|
Post by sini on Sept 10, 2015 15:53:51 GMT
Ashley kaatui sängylle, pitäytyen edelleen suudelmassa. Ehkä oli väärin suudella miestä, mutta nainen vain halusi. Kätensä nainen vei miehen paidan helmalle, alkaen siirtää paitaa miehen päältä pois. Hän irrottautui suudelmasta, riisuen paitaa sen verran mitä pystyi. Mies saisi heittää paidan lattialle. Ashley päätyi ottamaan paitansa pois sitten päältään, viskaten sen sitten sivuun. Kätensä hän vei miehen vatsalle, tunnutellen miehen vatsalihaksia. Päänsä hän piti tyynyllä, odottaen miehen seuraavaa liikettä. Pieni virne pysyi hänen huulilla.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 16:06:24 GMT
Louis virnisti suudelmaan tuntiessaan Asleyn kädet paidanhelmallaan. Louis riisui paitansa ja heitti sen lattialle Ashleyn paidan viereen, silmäillen naista sitten hetken. "Tärä sänkyä on ollu ikävä..", Louis virnisti, vei kätensä Ashleyn shortsien reunalle ja painoi huulensa tuon huulia vasten. Ehkä tämä oli väärin, ehkä pelkät suudelmat olivat väärin. Tällä hetkellä Louisia ei kuitenkaan kiinnostanut. Hän painautui Ashleytä vasten ja suuteli tuota, lähtien vetämään naisen shortseja alaspäin. Louis huokaisi hiljaa ja vei huulensa naisen kaulalle, etsien niitä herkkiä kohtia kaulan sivuilta.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 16:24:40 GMT
Ashley silitteli hellästi miehen vatsalihaksia, virnistäem hellästi. Samalla hän yritti olla pitämättä mitään ääntä. Ei nainen halunut mekastaa nyt, kun hänem vanhemmat ja oma lapsi oli samassa talossa. Kuitenkin nainen nautti olostaan täysin, jona takia päätyi vain pysymään mukana. Nainen melkeinpä tarjoaa kaulaansa Louisille, päätyen vain makaamaan miehen alla. Ashley kuitenkin kyllästyi olemaan miehen alla, jolloin nainen päätyi työntämään miestä, päätyen sitten istumaan hajareisin miehen alavatsan päälle. Nainen nojautui suutelemaan miestä, päätyen makaamaan sitten miehen päälle.
- koht pitänee taas skipata :-D
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 16:44:31 GMT
Louis suuteli naisen kaulaa minkä kerkesi, lopettaen kuitenkin kun hänet työnnettiin alle. Louis oli yleensä se dominoiva ja pyrki aina olemaan päällä, mutta antoi nyt kuitenkin olla. Louis veti Ashleyn shortsit pois ja siirtyi sitten farkkujensa pariin, vastaten samalla naisen suudelmaan. Louis avasi farkkujensa napin ja vetoketjun, jaksamatta laskea niitä enempää. Housujen riisuminen oli vaikeaa, kun Ashley makasi päällä. Nyt, jos milloin olisi huono idea jäädä kiinni. Kaksikon pitäisi siis olla mahdollisimman hiljaa, jota tosin vaikeutti Ashley ja natiseva sänky. "Oo mahdollisimman hiljaa, en haluu jäädä kiinni nyt. En sun vanhemmille, enkä sun pojalle", Louis kuiski. Häntä sattui sanoa poikaa Ashleyn lapseksi, eikä myös Louisin muttei asialle oikein mitään voinut.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 16:55:22 GMT
Ashley päätyi kääntymään, että voisi auttaa miestä housujen kanssa. Nainen vetikun housut mahdollisimman alas, päätyen kääntymään takaisin Louisin kasvoja kohti. Omilla käsillään nainen vei miehen kädet tämän pään päälle, ottaen nyt tilanteen haltuun. Heidän yhdessä olon aikana se lli todella harvinaista, sillä yleensä se oli Louis, joka johti tilanteita. "Yritä sä vain olla hiljaa", nainen totesi, päätyen suutelemaan miehen kaulaa. Sen verran hän painoi miehen käsiä sänkyyn, että antoi tuolle vihjeen, ettei liikuttaisi käsiään. Huulensa nainen vei sitten Louisin solisluun kohdalle, päätyen näykkimään hellästi ihoa siintä kohdalta.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 17:32:39 GMT
Louis tunsi olonsa epämukavaksi alla. Hän on aina ollut todella dominoiva ja pomottava, ihan pienestä asti. Louis huokaisi hiljaa ja sulki silmänsä Ashleyn käskiessä häntä olemaan hiljaa. "Uu sassy..", Louis virnisti ja liikautti tahallaan käsiään, hän halusi tietää seuraukset. Brunette nautti Ashleyn kosketuksesta, joka ikisestä sekunnista naisen kanssa. Louis puri huultaan ja liikutti käsiään enemmän, Ashley oli seksikäs ollessaan dominoiva osapuoli. Louis huokaili hiljaa, yrittäen kuitenkin olla mahdollisimman hiljaa.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 17:46:04 GMT
Ashley painaa miehen käsiä vahvemmin, kun toinen liikuttaa tahalleen käsiään, kiusaten naista. Ei mies kuitenkaan tähän ollut tottunut, mutta naisella oli omat niksinsä. "No, mä voin lopettaa tän kaiken tähän", polkkatukkainen nainen toteaa, nousten miehen päältä pois. Nainen päätyykin seisomaan vaatteiden luo, keräten omat vaatteensa. Paidan nainen sujauttaa päällensä, pukien shortsinsa nopeasti päällensä. Pieni virne pysyi naisen huulilla, kun tämä vilkaisi lähes alastonta Louisia sängyllä. "Mutta se tarkoittaa, että mä otan nää", Ashley toteaa, keräten miehen vaatteet itselleen. Melkein samalla sekunnilla nainen sprinttaa ulos huoneesta, suunnaten suoraan läheiseen vessaan, jonne voisi piiloutua mieheltä. Nainen päätti kostaa miehelle, ettei toinen noudattanut hänen ohjeita.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 17:54:12 GMT
"Ash.. Tuu takasin", Louis marisi naisen ruvetessa pukemaan vaatteita päälle. Pian lähtivät myös Louisin vaatteet. Jäisikö mies tänne odottamaan, että Ashley tulee takaisin, vai ottaisiko hän riskin ja lähtisi perään. Louis huokaisi turhaantuneesti ja nousi istumaan hiuksiaan pörräyttäen. Hän nousi ylös ja nopeasti kipitti vessan ovelle. "Ashley hemmetti soikoon päästä mut sisään, mä oon boxerisillani täällä", Louis kuiski vessan oven takana, yrittäen jatkuvasti avata ovea - turhaan, se oli lukossa. Häntä pelotti, että jompi kumpi Ashleyn vanhemmista, tai Jace tulisi.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 18:00:44 GMT
Ashley ehti vessaan ennen kuin Louis sai hänet kiinni. Onneksi nainen ehti myös lukita oven, jottei mies pääsisi sisään. Hän tutki vesaaa, löytääkseen vaatteilla piilopaikan. Hän päätyi laittamaan ne tyhjään pyykkikoriin, mennen sitten avaamaan oven miehelle. "Sä päätit kiusata mua ja tää on nyt kosto siintä", nainen kertoi, virnistäen miehelle. Toivon mukaan mies ei löytäisi vaatteitaan heti. Nainen kuitenkin päätyi vetämään miehen sisälle vessaan, lukiten oven perässään. "Voin kyllä antaa sulle mahiksen saada sun vaatteet takaisin", Ashley kertoi, miettien samalla jotain hyvää vaihtoehtoa siihen.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 18:10:07 GMT
Louis meni mielellään vessaan, ettei joutunut olemaan muiden nähtävillä boxerisilleen. "No, kerro? Mitä mun pitää tehä et saan mun vaatteet takasin?", Louis kyseli peittäen vatsaansa, hän inhosi sitä yli kaiken. Jokin siinä oli, mikä ei miellyttänyt Louisia. Vaikka mies oli treenannut kuinka, ei tuloksia ruvennut vain näkymään. "Haluan mun vaatteet takaisin", Louis huokaisi ja istuutui vessanpötön kannen päälle tuijottaen Ashleytä.
x yy lyhyttä
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 18:29:08 GMT
"Hmm, okei, vie mut huomenna illalliselle, että voidaan tutustua toisiin niin saat vaatteesi takaisin", Ashley kertoo miehelle, katsoen samalla, kun mies istuu pöntönkannen päälle. Nainen mutristi huuliaan, kun mies piti käsiään vatsalla, näytti siltä, että mies yritti peitellä sitä. Nainen ei oikeasti tiennyt, miten Louis ei pystynyt olemaan itsevarma itsestään niin kuin sataprosenttisesti. Ulkonäöllisesti miehessä ei ollut virheen virhettä. Nainen ei ainakaan nähnyt mitään virheitä. Ashley päätyy istumaan miehen eteen lattialla, katsoen hymyillen miestä, joka oli hieman korkeammalla istumapaikkansa takia. "Olet hyvännäköinen", nainen kertoi, liu'uttaen sormeaan ylös ja alas miehen jalkaa pitkin.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 18:43:30 GMT
"Joo käy ostan sulle vaikka koko ravintolan kuhan saan mun vaatteet takaisin", Louis mutisi ja peitteli vatsaansa. Louis inhosi vatsaansa, kurvikasta lantiota ja kurvien takia paksuja reisiä. Hän inhosi perjaatteessa koko kroppaansa lukuunottamatta tatuointeja. "Pff..", Louis tuhahti ja pyöräytti silmiään. Hän vältteli Ashleyn katsetta ja sen takia silmäilikin kylpyhuonetta sinisillä silmillään. Tuttu kylppäri, täällä suihkussa ja saunan lauteillakin on pantu. Louis ja Ashley panivat milloin missäkin, varsinkin jos he lintsasivat tunneilta eikä kummankaan kotiin päässyt.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 18:58:41 GMT
"Ehkä mä en annakkaan sulle vielä vaatteita. Mä haluan ihastella sun vartaloa, sanot mitä sanot niin sun vartalos on täydellinen", Ashley totesi miehelle, noussen seisomaan sitten. Nainen tarttui miehen kädestä, nykien miestä seisomaan. Hän halusi näyttää miehelle, että hänellä oli upea vartalo, eikä miehen pitäisi olla epävarma siintä. "Mä voin suudella kaikkia paikkoja mistä tykkään, mutta ainoa ongelma ln se, että mun pitäis suudella jokaista paikkaa", Ashley jatkoi. Hän otti tavoitteekseen sen, että näyttäisi Louisille, kuinka upea vartalo hänellä oli.
|
|
|
Post by paskarusina on Sept 10, 2015 19:13:06 GMT
"Ash lopeta..", Louis mutisi naisen vetäessä hänet ulos. "Näytän kauheelta, älä tuijota..", Louis puhui hiljaa katse maassa, kun tuo kietoi kätensä taas vatsansa ympärille. Louisin itsetunto oli nykyään aivan järkyttävän huono. Ei hän itsekkään tiedä miksi tai miten se oli niin alhainen, mutta olipahan vain. "Anna olla", Louis toisti uudestaan yrittäen perääntyä, mutta seinä tuli vastaan. Kylmä seinä sai Louisin värähtämään ja tuio piti vain tiukemmin kiinni.
|
|
|
Post by sini on Sept 10, 2015 19:29:01 GMT
"Lou, mistä tää nyt tulee?", Ashley kysyi harmissaan, ottaen pari askelta Louisin perässä. Nainen jäi seisomaan melkein kiinni mieheen, antaen hän sormien hellästi vaellella miehen iholla. Muutaman hellän suukon nainen laski miehen olkapäälle, katsellen miestä sitten hymyillen. "Älä peittele vatsaasi", nainen pyytää, mutristaen huuliaan. Häntö harmittu nähdä ihmisiä epävarmoina itsestään. Oli surullista, että ihmiset eivät osanneet rakastaa itseää niin vahvasti. Naisellakin oli mennyt hetki, mutta nainen oli oppinut rakastamaan itseään aivan sataprosenttisesti.
|
|