|
Post by petefromtheshop on Jul 7, 2015 14:56:10 GMT
tykkään tästä yllättävän paljon, tollanen sulonen ja hauska ja vieläpä kuunneltava. annan 10+ koska toi biisi onnistuu täydellisesti siinä mitä se nyt ikinä yrittääkään . www.youtube.com/watch?v=VRrJugyk1Ywmitäköhän aktuaalista vittua tuo video on :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jul 7, 2015 20:25:07 GMT
|
|
|
Post by Fafaali on Jul 9, 2015 8:47:52 GMT
Luulin että siinä sanottiin "love your boobs" Mutta ihan hyvä ja kuunneltava biisi. Tulee mieleen rikossarjat jossa kävellään bileissä jossa kaikki on huumeissa ja kännissä ja paikka on savua ja sit yht äkkii jostain ilmaantuu ruumis www.youtube.com/watch?v=pFuJAIMQjHk
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 16, 2015 22:25:58 GMT
Hei mä jopa ajattelin laittaa tänne jotain :DD Mut joo, ihan mukava biisihän toi oli, tulee varmaan jatkossa soimaan jotenkuten päässä. Ainakin tosta 'um oh ah yeh' -kohdasta tulee selvä korvamato. Olihan toi videokin kiva, mut toi biisi loppu jotenkin tönkösti seinään. www.youtube.com/watch?v=hsA88gSANts
|
|
|
Post by Miopod on Dec 29, 2015 3:12:07 GMT
SIIS MÄ LUULIN ETTEN MÄ TIENNY TÄTÄ BÄNDIÄ KU EN OO KUULLU SIITÄ AIKASEMMIN KU TÄÄLÄ VASTA KU SÄ OOT PUHUNU SIITÄ MUT TÄÄHÄN ON TÄÄ. Oon kuullu tän radios monta kertaa. Tää on itseasiassa tosi hyvä biisi, aikalailla mun musiikkimakuun sopivaa. Muistuttaa vähä jotain Kentin kappaleita. Tommonen jotenki syvällinen. Musiikkivideoki oli jännä :DD //hehheh herätän tänki keskustelun nyt henkiin taas :DD linksu
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Dec 30, 2015 10:30:49 GMT
Ooh tykkään! En osaa vielkää arvostella biisuja kunnol '-' tykkään melodiasta ja tulee jotenki sellanen olo joka tulee aina ku palaa pitkältä matkalta kotiin takaisin. Vaikee kuvailla Yksinkertaisesti: Hyvä biisu ________ (Hehe en jaksa etsiä biisusta "alkuperästä" joten saatte kuunnella sen amv videossa. Also jos ei kestä animoitua väkivaltaa niin älä katso, kuuntele vain ehehe.) www.youtube.com/watch?v=Ll0gxOp1LWY
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 30, 2015 20:31:10 GMT
SIIS MÄ LUULIN ETTEN MÄ TIENNY TÄTÄ BÄNDIÄ KU EN OO KUULLU SIITÄ AIKASEMMIN KU TÄÄLÄ VASTA KU SÄ OOT PUHUNU SIITÄ MUT TÄÄHÄN ON TÄÄ. Oon kuullu tän radios monta kertaa. Tää on itseasiassa tosi hyvä biisi, aikalailla mun musiikkimakuun sopivaa. Muistuttaa vähä jotain Kentin kappaleita. Tommonen jotenki syvällinen. Musiikkivideoki oli jännä :DD //hehheh herätän tänki keskustelun nyt henkiin taas :DD linksuOkei öö mikähän salaliitto tämäkin on ku just tänään kaveri kerto et se oli Amarillossa ja siellä alko soida Mew ja päätti sen takia kysellä pitkästä aikaa mun kuulumisia :DD Ite en oo kertaakaan kuullu niitä missään radiossa tai julkisella paikalla, why dis. Tää oli tällanen eduskunnan välikysymys tähän rakoon, laitan biisiarvostelun omana kommenttina koska emt syyt
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 30, 2015 20:33:06 GMT
NIIN ELI Dottiksen biisistä sanon sen, että tykkäsin siitä. Aluks olin vähän että meh, tällanen perus, mut sit tykästyin tohon kertosäkeeseen ja sitten loppua kohti siitä kohdasta, jossa biisin säestys vaihtuu akustiseksi kunnes se taas muuttuu samaksi. Ja koska oon idiootti niin katoin tosta videosta jtn. puolet ja mietin et hmm vois ettiä käännöksen jostain kunnes tajusin et se käännös... oli siinä videossa... www.youtube.com/watch?v=A0qjL6Jh-8o#tyrkytys
|
|
|
Post by Miopod on Feb 4, 2016 20:06:15 GMT
tää oli tämmönen semihyvä. ei ehkä ihan mun lemppari niistä vähäisistä biiseistä joita oon tolta bändilta kuullu. Mut oli se parempaa ku useemmat muut kappaleet mitä muilta artisteilta radiosta kuulee. Musiikkivideo oli vähä tylsä mulle. emt tykkään vissiin vähä taiteellisimmista ja tapahtumarikkaammista videoista (tai siis nää tyypithän vaan soittaa tässä ison yleisön ympärillä) www.youtube.com/watch?v=HW-xDfGv-hA&list=FLBqVmO8UdVCOtYkFb4ljPQA&index=3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 10, 2016 20:24:04 GMT
Ensimmäiset kolme sekuntia: ".....voi ei" ja sit seuraavaks jo laulanki täysiä mukana 10- koska juusto. m.youtube.com/watch?v=lw8ro9TF1XA(oon nyt ottanu asiakseni tän biisin hehkuttamisen)
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 10, 2016 21:46:01 GMT
Tää kuulostaa joltain jota Spotify vois suositella mulle, muistuttaa mua Uncle Deadlysta - josta muuten pidin sen verran että ostin niiden levyn, digitaalisena tosin. Tosi jees, kivasti rullaava, mut ei mun korvaan mitenkään erityinen, en varmaan muista tätä biisii enää huomenna. Mut noi värikkäät pulveriefektit toi mut eloon. Arvosanaksi Mathu Andersen/10. Mikelangelo and the Black Sea Gentlemen - Formidable MarinadejOstain syystä studioversio ei ole enää saatavilla, mut on tää liveversiokin ihan mukava. Niil on haitariki. Also, toi video on jotenki hiljanen, laita volaa ylös.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 21, 2016 11:36:58 GMT
Hahaa mulla tulee tästä vähä mieleen Voltairen When You're Evil. Tätä ois tosi kiva vetää dramaattisesti karaokessa. Tai vielä parempi, baarikaraokessa. Ihanaa humpappaa musiikkia. Tykkään kuunnella just tämmösiä joskus sunnuntaisin teekupin kans 8½ www.youtube.com/watch?v=KBTfv2oPpQg
|
|
|
Post by Angelus on Nov 21, 2016 12:41:06 GMT
Haha, Frederik on ihan ookoo laulajana. Perus Reetua. Kappale on jotenkin mukaansa vetävä, vaikka vain kertosäkeen Titanic-kohdat jäävät muistiin. 2 ja puoli tähteä viidestä tähdestä. youtu.be/sClWJ27FD7Q
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 1, 2016 20:05:55 GMT
Mun fiilikset tän biisin kanssa meni suunnilleen näin: 1. Avasin linkin välilehteen, näin "Vilperin Perikunta", epäilys nousi 2. Musiikki alko, alkusoitossa olin ihan messis, muistutti mua Midnight Owlista joka on mun suosikkitaustabiisejä 3. Sit ne alko laulaa :^/ Johtopäätös: tykkäisin tästä enemmän instrumentaalina. Arvosanaksi annan youtube-kommentit/10, välissä löytyy täyttä helmeä, mutta valitettavasti siihen kuuluu myös liuta epäilystä, epämääräisyyttä ja mölinää. Tähän väliin hassua ruotsalaista: S.P.O.C.K. - Dr McCoy
|
|
|
Post by Miopod on Jan 2, 2017 23:21:35 GMT
Hah, parodiabiisit on aina hienoja :DD Muutenki kappaleena tää on tosi menevä. Ja tykkään star trekistä niin se tuo plussaa. Muistuttaa vähä Chameleon Circuitin kappaleita. linqs
|
|