|
Post by zuttathezombie on Oct 1, 2015 17:14:17 GMT
En kyl itekään tajua miten sekotin ne toisiinsa :DD Mun serkulla on sama syntymäpäivä ku Johnilla ja mun yks kaveri täytti 6v sinä päivänä ku George kuoli mun synttäripäivänä ei oo juurikaa tapahtunu mitää beatlesin saralla. paitsi no, quarrymenin aikana ne nauhotti kaks kappaletta paikallisella nauhotusstudiolla ja silver beetlesin aikoina soitti grosvenor ballroomilla gerry and the pacemakersin kanssa. Mä muistan vaan sen et ne alko nauhottaa A Day in the Lifea mun syntymäpäivänä :'D Ja näemmä Johnin ja Yokon Milk and Honey julkastiin Amerikassa 1984 ... JA NÄEMMÄ PAUL PITI PUHEEN JOHNIN PUOLESTA ROCK'N'ROLL HALL OF FAMESSA en ehkä uskalla lukea näitä pidemmälle mun sydämeen sattuu jo nyt Jos oisin syntyny vuoden aikasemmin niin se ois ollu tismalleen mun synttäripäivänä (shippaan näitä kahta ehkä hieman liikaa anteeks)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 3, 2015 21:23:20 GMT
... paluu aiheeseen krhm Mut katoin eilen Liikkuvan linnan pitkästä aikaa ja nyt oon ihan palasina vieläkin koska katoin sen ekaa kertaa enkuks ja Howlin ääni... mä en kykene
|
|
|
Post by miisuchan on Oct 4, 2015 9:12:40 GMT
en ees tiä miks mut viimeks taisin kattoo friendship gamesin.. en ees tykkää my little ponyst tai mitää, teki vaa mieli kattoo se
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 13, 2015 19:58:10 GMT
12 apinaa
oli muute aika vitun hyvä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 14, 2015 9:01:49 GMT
12 apinaa oli muute aika vitun hyvä Me katottiin se kerran äikäntunnilla ku meidän piti sen jälkeen lukea Kuningas Oidipus niin se sijainen halus alustaa sitä sillä leffalla ... mä valitettavasti näin Luokkakokouksen mut haluan pyyhkii sen kokemuksen mielestäni Ennen sitä näin Napapiirin sankareiden kakkososan tosin, se oli ihan jepa
|
|
|
Post by Fafaali on Oct 17, 2015 9:04:37 GMT
Smosh The Movie
Oli ihana tajuu, että mä voin kattoo sen :')
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 17, 2015 9:29:52 GMT
Kävin kattoo The Martianin Se oli hyvä Luulin et se ois ollu kauheen masentava mut se oliki aika hauska ja elmänmyönteinen. Ja siinä oli perunoita.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 17, 2015 11:16:49 GMT
Smosh The Movie Oli ihana tajuu, että mä voin kattoo sen :') alotin kans vähäaikaa sit kattoon sitä mut se jäi kesken ja unohdin sen ---- mä en yhtää muista mitä oon kattonu viimeks
|
|
|
Post by Miopod on Oct 19, 2015 14:34:22 GMT
Polkupyörävaras
|
|
|
Post by Angelus on Oct 23, 2015 18:06:58 GMT
Usko koetuksella
|
|
|
Post by swordsman on Oct 30, 2015 14:02:20 GMT
007 - Quantum of Solace
Se oli pelkkää räiskimistä ja takaa-ajoa koko leffa, eikä siinä tuntunu oikein olevan mitään kunnon juonta.
|
|
|
Post by Jp on Oct 30, 2015 14:21:27 GMT
Surkeiden sattumuksien sarja
Lainasin kirjastosta, perustuu saman sarjan kolmeen ensimmäiseen kirjaan ja oli sellainen 3/5 luokkaa. Kertoo kolmesta orvosta joiden vanhemmat menehtyy, kun niide talo poltetaan. Eteni tosi nopeasti ne kolmen kirjan tapahtumat ja olis voinu jäädä siihen...kymmenen muuta kirjaa sit vissii vaa kissa ja hiiri - leikkiä sarjan pääpahiksen kaa, kun kolmannessa kirjasaa se pääpahis katoaa lopussa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 22, 2015 17:18:22 GMT
Uhrilampaat
Oli muuten aikakin jo nähä se
|
|
|
Post by Angelus on Nov 23, 2015 16:51:19 GMT
The Double. Gere komeana. Tykkään hänen hiuksista! Ne on kivat.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 23, 2015 18:46:02 GMT
Aristokatit En ollu kattonu sitä vuosiin niin oli tosi kiva nähdä se taas :DD
|
|