Heissan vaan kaikille!
Tämä perhe roolipeli sopii sekä alottelijoille että kokeneille, myös niiden välistä. Saat roolia missä yksikön muodossa tahansa, itse roolin hän- muodossa koska tunnen sen laadukkaammaksi. Varsinaista rivimäärää en anna mutta toivon että tekisitte enemmän kuin kaksi ja puoli riviä! Hillin perhe asuu omakotitalossa, mutta isoveli tai isosisko saa asua yksinään (jos on yli 18 tai 18). Talossa on huoneet kaikille, isoveljelle oma, isosiskolle oma ja niin edelleen. Ja vuotena ihan toimii 2015, lemmikit sallitaan. Saan kiittää Jaapuikkoa kun hän antoi minulle hyvän idean, perheeseen ei tule äitiä tai isää koska he ovat menehtyneet auto onnettomuudessa. HOX PERHEEN VANHIMMAT: te saatte vastuun lapsista, joku teistä. Saatte myös keksiä yhdessä jonkun ratkaisun jos ei ole yhtä joka ottaa vastuun. Silloin jaatte vastuun! PERHEEN JÄSENET:
Isoveli: MAHTUU (18-22)
Isoveljen tyttöystävä: LOMAKE| Elise "El" Torydea Mills - 18v - Kai se siellä asuu missä se Hillin perheen isovelikin - alas - 14. 09. 1996 - njah - MayMay
Isosisko: LOMAKE | normani dinah hill - 19 - asuu vanhempiensa asunnossa, oman rahapulansa takia - (tulossa) - 2. joulukuuta, 1995 - (tulossa) - sini
Isosiskon poikaystävä: ISOSISKON POIKAKAVERIN LOMAKE| Melville Beaufort Vivier - 22 - omakotitalo - neljästoista huhtikuuta - emilia
Pikkusisko: EI MAHDU, MINÄ OLEN
Pienin sisko: MAHTUU (5-7)
Kaksois pikkuveljet: Pikkuveli| Rigel Alec Hill -8 -1.4.2007 – Jaapuikko Pikkuveli| Sirius Alexander ”Alex” Hill -8 -1.4.2007 – Jaapuikko
Pikkusiskon poikaytävä: MAHTUU, asuu viereisessä talossa(13-16)
Huoneen sisustuksesta saatte itse päättää mutta vessa on: Vessan seinissä vallitsee siniset laataat ja lattia on samanlaista laattaa. Vessa on suurehko jotenka sinne mahtuu suihkukoppi, vessanpönttö ja lavuaari jonka päällä peili kaappi. Saunaan pääsee myös ja vessassa sijaitsee valkoinen ovi joka vie hirsi saunaan.
Olohuone: Olohuoneen seinät ovat harmaat jossa valkoinen puoli paneeli. Siellä on musta iso sohva, pari mustaa nojatuolia, kirjahylly, valkoinen matto ja taulu tv. Lattia on tummaa laminaattia niinkuin muuallakin talossa.
Keittiö: Keittiön seinät ovat ruskeat mutta keittiötasojen ja jääkaapin ja mikron takana on valkoista laattaa. Jääkaappi on harmaa ja liesi sellainen mitä uudistetuissa taloissa yleensä on.
Ruokailuhuone: Ruokailuhuone sijaitsee keittiön vieressä joten siinä on ruskeat seinät. Musta ruokapöytä joka on 10 istuttava.
Isosiskon, (huoltajan tarvittaessa) pikkusiskon poikaystävän, isoveljen ja heidän kumppaninsa lomake malli: LOMAKE| Kokonimi ja mahdollinen lempinimi-Ikä-Asuintalo-Luonne-Synnyinaika-muuta-roolija
ISOSISKO/ISOVELI: ILMOITA JOS HALUAT OLLA MYÖS HUOLTAJA (huoltaja assuu samas talos ku muut lapset)
Muiden lasten lomake malli: LOMAKE| kokonimi ja mahdollinen lempinimi-ikä-syntymäaika-luonne-muuta-roolija
JOS ET ASU SAMASSA TALOSSA KUVAILE TALO
KUVAILE HUONEESI
KUVA MIELUISESTI
ITSE LAITAN KUVANI KUN PÄÄSEN KONEELLE!!
LOMAKE| Daniela (Dani) Sophie Hill-13-5.7.2001-Herkkä, itsepäinen, luottavainen, luotettava, ystävällinen ja saattaa hermostua herkästä-omistaa poikaystävän, rakastaa valokuvaamista ja perhe ja kaverit lähellä sydäntä. Puoli elämää tytölle on kuitenkin Danielan kissa, Piper joka on pitkäkarvainen naaras.-Sini
Danielan huoneen yksi seinä on oranssi ja muut valkoisia, sänky on valkoinen jenkisänky jossa musta päiväpeite ja koristetyynyjä, televisio, harmaa pieni sohva, vaatehuone, mustatyöpöytä jossa punainen tuoli, musta yöpöytä, valkoiset verhot, oranssi matto, valkoinen sohvapöytä ja valkoinen meikkipöytä ja tuoli.
MUKAAN VAAN