Nahkatakki sopi Charitalle todella hyvin, hän näytti hyvältä asukokonaisuudessaan vaikka se olikin aika tavallinen. Lucky ei keksinyt mitään sanottavaa, jonka takia tyytyi vain olemaan hiljaa ja silmäilemään ihmisten täyttämää huonetta.
|
|
|
Post by Angelus on Sept 19, 2015 19:17:36 GMT
Attachment Deleted Lomake; Kokonimi › Kim Hyeon-Joon Ikä ja syntymäaika › 21-vuotias, joulukuun 24. päivä Sukupuoli, suuntautuminen ja siviilisääty › Mies, pan & sinkku Ammatti/opiskelut › Hyeon-Joon on vastikään lopettanut opintonsa. Hän siirtyi opintojensa jälkeen Gatlinburgiin asumaan, sillä oli kokenut paikan sopivaksi, ja oli pian perustanut sinne kamppailulajeja opettavan seuran. Valikoima on vielä vain taekwondossa ja potkunyrkkeilyssä, mutta on suunnitellut laajentavansa myös hapkidoon, kun hänen veljensä sattuu kiinnostumaan yhteistyöstä. Asunto › -- Luonnekuvausta › -- Muuta › – Harrastaa crossdressausta elikkä pukeutuu välillä naiseksi; käyttää silloin Moon Jung-ji -nimeä ja useimmiten puoleen selkään pituista mustaa peruukkia, joka on tehty aidoista hiuksista – Nuorukaisen isä on pohjois-korealainen, kun taas äiti on etelä-korealainen – Pituutta nuorukaiselle on siunaantunut vain 161cm – Oikeakätinen – Juo kahvia kahvikerman ja sokeripalan kera Mies › Kim Hyeon-Joon › 21 › pan ja sinkku › Astra
|
|
|
Post by sini on Sept 20, 2015 12:23:17 GMT
Lomake; Kokonimi › Kim Hyeon-Joon Ikä ja syntymäaika › 21-vuotias, joulukuun 24. päivä Sukupuoli, suuntautuminen ja siviilisääty › Mies, pan & sinkku Ammatti/opiskelut › Hyeon-Joon on vastikään lopettanut opintonsa. Hän siirtyi opintojensa jälkeen Gatlinburgiin asumaan, sillä oli kokenut paikan sopivaksi, ja oli pian perustanut sinne kamppailulajeja opettavan seuran. Valikoima on vielä vain taekwondossa ja potkunyrkkeilyssä, mutta on suunnitellut laajentavansa myös hapkidoon, kun hänen veljensä sattuu kiinnostumaan yhteistyöstä. Asunto › -- Luonnekuvausta › -- Muuta › – Harrastaa crossdressausta elikkä pukeutuu välillä naiseksi; käyttää silloin Moon Jung-ji -nimeä ja useimmiten puoleen selkään pituista mustaa peruukkia, joka on tehty aidoista hiuksista – Nuorukaisen isä on pohjois-korealainen, kun taas äiti on etelä-korealainen – Pituutta nuorukaiselle on siunaantunut vain 161cm – Oikeakätinen – Juo kahvia kahvikerman ja sokeripalan kera Mies › Kim Hyeon-Joon › 21 › pan ja sinkku › Astra joo :-)
|
|
|
Post by sini on Sept 20, 2015 12:41:12 GMT
CHARITA naurahti hellästi, tietäen sen, että hänestä oli vaikea kuvitella asianajajaa tai muutenkin, sitä että hän opiskeli lakia. Ei nainen kouluaikoina ollut niinkään siintä kiinnostunut, eikä edes koulusta niinkään. Nyt hän kuitenkin oli mennyt vanhempiensa tahdon mukaan, päätyen opiskelemaan kyseistä alaa. Loppujen lopuksi nainen oli kylläkin innostunut, eikä enää katunut valintaansa. "Joo, mä tiedän. En olisi koskaan uskonut, että alottaisin lakiopiskelut", tummaverikkö totesi, päästäen hiljaisen naurahduksen huuliltaan. Conner päätyi ottamaan huikan juomastaan, katsellen hetken aikaa kenkiään, mustia korkokenkiä. Nainen ei ollut mikään tyytyväinen valintaansa ja, ehkä loppuillasta hän luopuisi kyseisistä nilkantappajista. "Kuulostaa kivalta, sussa on kyllä potenttiaali kameran eteen", nainen totesi, vieden katseensa mieheen. Hänestä oli epäkohteliasta, jos ei mitenkään katsonut toista, jos puhui.
"Tämä on varmaan aika outoa tai niinkuin, että mä oon tässä ja me ei olla ennen tätä juteltu pitkään aikaan asiallisesti. En mä tiedä, meidän päätös oli mitä oli, mutta mä oon oppinu antamaan anteeks", Charita Conner totesi, purren sen jälkeen alahuultaan. Pitäisikö Lucky häntä ihan tyhmänä nyt, kun nainen selitti asiansa. Pieni puheenvuoro kuulosti naisen päässä paljon paremmalta, kuin nyt sanottuna. Tummaverikkö päätyi ottamaan hieman boolistaan, palauttaen katseensa sen jälkeen vaaleatukkaiseen mieheen. "Toivottavasti sä et pidä mua ihan typeränä nyt, mut mä oikeesti haluisin yrittää saada meidät toimimaan", nainen kertoi, viittoen sitten mukia pitävällä kädellä heidän välissä olevaa väliä, yrittäen osottaa heitä kumpaakin. Jälleen kerran koko lause oli kuulostanut järkevämmältä naisen päässä, joten häntä pelotti, että hän oli nolannut itsensä miehen edessä aivan totaalisesti.
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 13:19:17 GMT
CHARITA naurahti hellästi, tietäen sen, että hänestä oli vaikea kuvitella asianajajaa tai muutenkin, sitä että hän opiskeli lakia. Ei nainen kouluaikoina ollut niinkään siintä kiinnostunut, eikä edes koulusta niinkään. Nyt hän kuitenkin oli mennyt vanhempiensa tahdon mukaan, päätyen opiskelemaan kyseistä alaa. Loppujen lopuksi nainen oli kylläkin innostunut, eikä enää katunut valintaansa. "Joo, mä tiedän. En olisi koskaan uskonut, että alottaisin lakiopiskelut", tummaverikkö totesi, päästäen hiljaisen naurahduksen huuliltaan. Conner päätyi ottamaan huikan juomastaan, katsellen hetken aikaa kenkiään, mustia korkokenkiä. Nainen ei ollut mikään tyytyväinen valintaansa ja, ehkä loppuillasta hän luopuisi kyseisistä nilkantappajista. "Kuulostaa kivalta, sussa on kyllä potenttiaali kameran eteen", nainen totesi, vieden katseensa mieheen. Hänestä oli epäkohteliasta, jos ei mitenkään katsonut toista, jos puhui. "Tämä on varmaan aika outoa tai niinkuin, että mä oon tässä ja me ei olla ennen tätä juteltu pitkään aikaan asiallisesti. En mä tiedä, meidän päätös oli mitä oli, mutta mä oon oppinu antamaan anteeks", Charita Conner totesi, purren sen jälkeen alahuultaan. Pitäisikö Lucky häntä ihan tyhmänä nyt, kun nainen selitti asiansa. Pieni puheenvuoro kuulosti naisen päässä paljon paremmalta, kuin nyt sanottuna. Tummaverikkö päätyi ottamaan hieman boolistaan, palauttaen katseensa sen jälkeen vaaleatukkaiseen mieheen. "Toivottavasti sä et pidä mua ihan typeränä nyt, mut mä oikeesti haluisin yrittää saada meidät toimimaan", nainen kertoi, viittoen sitten mukia pitävällä kädellä heidän välissä olevaa väliä, yrittäen osottaa heitä kumpaakin. Jälleen kerran koko lause oli kuulostanut järkevämmältä naisen päässä, joten häntä pelotti, että hän oli nolannut itsensä miehen edessä aivan totaalisesti. voi rakkaus et vastannut mun roolaamiseen (
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 13:24:26 GMT
ja voin siis odottaa, että saatte pelattuu noi niide rakkausasiat rauhas mut siis nii
|
|
|
Post by sini on Sept 20, 2015 13:33:20 GMT
CHARITA naurahti hellästi, tietäen sen, että hänestä oli vaikea kuvitella asianajajaa tai muutenkin, sitä että hän opiskeli lakia. Ei nainen kouluaikoina ollut niinkään siintä kiinnostunut, eikä edes koulusta niinkään. Nyt hän kuitenkin oli mennyt vanhempiensa tahdon mukaan, päätyen opiskelemaan kyseistä alaa. Loppujen lopuksi nainen oli kylläkin innostunut, eikä enää katunut valintaansa. "Joo, mä tiedän. En olisi koskaan uskonut, että alottaisin lakiopiskelut", tummaverikkö totesi, päästäen hiljaisen naurahduksen huuliltaan. Conner päätyi ottamaan huikan juomastaan, katsellen hetken aikaa kenkiään, mustia korkokenkiä. Nainen ei ollut mikään tyytyväinen valintaansa ja, ehkä loppuillasta hän luopuisi kyseisistä nilkantappajista. "Kuulostaa kivalta, sussa on kyllä potenttiaali kameran eteen", nainen totesi, vieden katseensa mieheen. Hänestä oli epäkohteliasta, jos ei mitenkään katsonut toista, jos puhui. "Tämä on varmaan aika outoa tai niinkuin, että mä oon tässä ja me ei olla ennen tätä juteltu pitkään aikaan asiallisesti. En mä tiedä, meidän päätös oli mitä oli, mutta mä oon oppinu antamaan anteeks", Charita Conner totesi, purren sen jälkeen alahuultaan. Pitäisikö Lucky häntä ihan tyhmänä nyt, kun nainen selitti asiansa. Pieni puheenvuoro kuulosti naisen päässä paljon paremmalta, kuin nyt sanottuna. Tummaverikkö päätyi ottamaan hieman boolistaan, palauttaen katseensa sen jälkeen vaaleatukkaiseen mieheen. "Toivottavasti sä et pidä mua ihan typeränä nyt, mut mä oikeesti haluisin yrittää saada meidät toimimaan", nainen kertoi, viittoen sitten mukia pitävällä kädellä heidän välissä olevaa väliä, yrittäen osottaa heitä kumpaakin. Jälleen kerran koko lause oli kuulostanut järkevämmältä naisen päässä, joten häntä pelotti, että hän oli nolannut itsensä miehen edessä aivan totaalisesti. voi rakkaus et vastannut mun roolaamiseen ( apua en ees huoman sitä tos ylempään no leikitää et se ei nyt huoman et se sai viestin :-D
|
|
|
Post by pokemon on Sept 20, 2015 13:39:44 GMT
voi rakkaus et vastannut mun roolaamiseen ( apua en ees huoman sitä tos ylempään no leikitää et se ei nyt huoman et se sai viestin :-D juu, käy.
|
|