|
Post by soitaparanoid on Aug 1, 2015 22:37:11 GMT
oon 100varma että täälä piileskelee twenty one pilots-fangirlejä. terve tulo a haluaisin niin kovasti keikalle mutta belgiaan ja saksaan ne tulee juuri siihen aikaan kun oon koulussa. fak mi lif ps. tässä videossa kiteytyy, miksi rakastan tyleria ja miksi joshia tarvitaan. chris näyttää niin kyllästyneeltä koko hommmaan?? www.youtube.com/watch?v=3jkXI4HoHs0
|
|
|
Post by Arabella on Aug 1, 2015 22:58:48 GMT
iltaa en oo ehkä mikään suurin fangirl mutta yks mun lempibändeistä kuitenki joten moi
|
|
|
Post by soitaparanoid on Aug 22, 2015 21:00:44 GMT
iltaa en oo ehkä mikään suurin fangirl mutta yks mun lempibändeistä kuitenki joten moi hyvää iltaa näin pari viikkoa myöhässä
|
|
|
Post by pahvi on Sept 22, 2015 19:29:00 GMT
TÄÄLLÄ MÄ OLEN!
|
|
|
Post by soitaparanoid on Sept 26, 2015 14:27:48 GMT
olen odottanut sinua. lähekkö nottinghamiin mun kaa hiihtolomal =)) sillee tiekkö
|
|
|
Post by pahvi on Sept 30, 2015 15:11:46 GMT
juu vois salee 8)
|
|
|
Post by soitaparanoid on Oct 14, 2015 9:32:54 GMT
nyt ne onkin menossa prahaan 5. helmikuuta palauta mut pliis maanpinnalle oon jo ettiny sopivat lennot ja kivan hostellin metron läheltä ja laskeskellu paljonko ne + ruuat + liput tulis maksaan ja todennu että ei perkele, mun kesätöistä saadut rahat riittää kepeesti tohon. ainut ongelma on, etten kehtaa pyytää isukkia mukaan koska se olis ainut joka tästä taloudesta lähtis mun mukaan mutta ääh sille kuitenkin merkityksettömästä bändistä satoja euroja on vähän liikaa. voi pissa
|
|
hockeygirl
Ninja The Cat
high class trash
|
Post by hockeygirl on Oct 15, 2015 8:36:48 GMT
juu tääl yks tøp fani. rakastan joshii ja sen ystävyys halseyn kaa on söpöin juttu maailmas. juu rakastan myös halseyy mut joo
|
|
|
Post by soitaparanoid on Oct 18, 2015 19:37:50 GMT
juu tääl yks tøp fani. rakastan joshii ja sen ystävyys halseyn kaa on söpöin juttu maailmas. juu rakastan myös halseyy mut joo en oo yhtää halsey-ihmisii joka on melkei harmi koska sit voisin kuolla sille ja jishille
|
|