|
Post by paskarusina on Sept 11, 2015 1:26:30 GMT
"Anna mun paita, jooko?", Louis pyysi hiljaa katse lattiaan painettuna, kädet vatsan ympärillä. Louis ei itsekkään oiken tiennyt mistä näin huono itsetunto johtui. Ehkä se oli siitä, että vaikka Louis oli kuinka yrittänyt treenata, ei hänelle tullut näkyviä vatsalihaksia. Louis oli laiha, mutta silti hän vihasi kroppaansa. Hän kuulee ja lukee faneilta lähes päivittäin kaikkia positiivisia kommentteja siitä, kuinka komea ja seksikäs mies on. Joukkoon mahtuu myös niitä negatiivisia kommentteja. Ehkä Louisin huono itsetunto voi johtua myös siitä, ettei kukaan hänelle läheinen henkilö, joku jota Louis rakastaa ole osoittanut rakkauttaan ja hellyyttään miestä kohtaan. Ehkä Louis vain kaipasi kehuja ja piristystä, tai sitten Tomlinsonin mielialat ja itsetunto laskivat vain koko ajan alemmas, ja pian vastaan tulisi masennus. Ei Louis tiedä mikä hänellä on, eikä välttämättä haluakkaan tietää. "Ashley, anna mun paita ihan oikeasti", Tomlinson pyysi kädet ympärillään vatsan suojana ja hiukset kasvojen edessä, pää alas painettuna.
|
|
|
Post by sini on Sept 11, 2015 18:07:22 GMT
Ashley mutristi edelleen huuliaan, ollen hyvinkin harmissaan siintä, kuinka epävarma Louis oli. Nainen pöätyi tottelemaan miestä, kävellen pyykkikorille, jonka pohjalta otti miehen vaatteet. Nämä nainen antoi miehelle, käyden istumaan pöntönkannen päälle. "Haluatko tehdä mitä?", Ashley päätyi kysymään mieheltä. Hän ei oikein keksinyt heille mitään. Vaikka kyllähän kaksikko voisi viedä Jacenkin jonnekkin tai jotain muuta. Mies saisi kuitenkin nyt päättää, mitä he tekisivät. Ei naisella niin mitään väliä edes ollut.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 11, 2015 18:27:13 GMT
Louis tunsi olonsa todella ahdistuneeksi melkein alastomana Ashleyn edessä, häntä inhotti kroppansa todella paljon. Ei Louis tiedä miksi tuolla oli niin huono itsetunto. Tomlinson puki vaatteet päälleen ja vei katseensa sitten Ashleyhyn. "En tiedä", Louis totesi ja nojasi selkänsä seinää vasten. Hän silmäili naista, pitäen toista kättä vatsallaan. "Ihan sama, mitä sä haluat tehdä?", Louis kysyi ja kiinnitri katseensa naisen kasvoihin.
|
|
|
Post by sini on Sept 11, 2015 18:41:45 GMT
"Mä vähän odotin, että sä olisit ehdottanut jotakin", Ashley totesi, päästäen hellän naurahduksen huuliltaan. Ehkä hänenkin pitäisi keksiä jotain heille, Louis oli sentään hänen vieraanaan niin sanotusti. "Halutako viedä Jacen tuohon lähellä olevaan leikkipuistoon?", nainen kysyi, sillä ei keksinyt muutakaan ehdotettavaa. Saattoi olla, että mies keksisi jotain parempaa tekemistä, mutta tämäkin nyt oli vain ehdotus. Hellästi nainen pöyhi hiuksiaan, päätyen suuntaamaan vessan ovelle, avaten lukon sitten. Hän kuitenkin jäi odottamaan, että Louis liikkuisi jonnekkin suuntaan.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 11, 2015 19:26:07 GMT
"No käy mulle, ihan miten vaan", Louis totesi ja kääntyi peilin puoleen, siistien hiuksiaan hieman. Louis piti edes hiuksistaan ja se tuntui olevan ainoa asia tällä hetkellä, mistä mies piti itsessään edes jollain tapaa tatuointien lisäksi. Louis inhosi paksuja reisiään, pulleaa vatsaansa ja käsiään. Pieniä sormiaan ja typerän näköisiä silmiään. Louis inhosi nimeään, korkeaa ääntään, yksinkertaisesti koko itseään. "Mähän oon vaan sun kaveri, ni ei siitä kai oo mitään haittaa", Louis mutisi ja seurasi Ashleytä ovelle. Louis olisi halunnut suhteesta vakavempaa, muttei Ashley tuntunut haluavan samoin. Ehkä se johtui siitä, että Louis oli kamala tai siitä, että mies oli pettänyt naista. Tai ehkei Ashley vain halunnut Louisin mukana tulevaa julkisuutta. Tomlinson painoi huulensa Ashleyn omille, suudellen naista intohimoisesti.
|
|
|
Post by sini on Sept 13, 2015 6:57:30 GMT
Ashley odotti Louisia ovella, katsellen miestä. Hän ei ymmärtänyt, miten mies ei pystynyt tykkäämään itsestään. Nainen halusi näyttää miehelle, että tuo olisi juuri hyvä omana itsenään. "Tai siis, jos et halua tehdä sitä niin se on ihan okei", Frangipane kertoo miehelle. Ei mennyt kauaa, kun mies tuli ja suuteli naista, jolloim Ashley päätyi vastaamaan miehen suudelmaan, vieden kätensä hellästi lepäämään toisen poskelle. Hetken päästä nainen irrottautui suudelmasta, katsellen miestä hymyillen. Hän ei ollut ollenkaan varma siintä, oliko tämä hyvä tahti edetä. Vaikka oli ehkä ihan hyvä, että he "seurustelisivat" tämän viikon, jonka jälkeen nainen voisi sitten päättää, että oliko viikko ollut hyvä vai huono.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 13, 2015 7:10:00 GMT
"Mennään mennään, tottakai mä haluan tutustua meid-.. Sun poikaan paremmin", Louis hymyili. Hän oli vähällä sanoa meidäm poikamme, mutta tyyty kuitenkin kutsumaan poikaa vain Ashleyn pojaksi. Louis ei haluaisi kiirehtiä, mutta tuntuihan se pahalta sanoa omaa poikaa joksikin muuksi, ja vieläpä esittää pojalle jotain aivan toista. Tomlinson hymyili naiselle hellästi ja laski kätensä naisen kyljille, suudellen tuota vielä uudestaan. Louisin teki mieli sanoa Ashleylle, kuinka hän rakastaa tätä naista ja kuinka ikävä hänellä on ollut. Louis ei kuitenkaan tehnyt sitä, koska oli melkeimpä varma ettei Ashley vastaisi samalla tapaa takaisin. Hän joko olisi hiljaa tai lähtisi paikalta, ja sitä, jos jotain Harry halusi kaikkein vähiten.
|
|
|
Post by sini on Sept 13, 2015 15:06:14 GMT
"Okei, no mä laitan Jacen valmiiksi", Ashley kertoo, pitäen pienen hymyn huulillaan. Hän katsoi Louisia, laskien kätensä miehen poskelta pois. Miehen kädet hän tunsi kyljillään, eikä mennyt kauaakaan, kun mies lähentyi naista ja nainen päätyi vastaamaan suudelmaan. Kätensä hän kietoi miehen kaulan ympärille, nauttien täysin rinnoin suudelmasta. Jonkun ajan päästä nainen irrottautui miehen huulista, katsellen miestä edelleen hymyillen. "Mä haen Jacen ja niin", nainen sanoi, päätyen poistumaan vessasta. Nainen lähti kävelemään leikkihuoneeseen. Toisesta ylimääräisestä huoneesta oli tehty Jacelle huone, jossa hänellä oli kaikkea tarvittavaa. Ashley avasi huoneen oven, tervehtien vanhempiaan ensin. "Jace, haluatko lähteä puistoon minun ja Louisin kanssa?", nainen kysyi, saaden myöntävän vastauksen, jolloin poika suuntasi suoraan laittamaan ulos sopivia vaatteita itselleen, sekä mitä luultavammin etsisi jalkapallon itselleen. Ashley hymyili vanhemmilleen, suunnaten sitten vierashuoneeseen, jotta saisi itselleen jonkun muun t-paidan. Nainen otti yöpöydältään ponnarin, laittaen hiuket poninhännälle. Sen jälkeen hän etsi itselleen jonkun paidan. Nainen päätyi mustaan printtipaitaan, päätyen vaihtamaan sen päälleen.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 13, 2015 16:23:37 GMT
"Joo", Louis naurahti toisen suudelman jälkeen ja hölmistyneenä jäi seisomaan hetkeksi vessaan. Louis veti syvään henkeä ja asteli eteiseen, tunkien vanssit jalkoihinsa. "Siellä on aika viileä, kannattaa laittaa takki päälle", Louis hymyili pojalle ja kyykistyi tuon tasolle, auttaen Jacelle takin päälle. Louis pörrötti pojan hiuksia ja laittoi tuolle sitten pipon päähän. "Vau, ompa sulla hienot lenkkarit!", Louis kehui ujostelevan Jacen osoittaessa tarralenkkareitaan. "Mä oon aika kateellinen, ku mun kengät on ihan rikki", Louis totesi huuliaan mutristaen ja nousi sitten suorille jaloilleen. Hän silmäili poikaa päästä varpaisiin, tuo oli niin suloinen ujostellessaan isäänsä - josta poika ei tosin tiennyt. Louis hymyili leveästi ja katsoi Jacen sinisiä silmiä, samanlaiset kuin Louisin.
- hymyilen aina ku katon tot gifii, nii söpö :-D
|
|
|
Post by sini on Sept 13, 2015 18:15:43 GMT
Ashley siirsi katseensa ikkunaan, huomaten ilman olevan suht viileän näköinen. Kyllä hän oli aikaisemmin pärjännyt pelkän mekon kanssa, mutta ehkä oli parempi, että hän pukisi kunnolla päällensä. Nainen päätyikin etsimään itselleen harmaat collegehousut, pukien ne tiukkojen shortsien päälle. Vielä t-paidan päälle hän heitti vetuketjullisen Niken hupparin, jättäen sen kuitenkin auki. Heti puettuaan nainen päätyi suuntaamaan eteiseen, jossa molemmat varmasti jo odottivat häntä. Matkalla nainen huomasi poikansa jalkapallon, jonka otti syliinsä. Hellä hymy pysyi naisen huulilla, kun tämä näki Louisin ja Jacen. Olisi niin ihanaa, jos he olisivat perhe, mutta nainen ei tiennyt siintä, että pystyisivätkö he siihen. Se riippui aivan siintä, tulisivatko he Louisin kanssa vielä nykyään toimeen. "Haluatko ottaa jalkapallosi mukaan?", Ashley kysyi, heilutellen jalkapalloa pojalle, joka pian myöntyi siihen, jolloin nainen heitti pallon pojalle. Samalla nainen suuntasi laittamaan itselleen jonkin näköiset lenkkarit. Suoraan sanottuna hän ei jaksanut asuunsa niin paljoa panostaa. Läheiseen puistoonhan he menisivät. "Se puisto on parin kilsan päässä. Mennäänkö kävellen vai autolla?", Frangipane kysyi Louisilta. Mies saisi päättää. Ei naisella niinkään ollut väliä.
- nii on :-D
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 13, 2015 18:24:46 GMT
Louis oli juuttunut silmäilemään Jacea, niin kuin tuokin näköjään Louisia. Kaksikko vain tuijotti toisiaan hymyillen, sanomatta sanaakaan. Louis havahtui kuullessaan tutun äänen, joka kuului Ashleylle. "Mennään vaikka autolla, tuolla on aika viileä", Louis hymyili ja avasi ulko-oven, lähtien jo kävelemään autoa kohti. Louis nappasi takapenkiltä itselleen mustan takin ja puki sen t-paitansa päälle. Tomlinson istuutui kuskin paikalle ja haukotellen vilkaisi itseään sivupeilistä. Laulaja ja jalkapalloilija pöyhi hiuksiaan parempaan asentoon ja laittoi radion päälle. Brunette hyräili tutun biisin mukaan ja naputti sormiaan rattia vasten, kun odotti Ashleym tulevan autoon.
|
|
|
Post by sini on Sept 13, 2015 18:39:53 GMT
Ashley hymyili ja lähti ohjaamaan Jace kävelemään Louisin perään. Hymy oli hyvinkin pieni, ei mikään kauhean leveä. Hieman edelleen koko tilanne jännitti, sillä naista pelotti se, että jos hän viikon jälkeen tekisikin väärän valinnan, eikä voisi enää korjata sitä. Hän halusi kuitenkin parasta Jacelle. Pienen pojan onnellisuus meni kaiken edelle, aina. "Hyppää takapenkille ja laita myös turvavyö", nainen ohjeisti poikaa, vaikka toinen aivan varmasti tiesi asiat, mutta nainen halusi silti muistuttaa häntä siintä, jotta ei varmasti pääsisi unohtumaan. Hän katsoi, että poika meni takapenkille, jolloin nainen itse siirtyi pelkääjän paikalle. Ensin hän laittoi turvavyönsä, kääntyen sitten Louisiin. Ashley oli melkein jo nojautumassa suutelemaan miestä, mutta pysäytti sitten itsensä. Ei hän voinnut tehdä sitä Jacen edessä, jotenka nainen päätyi vain kääntymään eteenpäin, katsoen suoraan tuulilasista ulos.
- mua pelottaa avaa mun kännykkä koska mun wa varmaa räjähtää :-(
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 13, 2015 18:56:54 GMT
- haha voi ei :-D :-(
Louis käynnisti auton molempien päästyä sisälle. Louis kurottui Ashleytä kohti mutta pysähtyi tuonkin pysähtyessä - Jace oli takapenkillä. Onneksi Ashley muisti, Louis oli jo lähellä suudella naista. "Onks se se puisto, missä me sillon kerran..?", Louis kysyi, olettaen Ashleyn tietävän lauseen lopun. Oliko se se puisto, missä Ashley ja Louis kerran panivat, kun Ashleylle eikä Louisille ollut päässyt. Louisin äiti oli sairaslomalla ja Ashleyn isä oli lähdössä töihin vasta tunnin päästä, eikä kaksikko koulun haisrvaan pukkariinkaan halunnut, jonka takia läheinen puisto kuulosti todella hyvältä ajatukselta silloin. Louis oli meinannit kaaduta koirankakan päälle ja Louisin valkoinen t-paita oli panon jälkeen ihan nurmikon värjäämä, vihreä. Tomlinson peruutti auton pois pihasta ja lähti ajamaan tätä puistoa kohti, jos kyseessä nyt edes oli tämä puisto mitä Louis ajatteli. Ei tässä lähellä ainakaan hänen tietääkseen ollut muita puistoja.
|
|
|
Post by sini on Sept 13, 2015 19:14:36 GMT
"Joo, se puisto", Ashley mumisi, painaen kasvonsa käsiinsä. Häntä hieman hävetti se, että he olivat nuorina päätyneet sinnekkin touhuamaan. Monia paikkoja he olivat kokeilleet ja jotkut hävettivät enemmän kuin toiset. Nainen nojaa pian uudemman kerran vasten penkkiä, katsellen eteenpäin. Tuttuja maisemia jäi taake ja vielä tutumpia tuli vastaan. Oli outoa, ettei nainen enää nähnyt paikkoja päivittäin vaan nyt hän oli kuitenkin melkein koko aika Bostonissa, missä hän oppi tuntemaan rakennukset. Täällä hän kuitenkin tiesi paljon eri paikoista ja muisti kyllä, jos joistakin paikoista piti muitaa jotakin. "Jace, olen kuullut, että Louis on todella hyvä jalkapallossa. Sinulla on siis kova vastus", Ashley kertoi pojalle. Viime päivinä Jace oli joutunut tyytymään siihen, että nainen oli vastustajana, eikä nainen ollut mikään erityisen hyvä, vaikeaa oli pärjätä jo pienelle pojalle. Hän oli aina ollut jotenkin erityisen huono jalkapallossa.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 14, 2015 1:59:51 GMT
Louis nyökkäsi hitaasti vastaukseksi ja puri huulensa sisäpintaa. Kaksikko oli tosiaan pannut mitä oudoimmissa paikoissa ja hävettihän se vähän. Louis vilkaisi Ashleytä ja sen jälkeen vei katseensa Jaceen takapeilin kautta. "Ootko sä Jace kattonut jalkapallopelejä telkkarista? Oot voinu nähä mut telkkarissa", Louis puhui Jacelle hymy kasvoillaan. "Valkomusta pelipaita, pelinumero seittämäntoista", Louis selvensi ja kääntyi pienemmälle tielle ja pian puiston parkkipaikalle. Hän sammutti auton, vilkaisi Ashleytä ja nousi sitten ylös. Louis nappasi avaimet virtalukosta ja sulki oven perässään. Ulkona kävi viileä viima, jonka takia Louis laittoi mustan takkinsa vetoketjun kiinni ja parantelinsen hupun asentoa. Tomlinson suuntasi askelensa penkin luo ja pian istuutuikin siihen, keinujen ja jalkapallokentän väliin.
|
|