|
Post by sini on Aug 2, 2015 18:10:17 GMT
mahtuuku vielä naisella?? mahtuu
|
|
|
Post by v33ramus on Aug 2, 2015 18:20:55 GMT
Uuu tuun sitten naisella. lomake tulee pian
|
|
|
Post by v33ramus on Aug 2, 2015 18:50:00 GMT
Lomake | Dorothy"Dot, Dottie" Fiona Brackenreid -23, syntymäpäivä 20.12- nainen, sinkku ja hetero-viisi - terveydenhoitajana koulussa. - - Haaveilee miehestä ja perheestä -Omistaa berninpaimenkoiran, jonka on nimennyt Jesse Jamekseksi. - Osaa tehdä hiuksiinsa paljon erilaisia lettejä. Tykkää hiustenlaitosta, kuitenkin valitsi ammatikseen hoitoalan sillä Dot tahtoo auttaa ihmisiä. Hiuksia hän laittaa vain omaksi ilokseen. - On introvertti ja ujo, mutta töissä on kovin sosiaalinen ja enemmän ekstrovertti. - Dot tykkää lenkkeillä ja hankki sitä varten ison koiran, jonka kanssa hän käy joskus juoksemassa ja joskus vain kävelemässä tai metsälenkillä sillä nainen nauttii ulkoilmasta ja juoksemisesta. - muuta en keksi. eh
viisi -Dorothy Fiona Brackenreid- 23- nainen, sinkku & hetero- terveydenhoitaja koulussa -veera
|
|
|
Post by sini on Aug 2, 2015 18:57:26 GMT
Lomake | Dorothy"Dot, Dottie" Fiona Brackenreid -23, syntymäpäivä 20.12- nainen, sinkku ja hetero-viisi - terveydenhoitajana koulussa. - - Haaveilee miehestä ja perheestä -Omistaa berninpaimenkoiran, jonka on nimennyt Jesse Jamekseksi. - Osaa tehdä hiuksiinsa paljon erilaisia lettejä. Tykkää hiustenlaitosta, kuitenkin valitsi ammatikseen hoitoalan sillä Dot tahtoo auttaa ihmisiä. Hiuksia hän laittaa vain omaksi ilokseen. - On introvertti ja ujo, mutta töissä on kovin sosiaalinen ja enemmän ekstrovertti. - Dot tykkää lenkkeillä ja hankki sitä varten ison koiran, jonka kanssa hän käy joskus juoksemassa ja joskus vain kävelemässä tai metsälenkillä sillä nainen nauttii ulkoilmasta ja juoksemisesta. - muuta en keksi. eh saisko sen pikkusen lomakkeenki ja näytettä
|
|
|
Post by v33ramus on Aug 2, 2015 19:00:26 GMT
Lomake | Dorothy"Dot, Dottie" Fiona Brackenreid -23, syntymäpäivä 20.12- nainen, sinkku ja hetero-viisi - terveydenhoitajana koulussa. - - Haaveilee miehestä ja perheestä -Omistaa berninpaimenkoiran, jonka on nimennyt Jesse Jamekseksi. - Osaa tehdä hiuksiinsa paljon erilaisia lettejä. Tykkää hiustenlaitosta, kuitenkin valitsi ammatikseen hoitoalan sillä Dot tahtoo auttaa ihmisiä. Hiuksia hän laittaa vain omaksi ilokseen. - On introvertti ja ujo, mutta töissä on kovin sosiaalinen ja enemmän ekstrovertti. - Dot tykkää lenkkeillä ja hankki sitä varten ison koiran, jonka kanssa hän käy joskus juoksemassa ja joskus vain kävelemässä tai metsälenkillä sillä nainen nauttii ulkoilmasta ja juoksemisesta. - muuta en keksi. eh saisko sen pikkusen lomakkeenki ja näytettä Joo. en tiedä et olitko kosussa mut jos oli niin oon sieltä sharpay1996 mut lättäsen tänne jonkun mun roolauksistani.
|
|
|
Post by sini on Aug 2, 2015 19:06:48 GMT
saisko sen pikkusen lomakkeenki ja näytettä Joo. en tiedä et olitko kosussa mut jos oli niin oon sieltä sharpay1996 mut lättäsen tänne jonkun mun roolauksistani. aa okei no ei sit tarvi näytettä koska tiiän kyl sut!
|
|
|
Post by unforgettable on Aug 2, 2015 19:10:59 GMT
Tulis äkkiä ihmisiä lisää että päästäs alottaa D:
|
|
|
Post by v33ramus on Aug 2, 2015 19:12:31 GMT
Joo. en tiedä et olitko kosussa mut jos oli niin oon sieltä sharpay1996 mut lättäsen tänne jonkun mun roolauksistani. aa okei no ei sit tarvi näytettä koska tiiän kyl sut! No hyvä heh en ois varmaaa saanukkaa mitää järkevää näytettä aikaseks heh.
|
|
|
Post by sini on Aug 2, 2015 19:15:42 GMT
aa okei no ei sit tarvi näytettä koska tiiän kyl sut! No hyvä heh en ois varmaaa saanukkaa mitää järkevää näytettä aikaseks heh. mut joo sitä minilomaketta ootan
|
|
|
Post by v33ramus on Aug 2, 2015 19:21:30 GMT
No hyvä heh en ois varmaaa saanukkaa mitää järkevää näytettä aikaseks heh. mut joo sitä minilomaketta ootan siellä se on lomakkeen jälkeen. ainaki mielestäni pistin sen sinne.
|
|
|
Post by sini on Aug 2, 2015 19:31:37 GMT
mut joo sitä minilomaketta ootan siellä se on lomakkeen jälkeen. ainaki mielestäni pistin sen sinne. joo sielhän se oliki tottunu et se päivittyy siihen lainattuu viestiiki niinku gosus teki mut ei näköjää tääl
|
|
|
Post by Angelus on Aug 2, 2015 19:41:09 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 2, 2015 19:59:05 GMT
Mä ajattelin tehdä toisenkin miehen... Oon taas aivan liian kauan etsinyt kuvaa sille. Auttakaas sanomalla paras alhaalla olevista? toka!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 2, 2015 20:00:49 GMT
Tulis äkkiä ihmisiä lisää että päästäs alottaa D: en tiiä minkälaisella tyypillä tulen x__x njoo, kuulostaa ehkä pikkumaiselta mut haluun hyvän hahmon jolla jaksan ja haluan roolata
|
|
|
Post by Angelus on Aug 2, 2015 20:07:28 GMT
Tulis äkkiä ihmisiä lisää että päästäs alottaa D: en tiiä minkälaisella tyypillä tulen x__x njoo, kuulostaa ehkä pikkumaiselta mut haluun hyvän hahmon jolla jaksan ja haluan roolata Joku mielenkiintoinen... hmmm... Suunnittelin töissä ollessani, että tosta mun hahmosta vois tulla imagokonsultti
|
|