|
Post by paskarusina on Sept 8, 2015 17:28:59 GMT
- nii, tosi tylsää ku roolataa vaa kahestaa :s
Louis hymyili leveästi ja nyökkäili. "Joo käy, ihan miten itse haluat", Louis jatkoi naama repeämispisteessä hymyilyä. Hän näkisi poikansa, oman poikansa huomenna. Pojan, jonka hän oli laittanut alulle muttei kuitenkaan ole päässyt osallistumaan pojan elämään tai tiennyt edes koko lapsesta. Louis piteli kättään Ashleyn reidellä, härnäämättä naista enää. Louis oli niin onnellinen tällä hetkellä, että hänen teki mieli tanssia pöydällä, huutaa ja suudella Ashleytä niin kauan, että happi loppuisi. Louis virnisti saadessaan suukon huulilleen. Myös vislauksia kuului, eikä Louis voinut vastustaa kiusausta enää, vaan painoi huulensa sinitukkaisen omille, suudellen tuota. Louis ei välittänyt muiden kommenteista, tärkeintä oli tällä hetkellä Ashleyn mielipide asiasta.
|
|
|
Post by sini on Sept 8, 2015 17:50:37 GMT
Ashley hymyilee miehelle, seuraten tuon iloista olemusta tarkkaan. Tarkoin hän tarkkaili miehen silmiä, jotka edelleen sulkeutuivat hieman, kun mies hymyili leveästi. Oli mukava nähdä mies noin onnellisena ja vielä varsinkin silloin, kun nainen sai sen aikaan. Nainen päätyi vastaamaan miehen suudelmaan, asettaen kätensä hellästi miehen molemmille poskille. Nainen niin sanotusti hymyili koko suudelman ajan, irrottautuen sitten hellästi miehestä. Leveä hymy pysyi edelleen naisen huulilla, kun tämä katsoi miehen sinisiä silmiä. "Mulla on jo nyt kamala ikävä Jacea", sinitukkainen nainen kertoi sitten, katsoen sitten maata, nauraen hellästi samalla. Käsiään hän piti edelleen miehen poskilla, tuntien toisen sängen käsiään vasten. Nainen ei ollut juuri koskaan viettänyt aikaa ulkona ystävien kanssa vaan yleensä oli kotona Jacen kanssa. Tai joskus jos nainen meni jonnekkin niin hän ikävöi poikaansa koko ajan.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 8, 2015 21:40:01 GMT
Louis rakasti Ashleyn suudelmia aivan järjettömästi eikä edes muistanut, että ne olivat noin ihania ja täydellisiä. Louis rakasti tapaa, jolla Ashley nauroi hiljaa jatkuvasti, tapaa jolla tuo piti käsiään Louisin poskilla ja tapaa, kun tuo kertoi jotain itsensä mielestä noloa ja painoi katseensa alas. "Varmasti on, onhan se sun lapsi", Louis vastasi hiljaa hymy kasvoillaan. Hän ei halunnut myöntää, että sattui sanoa lasta vain Ashleyn lapseksi. Louisia sattui sanoa, että lapsi oli Ashleyn. Vain Ashleyn, ei kenenkään muun. Louisia sattui jo pelkkä ajatus siitä, että Ashley oli salannut lasta mieheltä yhdeksän vuotta. Yhdeksän vuotta tuo oli kasvattanut poikaa kertomatta Louisille mitään. Toisaalta Louis ajatteli, että tämä oli ihan oikein hänelle tekonsa jälkeen. Että on ihan oikein valehdella yhdeksän vuotta elävästä ihmisestä, jonka Louis on pannut alulle. Pettihän Louis kuitenkin Ashleytä, eikö se ole ihan sama asia valehdella melkein kymmenen vuotta? Tätä Louis oli miettinyt päivän aikana moneen kertaan ja oli aina päätynyt siihen lopputulokseen, että ei. Louisin teko on pientä tähän verrattuna, ja vaikkei Louis sitä ulospäin näytäkkään, hän on murtunut ja hämmentynyt. Kaikista kamalinta koko jutussa on se, ettei Tomlinson kuullut asiasta Ashleyltä. "Kyllä Jace pärjää, älä huoli", brunette hymyili ja suukotti naisen huulia kädet tuon lantiolla.
|
|
|
Post by sini on Sept 8, 2015 22:07:12 GMT
Ashley piti hellän hymyn huulillaan, nostaen katseensa taas Lousiin, kun tämä oli vastannut hänelle. Pikaisen suukon nainen painoi miehen huulille, katsellen tuon kauniin värisiä silmiä. Olisipa kaikilla yhtö kauniin väriset silmät. Nainen nimittäin katsoi aina ensimmäisenä silmiä, kun hän tapasi uusia ihmisiä. Niihin huomio kiinnittyi aina todella tarkasti. Louisin silmät nyt tuntuivat joka kerta saavan naisen niiden lumoihin. Naisesta oli myös jotenkin lohduttavaa kuulla, että mies kertoi pojan pärjäävän aivan varmasti. Vaikkakin nainen tiesi sen aivan itse niin se, että joku muu sanoi sen oli aina vain paljon helpottavampi asia. "Niin, luotan kyllä häneen. Olen vain niin harvoin erossa hänestä muutamaa tuntia pidempään", Ashley kertoi sitte Louisille. Nainen varmaa vaikutti ylisuojelevalta, ehkä hän saattoi sitä ollakkin, mutta hän ei voinnut sille mitään. "Yritän nyt miettiä jotain muuta niin en koko aikaa valita ikävästäni", nainen kertoi sittem, päätyen naurahtamaan hellästi.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 8, 2015 22:22:09 GMT
"Miten se poika pärjää koulussa? Voi luoja, voin kuvitella ku sä rynnistät sinne koululle itkien, kun sulla on ikävä sun poikaas", Louis vitsaili virnuillen, mielikuva oli huvittava. Ashley juoksemassa kuin päätön kana ympäri koulua etsien poikaansa. Louisilla on ongelmana se, että tuo kiintyy aivan liian helposti ihmisiin - varsinkin lapsiin. Kerran Louis ei meinannut päästää serkkuaan takaisin kotiin, kun halusi pitää tuota hoidossa vielä seuraavat pari vuotta. Tämän jälkeen Louis ei ole saanutkaan hoitaa serkkuaan tai ottaa tuota syliinsä, harmi sinänsä. Joskus Louis jopa suunnitteli varastavansa jonkun lapsen, niin lapsirakas tämä mies oli. Useimmat saattoivat luulla, ettei Louisilla ole sydäntä ja että tuo inhoaa lapsia. Asia ei kuitenkaan ole niin, päinvastoin. Tomlinson rakastaa lapsia, varsinkin alle teini-ikäisiä. Kaikki Louisin serkut, jotka ovat tuota vähintään seitsemän vuotta nuorempia, ovat Louisin silmätikkuja. Muut sitten saavatkin mennä miten huvittaa, kun Louis jahtaa näitä pienempiä sydämet silmissään. "Okei puhutaan jostain muusta.. Öö, mitä mieltä oot säästä?", Louis yritti epätoivoisesti vaihtaa aihetta naurahtaen, kun vei kätensä samalla naisen lantiolle.
|
|
|
Post by sini on Sept 8, 2015 22:30:40 GMT
"Et tiedäkkään, kuinka vaikeaa oli lähteä koululta silloin ensimmäisenä päivänä. Itkin ties kuinka kauan aikaa", Ashley kertoi miehelle, päätyen toistamaan saman liikkeensä kuin äskenki. Päänsä hän paknoi alas, pidellen edelleen käsiään Louisin poskilla. Nauru lipui naisen huulien välistä, kun tämä muisteli Jacen ensimmäisiä koulupäiviä, jolloin aina nainen tuntui itkevän. "Jace pärjää hyvin koulussa, hän rakastaa jalkapalloa ja liikkatunnit ovat hänen lemppareitaan", nainen kertoi Lousille, nostaen ennen sitä katseensa takaisin mieheem. Frangipane oli tuntunut unohtaneen kaikki ympärillä olevat ja hän keskittyi vain mieheen. Uudemman kerran nainen päätyi hellästi naurahtamaan, kun mies vaihtoi puheenaihetta, hieman kömpelöllä yritykselöä. "Hmm, ihan hyvä sää", nainen päätyi vastaamaan miehelle. "Montako naista sulla on ollut mun jälkeen?", Ashley päätyi hiljaisesti kysymään. Kyllä hän sinäänsä halusi tietää, että monenko kanssa Louis oli säätänyt heidän eronsa jälkeen. Ehkä hän halusi myös pohtia sitä, oliko hän itse niin typerä, kun ei ollut yrittänyt etsiä oikein minkäänlaisia suhteita.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 8, 2015 22:45:44 GMT
"Aww, voi raukkaa", Louis virnuili Ashleyn kertoessa itkeneen Jacen ensimmäisinä koulupäivinä. Louis ei varmaan edes olisi päästänyt poikaa kouluun, vaan olisi vaikka itse ruvennut opettamaan tuota. Eihän se olisi toininut niin, mutta Louis olisi kaikin keinoin yrittänyt pitää pojan itsellään. Louis hymyili vain leveämmin kuullessaan pojan pärjäävän koulussa ja rakastavan jalkapalloa - isäänsä tullut. Louiskin pärjäsi - ainakin ala-asteella, rakasti jalkapalloa ja piti liikunnasta kaikkein eniten. Kun seiskalle tuli valinnaisaineet, intti Louis rehtorille niin kauan vastaan että sai kaikki valinnaiset liikunnaksi. Louisilla oli siis yhteensä kahdeksan tuntia viikossa liikuntaa, kuusi valinnaista ja kaksi pakollista. "Yks laastari joka kesti huimat kaks kuukautta. Onhan lehdet väittäny vaikka mitä, muttei mulla oo ollut Eleanorin lisäksi muita sun jälkeen", Louis ilmoitti pieni hymy kasvoillaan. Ei hän ollut halunnut suhdetta, kun Ashley omisti hänen sydämensä vieläkin. Eleanoriakin Louis sanoi jatkuvasti vahingossa Ashleyksi ja joskus jopa ihmetteli, että kuka hemmetin Eleanor. Ei suhde toiminut niin, joten Louis jätti naisen. Lehdet muokkasivat aihetta vaikka kuinka ja kiinnostuivat tästä Ashleystä, mutta Louis ei suostunut kertomaan mitään naisen yksityisyyden vuoksi.
|
|
|
Post by sini on Sept 9, 2015 7:22:06 GMT
Ashley puri hellästi huultaan, kun mies kertoi vastauksen. Oliko väärin, että naisella oli ollut enemmän suhteita? Tosin he olivat olleet erossa pitkän ajan, mutta silti. "Okei", nainen kertoo lyhyesti miehelle vastauksen. Kätensä Ashley laski viimeinkin miehen poskilta, pitäen katseensa edelleen miehessä. Naista jänitti kertoa, että hän itse oli ollut yhdessä kuuden miehen kanssa, vaikka monikaan ei ollut edenneet mitenkään vakavalle tasolle ja vain muutama näistäkin miehistä oli olluta Jacen elämässä. Jokaisessa oli kuitenkin ollut jotain vikaa, eikä suhde ollut toiminut. Olihan naisessakin varmasti paljon vikana, eikä hän sitä kiistänyt. Yksi olisi ollut täydellinen kumppani, muta ei tyytynyt vain yhteen naiseen. Toinen taaa oli vähän liian äkkipikainen ja suutuspäissääm ei yllättänyt, että mies kävi kiinni. Epäterveistä suhteista nainen oli onneksi aina päässyt nopeasti irti. "Olen itse tapaillut kuutta tässä aikavälisaä", Frangipane päätyi kertomaan miehelle varovaisesti. Ehkä mies suuttuisi siintä, että jotkut hänelle aivaan tuikituntemattomat miehet olivat päässeet Jacen elämään. Eikö moni ex-kumppani juuri inhonnutkin sitä? Kyllä nainenkin aikoi tehdä selväksi, ettei haluaisi yhtäkään naista Jacen elämään, jos he päätyisivät siihen, että Jave saisi käydä Louisilla.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 9, 2015 8:02:31 GMT
Louis puristi kätensä nyrkkiin pöydän alla ja nyökkäsi hitaasti. Hän piti hymyn kasvoillaan, vaikka se tosin oli paljon laimeampi ja sitä paitsi tekohymy. "Okei", Louis vastasi hiljaa. Kuusi miestä Louisin, lapsen isän sijaan olivat päässeet pojan elämään. Tämä ärsytti ja harmitti Louisia todella paljon. Hän ei ole ikinä edes nähnyt poikaansa ja kuuli pojasta vasta tänään sattumalta kävellessään luokkakavereidensa ohitse. "Okei..", Louis toisti hiljempaa, pyyhki hymyn kasvoiltaan ja nousi ylös. Hän kaatoi tuolin lähtiessään ja marssi ulos rakennuksesta. Hän käveli nurkan takana olevan penkin luo ja potki kiviä. Louisia ärsytti aivan järjettömästi, hänen teki mieli huutaa. Hän istuutui penkille ja sytytti tupakan, tuijottaen maata. Kuinka Ashley kehtasi ottaa miehiä Jacen elämään, kun lapsen isä ei edes ole nähnyt poikaa ikinä, saatika tiennyt hänestä. Louis poltti tupakan nopeaan tahtiin ja sytytti sitten perään heti toisen, yrittäen parantaa oloaan tupakalla. Ei Tomlinsonilla toisaalta ollut oikeutta suuttua, hän oli Ashleyn jättänyt. Kyseessä oli kuitenkin elävä ihminen, Louisin poika, joten oli tuolla oikeus edes vähän suutahtaa.
|
|
|
Post by sini on Sept 9, 2015 8:17:04 GMT
Ashley pitää katseensa Louisissa, katsoen toisen ärtymyksen muodostumista. Nainen itsekkin hermostuu hieman, kun mies kaataa tuolinsa lähtiessään. Nainen nousee ylös, nostaen tuolin taas seisomaan. Samantien hän lähti sitten Lousin perään, yrittäen olla hermostumatta miehen toiminnalle yhtään enempää. Nainen suuntasi ulkona tupakansavun suuntaan, löytäen Louisin sieltä. Nainen puree hampaitaan yhteen, yrittäen olla mahdollisimman rennosti. "Luuletko, että olen viennyt jokaikisen Jacen luo? Jos luulet niim olet aivan saatanan väärässä", nainen tiuskaisee miehelle, asettaen kätensä puuhkaan rintakehälleen. "Olet aivan samanlainen kuumakalle kuin ennenkin", nainen jatkaa sitten. Olihan nainenkin aika kuumakalle, mutta heistä kahdesta Louis oli se pahempi.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 9, 2015 8:40:04 GMT
"No ainakin osan ja mä sain tietää pojasta vasta tänään!", Louis tiuskaisi. "Mitä sitten vaikka oonkin? Et säkään mitenkään kovin rento tällä hetkellä ole. Jos en kelpaa tälläsenä kuumakallena, miks sitten oot siinä? Miks sä ees välität, ku ei meistä kuitenkaa tuu muuta ku ystäviä, jos niitäkään..", brunette ärähti ja veti tupakan savua keuhkoihinsa vilkaisemattakaan Ashleytä. Louis tumppasi tupakan ja puhalsi savun ulos keuhkoistaan. "Mikset sä oo kertonu mulle Jacesta? Se, että sua pelotti ei oo syy", Louis kysyi hiljaa, rauhallisesti ja nosti katseensa naiseen. "Mikset sä voinu kertoa mulle että oot raskaana, mikset sä voinu kertoa että se lapsi on mun? Mikä siitä teki niin ylivoimasen vaikeeta!?", Louis kuumentui jälleen, laskien katseensa takaisin maahan. "Vittu!", Louis huusi ja tukisti itseään kyynerpäät reisiin nojattuina ja pää käsiin nojattuna. Häntä itketti ja ärsytti, eikä Louis osannut purkaa vihaa ja ärtymystä oikealla tavalla, jonka takia mies vain puri huultaan. Louis vihasi itkemistä, eikä todellakaan aikonut itkeä Ashleyn edessä. Tomlinson puri hampaansa yhteen ja nosti päänsä ylös, ruveten hakkaamaan sitä talon seinää vasten.
|
|
|
Post by sini on Sept 9, 2015 13:25:01 GMT
"No ehkä mä yritän tässä nyt vaan saada sovintoa, että mä voisin viedä sut mun pojan luo!", Ashley tiuskaisi miehelle, purren alahuultaan. Hän ei jaksaisi tapella miehen kanssa. "Meidän suhde oli just loppun sen takia, että sä päädyit sänkyyn jonku saatanan ***nkaa, mä olin vihainen! En mä halunnu, että sä haluut olla munkaa pelkän lapsen takia", nainem vastasi miehelle, päätyen haromaan sinisiä hiuksiaan. Miten miehen mielentila oli muuttunut noin paljon niin lyhyessä ajassa. "Oisko sulle ollu parempi, että mä itken kymmenen vuotta sun perään?", nainen kysyi. Hän oli yrittänyt löytää uutta onnellista suhdetta toisen miehen kansaa, muttei valitettavasti ollut löytänyt.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 9, 2015 13:35:04 GMT
"Mä rakastin sua siitä huolimatta, että jätin sut! En mä ois välttämättä heti ruvennut taas olemaan sun kanssa, mutta ainakin oisin tiennt lapsesta. Jos oisit kertonu Jacesta ajat sitten, saatettais me nyttenkin seurustella. Oletin sulla olevan jonku toisen, jonka takia en vaa kehannu laittaa sulle viestiä, että rakastan sua vieläkin", Louis huudahti, kohta räjähtäisi. Jos Ashley sanoisi nyt jotain väärää, saattaisi Louis käydä naiseen käsiksi tai ruveta satuttamaan itseään. "Kyllä, sun ois pitäny itkeä nää kymmenen vuotta mun perään. Oisit ainaki kokenu saman ku minä", Louis sanoi hiljaa ja laski katseensa maahan. Hän oli nämä kaikki kymmenen vuotta ikävöinyt Ashleytä. Louis oli monet illat viettänyt katsellen hänen ja Ashleyn kuvia, kun nuo olivat vielä onnellisia yhdessä. Louis oli vaikka kuinka monesti itkenyt itsensä uneen Ashleyn takia, hän jopa jätti yhden konsertin väliin joka olisi ollut Pariisissa, koska sielä Louis ja Ashley viettivät lomaa yhdessä kaksi viikkoa eikä Louis voinut olla ajattelematta naista.
|
|
|
Post by sini on Sept 9, 2015 13:55:00 GMT
"Luuletko, että minun teki mieli jutella sinulle sen jälkeen, kun jäit kiinni? Halusin vain mahdollisimman kauas sinusta", Ashley vastasi, korottaen ääntään. Selkänsä hän käänsi miehelle, ollen valmis kävelemään pois miehen luota. "Kukaan ei pakottanut sinua itkemään perääni. Kaikki voisi olla eri tavalla, jos et olisi valinnut sitä ***a", Ashley jatkoi, osoittaen nyt syvää vihaa sitä naista lohti, jonka kanssa Louis oli häntä pettänyt. Nainen puri huultaan, yrittäen hillitä itseään. Samassa hän kääntyi miestä kohden, odottaen tuon vastausta.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 9, 2015 14:06:18 GMT
"Kukaan ei pakottanut? Mikä hemmetin vastaus toi oli?" Louis naurahti laimeasti ja nosti katseensa naiseen. "Kukaan ei pakota sua valittamaan vieläkin mun virheestä, jonka tein umpihumalassa", Louis sanoi, painottaen lauseensa viimeistä sanaa. "Ei sulla oo oikeutta olla mulle vihanen mistään tällä hetkellä, joten lopeta se huutaminen", Tomlinson yritti rauhoitella sekä itseään että Ashleytä. "Mä luulin, että meistä vois tulla vielä jotain enemmän.. Enemmän ku ystäviä. Mut näköjään sä et ymmärrä sitä, että välitän susta. Pidä lapses, kun ei se näköjään mun oo ikinä millään tavalla ollutkaan..", Louis puhui hiljaa, nousi ylös ja käveli Ashleyn ohi, ottaen suunnaksi parkkipaikan jossa hänen valkoinen audinsa oli. Ei Louis aikonut jäädä tänne enää yhtään pidemmäksi aikaa, hän halusi pois.
|
|