|
Post by sini on Sept 9, 2015 14:19:05 GMT
"Älä käytä humalaa tekosyynä! Sä et selkeestikkään rakkastanu mua tarpeeks, kun sä kerta pystyit hyppäämään jonku toisen sänkyy tosta noin vaa!", Ashley päätyi melkein huutamaan tämän miehelle. Nainen kuunteli miehen puhetta, purren alahuultaan, yrittäen sillä tavoin pidätellä itkuaan. "Okei, tee taas toi. Sä et selkeästi ole kasvanut ollenkaan", Ashley huusi miehen perään. Nainen viittasi siihen, että mies tuntui naisesta aina välttelevän ongelmiaan. Samalla nainen otti askeleita kohti seinää, nojautuen siihen. Vihdoinkin nainen antoi kyyneleiden tulla.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 9, 2015 14:25:24 GMT
"Pystytkö sä muka itse ajattelemaan selvästi monen promillen humalassa? Veikkaampa, että et pysty", Louis puhui hampaidensa välistä. Hän oli jo kävelemässä autolleen hiljaa itkien, kun kuuli Ashleyn sanat. Louis pysähtyi paikoilleen, purren huultaan. Hän kääntyi ympäri, tunki avaimet takaisin taskuunsa ja marssi Ashleyn luo kyynelet poskillaan. Päättäväisesti brunette painautui Ashleytä vasten, nosti tuon kasvot omiaan kohti ja suuteli naista intohimoisesti. Hän ei halunnut lähteä naisen luolta enää koskaan. "Mä.. Olen idiootti..", Louis huokaisi perääntyessään askelen kauemmas Ashleystä. "Ash.. Mä haluan vain, että sä tiedät mun rakastavan sua. Mä rakastan sua ihan järjettömästi vieläkin ja haluisin päästä pidemmälle ku friendzone. Mä haluan olla vaan ja ainoastaan sun kanssas, kasvattaa Jacea sun kanssa. Mä tiiän, että tää on tosi paljon pyydetty mutta.. Nyt ainakin tiedät, mitä mä haluan", Louis puhui hiljaa kyynelten valuessa potkia pitkin maahan, katse hiekkaan painettuna.
|
|
|
Post by sini on Sept 9, 2015 14:44:42 GMT
Ashley yritti epätoivoisesti pyyhkiä kyyneliä poskilta. Hän ei olisi halunnut itkeä juurinyt, mutta tappeleminen miehen kanssa ei ollut mitään hauskaa hommaa. Nainen katsoi häntä lähestyvää Louisia, yrittäen pidätellä itkuaan. Katsettakaan hän ei ehtinyt viedä maahan, joten hän joutui katsomaan Louisia. "En oikeasti pysty sanomaan mitään tämän yhden illan mukaan", Ashley kertoi. Hän tykkäsi miehestä, muttei ollut varma pystyisikö sittenkään aloittamaan uutta suhdetta miehen kanssa. "Älä, pliis, laita mua tekemään päätöstä tän illan sisällä", nainen jatkoi, päätyen katsomaan sitten maata.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 9, 2015 14:53:03 GMT
"Saat viikon aikaa niin sanotusti tutustua muhun uudestaan, vaikkei mussa mitään uutta olekkaan jos perässä juoksevia, kiljuvia faneja, paparazzeja ja lehtien toimittajia ei lasketa", Louis kertoi ja nosti katseensa taas Ashleyhyn. Miehen harmiksi Ash kuitenkin katsoi maahan, muttei se toisaalta haitannut. "Onko sussa jotain uutta, mitä en tiiä?", Louis kysyi hiljaa, hän yritti olla nyt niin tyyni kuin mahdollista, ettei pilaisi mahiksiaan heti. "Saanko silti nähä Jacen huomenna? Oon vaan sun kaveri vaikka", Louis kysyi hiljaa, nostaen naisen kasvot taas omiaan kohti. "Yritän käyttäytyä, vaikka sä tiiät kyllä kuinka paljon mä rakastan pieniä lapsia..", Louis virnisti ja painoi otsansa Ashleyn otsaa vasten.
|
|
|
Post by sini on Sept 9, 2015 19:36:43 GMT
Ashley huokaisi hellästi, nyökäten kaikessa yksinkertaisuudessaan miehelle. Uudemman kerran nainen päätyi pyyhkimään kyyneleitään. Katse pysyi edelleen kaksikon kengissä. "En osaa sanoa ollenkaan", nainen sanoi. Jotenkin hän ei vain osannut sanoa mitään siihen. Moni asia oli varmasti muuttunut, mutta tässä tianteessa nainen ei osannut nimetä niitä asioita. "Joo tietenkin saat", polkkatukkainen nainen kertoi sitten miehelle. "Haluan vain pois täältä juuri nyt", Ashley päätyi vain sanomaan. Hänen meikkinsä olivat mitä luultavammin sotkeutuneet ja muutenkin hän ei halunnut muiden näkevän häntä tässä tilassa.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 4:06:06 GMT
Miehen huulille kaartui hymy, kun tuo kuuli että saisi nähdä Jacen joka tapauksessa huomenna. "No mennään pois", Louis totesi ja otti naista kädestä. Jos Ashley halusi pois, sitten mennään pois. Ei kukaan varmaan edes huomaa kaksikon puuttuvan. "Minne mennään?", Louis kysyi nostaessaan avaimet taskustaan, kun samalla lähti vetämään Ashleytä perässään autoaan kohti. Valkoinen audi a6, ei mikään ihmeellinen - ainakaan Louisin mielestä, kun rahaa oli vaikka muille jakaa. "Mennäänkö mun luo, vai? Voidaan me käydä Jaceakin katsomassa, jos haluat", Louis haukotteli ja avasi auton ovet, istuutuen kuskin paikalle.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 6:29:07 GMT
Ashley lähti Louisin perässä kävelemään kohti toisen autoa. Edelleen hän yritti pyyhkiä kyyneleitään, mutta mitä luultavammin levitti vain meikkejään enemmän. Nainen päätyi siirtymään pelkääjän paikalle, laittaen itselleen turvavyön. "Haluan ainakin eroon täst mekosta", nainen kertoi miehelle, nojautuen vasten penkkiä. "Eli kai voimme mennä meille", Ashley jatkoi sitten. Samalla hän nyki mekkoaan alemmas, kohti polviaan.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 7:20:13 GMT
Louis nyökkäsi ja käynnisti auton. Hän peruutti pois parkkiruudusta ja lähti sitten ajamaan. "Mihin suuntaan mun pitää mennä? ", Louis kysyi. Ashley saisi ohjata hänet oikeaan suuntaan, ei Louis tiennyt missä Ashley nykyään asui - eikä hän kyllä edellistäkään osoitetta muistanut. Brunette jäi risteykseen odottelemaan naisen vastausta, vilkuillen molempiin suuntiin tuliko autoja. Oikealta tuli auto, jota Louis jäi odottelemaan - tulihan brunette kolmion takaa. "En oo käyny kunnollista ajokoulua", Louis totesi naurahtaen. Hänen isänsä oli opettanut häntä ajamaan ja tämän kautta Louis oli saanut ajokortin. "Mut kyllä mä osaan ajaa, iskä opetti", Louis jatkoi, ei hän halunnut sentään huolestuttaa Ashleytä. Vaikka Louis musiikkivideoiden kuvauksissa onkin onnistunut rikkomaan ainakin kaksi autoa, osaa tuo ajaa ainakin ihan tarpeeksi hyvin.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 7:44:07 GMT
"Muistatko missä mun porukat asu silloin?", nainen kysyi. Hänen vanhemmat asuivat edelleen samassa talossa, kun naisen asunto sijaitsi taas Bostonissa. "En edes asu enää täällä, asun Bostonissa", Ashley kertoi miehelle, katsellen jalkojaan sitten. Hellästi hän pöyhi hiuksiaan, asettaen sitten laukkunsa syliinsä. Puhelimen hän etsi laukusta, päätyen kirjoittamaan äidilleen viestiä, ilmoittaen, että olisi tulisi takaisin ystävänsä kanssa. Viestin lähetettyä nainen laittoi puhelimen takaisin laukkuunsa.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 8:58:59 GMT
"Aa joo, muistan", Louis hymähti ja lähti ajamaan Ashleyn vanhempien asuntoa kohti. Se on jonkun matkan päässä keskustassa, ehkä kymmenen kilometrin päässä. Tästä siihen olisi siis kymmenen kilometriä, koska Louis itse asuu keskustassa ja sinne on vielä toiset kymmenen kilsaa. "Muistatko kun pantiin sun vanhempien sängyssä ja ku ne tuli kotii? Tuli vähän kiire", Louis virnisti, vilkaisi Ashleytä ja keskittyi sitten taas ajamiseen. Korkeaääninen brunette taputteli sormillaan rattia ja laittoi radion päälle. Sattumalta sieltä soi juuri One Directionia, eikä Louis voinut olla laulamatta mukana.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 11:45:24 GMT
"Iskä olis varmaan tapoanu sut, jos oltais jääty kiinni", nainen kertoi naureskellen. Hän muisteli koko tapahtumaa, kun kaksikko oli kiireessä siirtynyt Ashleyn huoneeseen. Katseensa hän vei sitten ulos ikkunasta, katsellen tuttuj maisemia. "Sähläsimme kyllä yhdessä tosi paljon", Ashley päätyi toteutumaan. Hymyillen hän kuunteli, kun mies lauloi omaa biisiään. Louisilla oli hyvä lauluääni ja nainen tosiaan nautti miehen lauluäänestä.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 12:26:34 GMT
"Eikä ollu ees ainut kerta ku meinattii jäädä kiinni", Louis virnuili, kaksikko oli ties kuinka monesti meinannut jäädä kiinni jollekkin. Louis haukotteli ja jatkoi sitten laulamistaan, laulaen oman kohtansa virheittä- ihan niin kuin kaikki muutkin kohdat. Jäseniä bändissä oli enää neljä, kun Zayn lähti vuoden alussa pois omista syistään. "Ootko sä töissä jossain?", Louis kysyi biisin loppuessa ja vilkaisi Ashleytä. Ashley oli joskus monia vuosia sitten halunnut kampaajaksi, mutta onhan mielipide voinut muuttua.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 12:34:42 GMT
Ashleyn huulien välistä pääsi naurahdus, kun mies jatkoi keskustelua aiheesta. Se oli valitettavasti totta, mutta eipä se enää muuta kuin naurattanut, vaikka nuorempana naista ainakin hävetti se, että he meinasivat jäädä kiinni. "Työskentelen sairaanhoitajana", nainen kertoi miehelle. Ei se mitään kauhean hyväpalkkaista ollut, mutta nainen tykkäsi siintä ja pystyi sillä elättämään heidät. Koulun loputtua nainen oli päässyt kampaamokouluun, mutta Jacen takia hän ei alottanut koulua vaan kouluttautui myöhemmin, kun pojan pystyi jättämään hoitoon.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 12:51:01 GMT
Louis nyökytteli päätään vastaukseksi. Sairaanhoitaja? No, ei kai siinä mitään, Louis kyllä luuli naisen jatkaneen kampaamoalalle. "Etkös sä halunnut kampaajaksi yläasteella?", Louis kysyi vilkaisten taas Ashleytä, kun hän kääntyi pienemmälle tielle. Tästä oli joku kaksi kilometriä matkaa enää, eli ei paljoa mitään. "Mulla nyt on toi bändijuttu ja jalkapalloura, joten ei siinä hirveesti mitään normaaleja töitä tarvita, ees välttämättä saada", Louis naurahti. Jos hän haluaisi, voisi hän ostaa tälläisen samanlaisen auton vaikka koko entiselle luokalleen ilman ongelmaa. Rahan tuloa ei voi estää, niin kuin Liam oli joskus vitsaillut. "Eikös se oo toi punanen talo tuolla?", Louis kysyi osoittaen pellon toisella puolella olevaa taloa.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 13:11:09 GMT
"No, siis en aloittanut edes sitä koulua, sillä päädyin jäämään kotiin Jacen takia. Aloitin myöhemmin kuitenkin koulun", Ashley selitti miehelle, päätyen sitten leikkimään mekkonsa helman kanssa. Pieni hymy pysyi hänen huulillaan. "Niin joo. Olet varmaan nauttinut hommastasi?" , nainen vastasi. Kysymys oli tyhmä, sillä kuka nyt ei nauttisi siintä, että teki hommaa mitä rakasti. "Joo, juuri se", Frangipane kertoo miehelle, pitäen katseensa tutussa talossa. Häntä jännitti viedä Louis hänen kanssaan. Kyllä hänen vanhemmat tiesivät sen, että miksi heidän suhde oli loppunut. Hänen isä ei ollut tykännyt ollenkaan asiasta ja hän oli ollut valmis menemään miehen perään, sillä tämä oli rikkonut hänen tyttären sydämmen.
|
|