|
Post by marrasaamu on May 25, 2015 7:05:41 GMT
Kiinnostaisko ketää tällane threadi? :-D Varmaa iha itsestäänselvää mite tää toimii mut kerrataan silti: jokainen kuuntelee edellisen kommentoijan linkkaaman biisin (tai ainakin minuutin siitä), antaa arvosanan ja linkkaa sit vielä oman biisin. www.youtube.com/watch?v=3SBLwRxj1eI
|
|
|
Post by Fafaali on May 25, 2015 7:52:19 GMT
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2015 8:10:30 GMT
(Nii muaki, mutta toi Kirkan biisi on naiiviudessaan vaa iha älyttömän sulonen :-D)Mutta joo toi biisi on just sellasta musiikkia mitä en kuuntele ikinä missään tilanteessa. :-D Jopa mun Youtubella on jotain sitä vastaan koska se ei suostu toistamaan tota videoo pätkimättä. Mutta toi jätkä tossa jossai 45 sekunnin paikkeilla näytti ihan lyhyttukkaselta nuorelta Costello Hautamäeltä, joten pakko antaa seiska. www.youtube.com/watch?v=pThZtPZLnJI
|
|
|
Post by ametisti on May 25, 2015 14:19:39 GMT
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2015 14:27:50 GMT
Tosi miellyttävän kuulosta, mut ei silti kovin mieleenjäävää. Kuuntelisin kyl tätä jossai henkkamaukalla paljo mieluummi ku jotai mitä ne nykyää soittaa. :D www.youtube.com/watch?v=U_oO2uZl5l8
|
|
jz
Ninja The Cat
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
|
Post by jz on May 25, 2015 16:23:02 GMT
|
|
|
Post by Trixie™ on May 26, 2015 12:52:44 GMT
Uh, ei. Tykkään kyl swingistä ja jazz-vaikutteista, mut musta tää on kömpelö yritys yrittää päivittää noita genrejä. Tyylikkäämpi miksaus elektronisten vibojen kanssa ois voinu olla ihan kiinnostava, mut tbh tää on lähinnä noloa :^( Bibedibuu-kohdista plussaa, ne sentään toimii. Klikkaa
|
|
|
Post by marrasaamu on May 26, 2015 15:24:52 GMT
Jollai kummallisella tavalla tykkään. Lokeroin tän päässäni samaan sarjaan psykedeelisen ja stoner rockin kanssa: en osaa päättää kuulostaaks tää vaa hupsulta vai kivalta. Mut klikkasin auki näiltä toisenki biisin joten tykkään ainaki enemmä ku psykedeelisesta rockista! www.youtube.com/watch?v=Nvl_fUawtH8
|
|
|
Post by Fafaali on May 26, 2015 15:58:20 GMT
Ei oo ihan mun musamakuun sopivaa. Tosta lauluäänestä en oikee välitä, ei oo mun korville, mutta se kuulosti hyvältä enne laulua. Laulu pois nii voisin kuunnella. www.youtube.com/watch?v=c4_rwTytAOs
|
|
|
Post by Miopod on May 31, 2015 21:43:32 GMT
Hyvä lauluääni sillä ainaki oli ja musiikkivideo oli ihan söpö. Oli jotenki tosi länsimaistyylinen se itte kappale verrattuna niihin muutamiin itämaisiin biiseihin mitä oon joskus kuullu. En kyllä ite latais ipodiin mutta oli se sinänsä ihan kuunneltavaki. link
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 1, 2015 17:34:05 GMT
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Jun 2, 2015 11:41:00 GMT
En osaa oikee arvostella mitää Ihan hyvä, mut ei ihan sellasta mitä kuuntelisin normaalisti. close enough
|
|
|
Post by Arabella on Jun 22, 2015 22:05:01 GMT
En osaa oikee arvostella mitää Ihan hyvä, mut ei ihan sellasta mitä kuuntelisin normaalisti. close enoughvähän semmonen tylsä, mutta ihan hyvä, vaikka ei ookkaan semmonen mitä ehkä normaalisti kuuntelisin www.youtube.com/watch?v=7psIbGeoij0
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 23, 2015 7:55:12 GMT
En oo koskaan kuunnellu Arctic Monkeysia, mutta oon ollu erittäin ennakkoluulonen sitä kohtaan. :-D Mutta ihan mukiinmenevää tää on, ei ollenkaa niin huonoo ku mitä olin kuvitellu. Seuraavan kerran ku tekee mieli kuunnella rockia, täytyy tsekata näiltä lisää biisejä. www.youtube.com/watch?v=6ycPHHmh8S4
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 23, 2015 21:05:42 GMT
Apua tää on tällasta musiikkia jota kuuntelen ironisesti kavereiden kanssa. Vakavaan kuunteluun tää ei sovi jos mua ajattelee, mut tiettyjen parametrien kohdatessa joraisin varmaan ihan innoissani tän tahtiin. Ehkä yrittäisin laulaa mukana, vaikken osaa sanoja. Tää saa multa leopardipöksyt/10 Mun teemabiisi
|
|