|
Post by Jp on Sept 30, 2015 15:16:03 GMT
Ootteko te käynyt kattoo viel sitä Inside out - Mielen sopukoissa.... mietin et kannattaako mennä kattoo...
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2015 15:46:45 GMT
!!! Mitä tykkäsit (oletan ettei niitä leffoja oo montaa samannimistä :DD) Mutta joo ite sivistin itseäni ja katoin Shrek 2 :DD En voi vieläkään uskoa et mitä oikein katoin, haluun samaa kamaa mitä ton käsikirjoittajillakin Tykkäsin tosi paljo se oli tosi söpö ja hassu. Paulin isoisä oli paras ku ensinäkemällä olin vaan et tää on joku virallinen ja tärkee herrasmies joka vaan tuomitsee noita poikien touhuja mut sit se avaski suunsa ja oliki ihanku pieni tenava :DD Katoin itseasias Help!:inki pian sen jälkeen. Tykkäsin siitäki yhtä paljo, mut jos ois pakko valita kahdesta ni Hard Day's Night ois mun lemppari :DDD Se on kyllä söppänä leffa, siitä tulee aina hyvälle tuulelle kun sen katsoo. Mä sen sijaan valitsisin Help!:in koska emt, tykkään siitä vaan enemmän ku siinä oli niin absurdi juoni ja noh, Paul's exciting adventure on the floor :DDD Yellow Submarine seuraavaks ))
|
|
|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 16:18:02 GMT
Tykkäsin tosi paljo se oli tosi söpö ja hassu. Paulin isoisä oli paras ku ensinäkemällä olin vaan et tää on joku virallinen ja tärkee herrasmies joka vaan tuomitsee noita poikien touhuja mut sit se avaski suunsa ja oliki ihanku pieni tenava :DD Katoin itseasias Help!:inki pian sen jälkeen. Tykkäsin siitäki yhtä paljo, mut jos ois pakko valita kahdesta ni Hard Day's Night ois mun lemppari :DDD Se on kyllä söppänä leffa, siitä tulee aina hyvälle tuulelle kun sen katsoo. Mä sen sijaan valitsisin Help!:in koska emt, tykkään siitä vaan enemmän ku siinä oli niin absurdi juoni ja noh, Paul's exciting adventure on the floor :DDD Yellow Submarine seuraavaks )) joo :DD ainii paul oli söpö helpissä yellow submarine tai magical mystery tour harmi vaan että pojat ei ite kauheesti osallistunu keltasen sukellusveneen tekemiseen, paitti noh, sävelsivät pari kappaletta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2015 16:27:51 GMT
:DDD Se on kyllä söppänä leffa, siitä tulee aina hyvälle tuulelle kun sen katsoo. Mä sen sijaan valitsisin Help!:in koska emt, tykkään siitä vaan enemmän ku siinä oli niin absurdi juoni ja noh, Paul's exciting adventure on the floor :DDD Yellow Submarine seuraavaks )) joo :DD ainii paul oli söpö helpissä yellow submarine tai magical mystery tour harmi vaan että pojat ei ite kauheesti osallistunu keltasen sukellusveneen tekemiseen, paitti noh, sävelsivät pari kappaletta. Mulla on huono omatunto Paul ei ees oo mun leMPPARI ANTEEKSI RINGO Ihanaa muuten miten Ringo tavallaan on päähenkilö kaikissa leffoissa lmao Suosittelen Yellow Submarinen ekaks koska Magical Mystery Tour... on ihan omaa luokkaansa :DDD ÄLÄPÄ ne ois kuulemma muuten saattanukin ääninäytellä siinä mut niillä oli niin kiire ettei ne ehtiny (( Ja no onhan niillä siellä lopussa se pieni pätkä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 16:41:52 GMT
joo :DD ainii paul oli söpö helpissä yellow submarine tai magical mystery tour harmi vaan että pojat ei ite kauheesti osallistunu keltasen sukellusveneen tekemiseen, paitti noh, sävelsivät pari kappaletta. Mulla on huono omatunto Paul ei ees oo mun leMPPARI ANTEEKSI RINGO Ihanaa muuten miten Ringo tavallaan on päähenkilö kaikissa leffoissa lmao Suosittelen Yellow Submarinen ekaks koska Magical Mystery Tour... on ihan omaa luokkaansa :DDD ÄLÄPÄ ne ois kuulemma muuten saattanukin ääninäytellä siinä mut niillä oli niin kiire ettei ne ehtiny (( Ja no onhan niillä siellä lopussa se pieni pätkä Paul on mun lemppari tokana tulee kans Ringo. Johnissa mä tykkäsin siitä Johnista joka oli Cynthian kanssa mut sit se muuttu enkä hirveesti tykänny siitä enää Joo, nauroin helpissä sille ku Ringo vaan ihan kasuaalisti ilmottaa että "hei tyypit joku täälä syö mun sormia.." ku se nainen yritti saada sitä sormusta irti hampailla Kuulostaako ne ääninäyttelijät edes yhtää samoilta btw??
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2015 16:49:25 GMT
Mulla on huono omatunto Paul ei ees oo mun leMPPARI ANTEEKSI RINGO Ihanaa muuten miten Ringo tavallaan on päähenkilö kaikissa leffoissa lmao Suosittelen Yellow Submarinen ekaks koska Magical Mystery Tour... on ihan omaa luokkaansa :DDD ÄLÄPÄ ne ois kuulemma muuten saattanukin ääninäytellä siinä mut niillä oli niin kiire ettei ne ehtiny (( Ja no onhan niillä siellä lopussa se pieni pätkä Paul on mun lemppari tokana tulee kans Ringo. Johnissa mä tykkäsin siitä Johnista joka oli Cynthian kanssa mut sit se muuttu enkä hirveesti tykänny siitä enää Joo, nauroin helpissä sille ku Ringo vaan ihan kasuaalisti ilmottaa että "hei tyypit joku täälä syö mun sormia.." ku se nainen yritti saada sitä sormusta irti hampailla Kuulostaako ne ääninäyttelijät edes yhtää samoilta btw?? Noh mä tykkään Johnista oli se sitten Yokon tai Cynthian kanssa mut en oikein tiiä tykkäänkö siitä vai Georgesta enemmän :DD Tavallaan tykkään Georgesta mut tavallaan se on sit vaan jääny muiden varjoon mun mielessä joten emt?? Se leffa on niin upee oikeesti lmao katoin sen yhes välis varmaan niinku... kaheksan kertaa viikon aikana?? Herranjumala se oli outo kuume se :DD Öö sanoisin että Paul ja Ringo kuulostaa about samoilta mut Johnissa ja Georgessa on sit jotain erilaista, John kuulostaa ehkä vähiten samalta.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 17:18:55 GMT
Paul on mun lemppari tokana tulee kans Ringo. Johnissa mä tykkäsin siitä Johnista joka oli Cynthian kanssa mut sit se muuttu enkä hirveesti tykänny siitä enää Joo, nauroin helpissä sille ku Ringo vaan ihan kasuaalisti ilmottaa että "hei tyypit joku täälä syö mun sormia.." ku se nainen yritti saada sitä sormusta irti hampailla Kuulostaako ne ääninäyttelijät edes yhtää samoilta btw?? Noh mä tykkään Johnista oli se sitten Yokon tai Cynthian kanssa mut en oikein tiiä tykkäänkö siitä vai Georgesta enemmän :DD Tavallaan tykkään Georgesta mut tavallaan se on sit vaan jääny muiden varjoon mun mielessä joten emt?? Se leffa on niin upee oikeesti lmao katoin sen yhes välis varmaan niinku... kaheksan kertaa viikon aikana?? Herranjumala se oli outo kuume se :DD Öö sanoisin että Paul ja Ringo kuulostaa about samoilta mut Johnissa ja Georgessa on sit jotain erilaista, John kuulostaa ehkä vähiten samalta. Meinasin kans just sanoo et Georgesta saa kaikkein vähiten irti et millanen tyyppi se oikeen on Ja pienenäki ku tiesin Beatlesit vaan etäisesti nii osasin nimetä Ringon, Paulin ja Johnin nopeemmin ku baltianmaiden valtiot mut en koskaa muistanu Georgea. Siinä meni varmaan monta vuotta ennenku edes kuulin ekan kerran sen nimen mainittavan missään. Munki vaan tekee mieli kattoo kokoajan molemmat leffat uudestaan Tykkäsin kans siitä hard day's nightin alusta, tai siis (no voiko sitä nyt tunnariksi kutsua) sitä kohtaa kuitenki jossa soi se ite biisi ja ne juoksenteli pakoon faneja jne. Ok. No hyvä niinki.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2015 17:27:20 GMT
Noh mä tykkään Johnista oli se sitten Yokon tai Cynthian kanssa mut en oikein tiiä tykkäänkö siitä vai Georgesta enemmän :DD Tavallaan tykkään Georgesta mut tavallaan se on sit vaan jääny muiden varjoon mun mielessä joten emt?? Se leffa on niin upee oikeesti lmao katoin sen yhes välis varmaan niinku... kaheksan kertaa viikon aikana?? Herranjumala se oli outo kuume se :DD Öö sanoisin että Paul ja Ringo kuulostaa about samoilta mut Johnissa ja Georgessa on sit jotain erilaista, John kuulostaa ehkä vähiten samalta. Meinasin kans just sanoo et Georgesta saa kaikkein vähiten irti et millanen tyyppi se oikeen on Ja pienenäki ku tiesin Beatlesit vaan etäisesti nii osasin nimetä Ringon, Paulin ja Johnin nopeemmin ku baltianmaiden valtiot mut en koskaa muistanu Georgea. Siinä meni varmaan monta vuotta ennenku edes kuulin ekan kerran sen nimen mainittavan missään. Munki vaan tekee mieli kattoo kokoajan molemmat leffat uudestaan Tykkäsin kans siitä hard day's nightin alusta, tai siis (no voiko sitä nyt tunnariksi kutsua) sitä kohtaa kuitenki jossa soi se ite biisi ja ne juoksenteli pakoon faneja jne. Ok. No hyvä niinki. George kyl oli kuulemma kaikista mukavin niistä ja olihan se nyt loppuelämänsä muutenkin sellainen kunnon rakkausintoilija. En vaan tiiä miksen oo sitten niin siitä piitannut?? Muistan ku alkuaikoina en osannu biiseissä erottaa Johnin ja Georgen ääniä toisistaan :DDD Hngh kauhee hinku kattoa Help! nyt mut en kyllä jaksa, oon vähän laiskalla tuulella :DD Joo se alku on ihana, paitsi et mun tekee aina kipeää ku George kaatuu siinä ihan alussa naamalleen, ai saatana. Ne kuulemma tykkäs kaikki toistensa äänistä muttei kukaan omistaan :DD
|
|
|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 17:45:49 GMT
Meinasin kans just sanoo et Georgesta saa kaikkein vähiten irti et millanen tyyppi se oikeen on Ja pienenäki ku tiesin Beatlesit vaan etäisesti nii osasin nimetä Ringon, Paulin ja Johnin nopeemmin ku baltianmaiden valtiot mut en koskaa muistanu Georgea. Siinä meni varmaan monta vuotta ennenku edes kuulin ekan kerran sen nimen mainittavan missään. Munki vaan tekee mieli kattoo kokoajan molemmat leffat uudestaan Tykkäsin kans siitä hard day's nightin alusta, tai siis (no voiko sitä nyt tunnariksi kutsua) sitä kohtaa kuitenki jossa soi se ite biisi ja ne juoksenteli pakoon faneja jne. Ok. No hyvä niinki. George kyl oli kuulemma kaikista mukavin niistä ja olihan se nyt loppuelämänsä muutenkin sellainen kunnon rakkausintoilija. En vaan tiiä miksen oo sitten niin siitä piitannut?? Muistan ku alkuaikoina en osannu biiseissä erottaa Johnin ja Georgen ääniä toisistaan :DDD Hngh kauhee hinku kattoa Help! nyt mut en kyllä jaksa, oon vähän laiskalla tuulella :DD Joo se alku on ihana, paitsi et mun tekee aina kipeää ku George kaatuu siinä ihan alussa naamalleen, ai saatana. Ne kuulemma tykkäs kaikki toistensa äänistä muttei kukaan omistaan :DD Joo George on jotenki näkymätön et siihen on vaikee kiintyä. Mulla taas oli hard times erottaa Johnin ja Georgen ULKONÄÖT toisistaan Varsinki jos ne on liikkeessä nii ne näyttää tosi paljo toisiltaan oooh :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2015 18:06:23 GMT
George kyl oli kuulemma kaikista mukavin niistä ja olihan se nyt loppuelämänsä muutenkin sellainen kunnon rakkausintoilija. En vaan tiiä miksen oo sitten niin siitä piitannut?? Muistan ku alkuaikoina en osannu biiseissä erottaa Johnin ja Georgen ääniä toisistaan :DDD Hngh kauhee hinku kattoa Help! nyt mut en kyllä jaksa, oon vähän laiskalla tuulella :DD Joo se alku on ihana, paitsi et mun tekee aina kipeää ku George kaatuu siinä ihan alussa naamalleen, ai saatana. Ne kuulemma tykkäs kaikki toistensa äänistä muttei kukaan omistaan :DD Joo George on jotenki näkymätön et siihen on vaikee kiintyä. Mulla taas oli hard times erottaa Johnin ja Georgen ULKONÄÖT toisistaan Varsinki jos ne on liikkeessä nii ne näyttää tosi paljo toisiltaan oooh :DD Ehkä mä vielä joskus opin :DD Mä taisin joskus aikoinaan sekottaa Paulin ja Johnin toisiinsa... I mean Ringo nyt on Ringo ja Georgella oli ne jumalattomat poskipäät :DD
|
|
|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 23:25:55 GMT
Joo George on jotenki näkymätön et siihen on vaikee kiintyä. Mulla taas oli hard times erottaa Johnin ja Georgen ULKONÄÖT toisistaan Varsinki jos ne on liikkeessä nii ne näyttää tosi paljo toisiltaan oooh :DD Ehkä mä vielä joskus opin :DD Mä taisin joskus aikoinaan sekottaa Paulin ja Johnin toisiinsa... I mean Ringo nyt on Ringo ja Georgella oli ne jumalattomat poskipäät :DD Paul taas oli mun mielestä helppo erottaa joukosta ku se on semmonen prettyface lol mun äitillä ja Paulilla on sama synttäripäivä ja mun äitin veljellä ja Ringolla on kans sama synttäripäivä
|
|
|
Post by Jp on Oct 1, 2015 10:31:17 GMT
sit kuitenkin sulla ja jollain muulla on sama syntymäpäivä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 1, 2015 11:18:50 GMT
Ehkä mä vielä joskus opin :DD Mä taisin joskus aikoinaan sekottaa Paulin ja Johnin toisiinsa... I mean Ringo nyt on Ringo ja Georgella oli ne jumalattomat poskipäät :DD Paul taas oli mun mielestä helppo erottaa joukosta ku se on semmonen prettyface lol mun äitillä ja Paulilla on sama synttäripäivä ja mun äitin veljellä ja Ringolla on kans sama synttäripäivä En kyl itekään tajua miten sekotin ne toisiinsa :DD Mun serkulla on sama syntymäpäivä ku Johnilla ja mun yks kaveri täytti 6v sinä päivänä ku George kuoli
|
|
|
Post by Miopod on Oct 1, 2015 14:52:45 GMT
Paul taas oli mun mielestä helppo erottaa joukosta ku se on semmonen prettyface lol mun äitillä ja Paulilla on sama synttäripäivä ja mun äitin veljellä ja Ringolla on kans sama synttäripäivä En kyl itekään tajua miten sekotin ne toisiinsa :DD Mun serkulla on sama syntymäpäivä ku Johnilla ja mun yks kaveri täytti 6v sinä päivänä ku George kuoli mun synttäripäivänä ei oo juurikaa tapahtunu mitää beatlesin saralla. paitsi no, quarrymenin aikana ne nauhotti kaks kappaletta paikallisella nauhotusstudiolla ja silver beetlesin aikoina soitti grosvenor ballroomilla gerry and the pacemakersin kanssa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 1, 2015 16:32:52 GMT
Katoin episodi kolmosen eilen samalla ku ompelin
|
|