Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Aug 4, 2015 9:53:03 GMT
Alkuperäsee ei tullu ketää, enkä tiiä mihi se keskustelu on kadonnu Mutta nyt, VERSIO 2!! Joka tarkoittaa et piirretään tolla jännällä ominaisuudella se mitä edellinen sanoo
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 4, 2015 10:08:58 GMT
Tää on kyllä paljon kätevämpi vaihtoehto kuin se alkuperäinen, ite en viittiny rustata mitään just siks ku ois pitäny ladata kuva nettiin ja kaikkee :DD
Voin poistaa alkuperäisen jahka löydän sen. Tää kyl kuuluis enemmän taideosioon, mut olkoot nyt täällä niin porukka löytää helpommin 8))
// ja et joku sais jotain piirrettävää niin krhm piirrä Paul McCartney 8)) #ettevarmastiarvannu
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 4, 2015 12:36:53 GMT
Tässä. Seuraava piirtää hamsterin jolla on stetson päässä.
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 4, 2015 13:44:57 GMT
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Aug 4, 2015 14:27:04 GMT
Tää on kyllä paljon kätevämpi vaihtoehto kuin se alkuperäinen, ite en viittiny rustata mitään just siks ku ois pitäny ladata kuva nettiin ja kaikkee :DD Voin poistaa alkuperäisen jahka löydän sen. Tää kyl kuuluis enemmän taideosioon, mut olkoot nyt täällä niin porukka löytää helpommin 8)) // ja et joku sais jotain piirrettävää niin krhm piirrä Paul McCartney 8)) #ettevarmastiarvannu Oho Oon lukenu sen pelkkänä "tarinat" Jos on mahollista nii tän voi siirtää? --> candy et laittanu seuraavaa aihetta >_> Welp, seuraava, piirrä kissa jolla on peruukki päässä
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 4, 2015 14:30:55 GMT
Tää on kyllä paljon kätevämpi vaihtoehto kuin se alkuperäinen, ite en viittiny rustata mitään just siks ku ois pitäny ladata kuva nettiin ja kaikkee :DD Voin poistaa alkuperäisen jahka löydän sen. Tää kyl kuuluis enemmän taideosioon, mut olkoot nyt täällä niin porukka löytää helpommin 8)) // ja et joku sais jotain piirrettävää niin krhm piirrä Paul McCartney 8)) #ettevarmastiarvannu Oho Oon lukenu sen pelkkänä "tarinat" Jos on mahollista nii tän voi siirtää? --> candy et laittanu seuraavaa aihetta >_> Welp, seuraava, piirrä kissa jolla on peruukki päässä en muistanu >____________________< skip
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 4, 2015 14:43:30 GMT
Tää on kyllä paljon kätevämpi vaihtoehto kuin se alkuperäinen, ite en viittiny rustata mitään just siks ku ois pitäny ladata kuva nettiin ja kaikkee :DD Voin poistaa alkuperäisen jahka löydän sen. Tää kyl kuuluis enemmän taideosioon, mut olkoot nyt täällä niin porukka löytää helpommin 8)) // ja et joku sais jotain piirrettävää niin krhm piirrä Paul McCartney 8)) #ettevarmastiarvannu Oho Oon lukenu sen pelkkänä "tarinat" Jos on mahollista nii tän voi siirtää? --> candy et laittanu seuraavaa aihetta >_> Welp, seuraava, piirrä kissa jolla on peruukki päässä Siirsin & poistan vanhan 8)) Muuten sori, toi kuva ei näkyny ku olin kännykällä niin luulin et unohdit antaa aloitusviestissä piirrustuksen aiheen ja aattelin et polkaisenpa tän keskustelun käyntiin :'D Tän voi skipata en jaksa keksiä mitään
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 5, 2015 15:54:11 GMT
vai että peruukki--- seuraava voi piirtää vaik omakuvan
|
|
NikolasoNG
Tonttukissa
Hello. Yeah, i'm 100 user ;*
|
Post by NikolasoNG on Aug 7, 2015 9:40:45 GMT
Olen tyhmä enkä osaa laittaa tänne viesteihin kuvia :_: tai piirustuksia. >o<
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 7, 2015 9:58:51 GMT
Olen tyhmä enkä osaa laittaa tänne viesteihin kuvia :_: tai piirustuksia. >o< Jos vastaat painamalla tota reply-nappia quick replyn sijaan niin aukee tällanen tehtäväpalkki ja tässä käytetty piirustusohjelma on ihan tuolla viimesenä: Tänne tosiaan pitäis ehkä joskus tehdä käyttöopas muttakun laiskuus
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 7, 2015 9:59:50 GMT
Olen tyhmä enkä osaa laittaa tänne viesteihin kuvia :_: tai piirustuksia. >o< Piirustusta, kuvaa tai oikeestaa mitään muutakaan ei voi laittaa jos kirjottaa viestin quick replyssä. Eli siinä samassa palkissa, jossa lukee vasemmalla quick reply, on oikeella pelkkä reply. Paina siitä niin aukee uus viestinkirjotuslaatikko. Siinä kirjotuslaatikon yläpuolella on kaikenmaailman fontin koot, värit, muotoilut ynnä muut ja sitten esim. just se kuva ja piirustus. Kuva on tuo kuvan kuva ja kun siihen vie hiiren päälle, ilmestyy teksti "insert image". Paina siitä ja lisää "image URL" -kenttään kuvan osote ja paina "insert image" niin kuva ilmestyy viestiin. Piirtää voi kun painaa siveltimen kuvaa, piirtää mitä haluaa ja painaa "save". (mut voi skipata, mä en nimittäin osaa piirtää omakuvaa :-D) // Jutta ehti ensin :-D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 7, 2015 10:35:43 GMT
Oon kaunis 8)) Seuraava voi sit piirtää vaikka öö porkkanan, jossa on pinkki rusetti (... mitä?)
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 7, 2015 10:57:01 GMT
Seuraava piirtää jotain mistä tykkää paljon.
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Aug 7, 2015 16:07:13 GMT
Seuraava saapi piirtää Blobfishin xD
|
|
|
Post by adalmiia on Aug 7, 2015 16:43:33 GMT