|
Post by cyu on Aug 23, 2015 10:36:08 GMT
Taisin viimeeks kattoo Carrien (sen alkuperäsen, vanhemman version) ja hmm.. jos tykkää Stephen Kingin leffoista niin suosittelen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 27, 2015 1:21:08 GMT
The Little Death Oli pakko heti tulla ilmoittamaan ku sain sen katottua Ihan hyvä ja hauskahan toi oli mut loppu jätti paljon auki, oisin tykänny jos se ois ollu vähän selkeempi
|
|
|
Post by Miopod on Sept 7, 2015 22:00:59 GMT
Singing in the Rain. (oli muuten hyvä)
|
|
|
Post by Sibe on Sept 12, 2015 6:54:43 GMT
katoin eilen osittain Transformersia en viittinyt kunnolla sitä kattoa ku ärsytti etten ollu kattonu alusta asti
|
|
|
Post by adalmiia on Sept 13, 2015 7:46:56 GMT
En oo muute pitkään aikaan kattonu mitään leffaa 8) ööh ehkä viimeks katoin ennen kesälomaa jonkun jota en muista
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 13, 2015 12:37:04 GMT
Perfect Blue Mun on jo kauan pitäny kattoa se ja nyt sit viimein katoin ja wow, se oli aivan mahtava.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 13, 2015 14:18:44 GMT
Batman forever
....vitsi että oli typerä leffa :DDDD
|
|
|
Post by Miopod on Sept 14, 2015 9:43:00 GMT
Stand by Me perustuu stephen kingin novelliin, mutta ei kuitenkaan ole mikään kauhuleffa. Kauheen sydäntä raastava elokuva, jota en varmaan ikinä unohda. Oon ihan ilonen siitä, että päätin tän katsoa. Me katottiin se enkuntunnilla koulus ku meidän piti eka lukee se novelli englanniksi eiks siinä näyttele muuten Will Wheaton? //ja justiin kaks minuuttia sitte lopetin Kylän Sankarin (Local Hero)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 14, 2015 12:29:07 GMT
Stand by Me perustuu stephen kingin novelliin, mutta ei kuitenkaan ole mikään kauhuleffa. Kauheen sydäntä raastava elokuva, jota en varmaan ikinä unohda. Oon ihan ilonen siitä, että päätin tän katsoa. Me katottiin se enkuntunnilla koulus ku meidän piti eka lukee se novelli englanniksi eiks siinä näyttele muuten Will Wheaton? //ja justiin kaks minuuttia sitte lopetin Kylän Sankarin (Local Hero) aijaa :Dd ja juu, kyllähän se siinä on
|
|
|
Post by pahvi on Sept 22, 2015 19:40:19 GMT
Aa oon kattonu viimeaikoina enemmän sarjoja kun elokuvia (köh* kiitti supernaturalin 8 kaudesta netflix*köh), mutta villi veikkaus, Autot elokuva?
|
|
|
Post by Miopod on Sept 22, 2015 21:05:32 GMT
Captain America: the Winter Soldier
tuli netflixiin just
|
|
|
Post by Miopod on Sept 27, 2015 0:56:26 GMT
A Hard Day's Night
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2015 8:31:51 GMT
!!! Mitä tykkäsit (oletan ettei niitä leffoja oo montaa samannimistä :DD) Mutta joo ite sivistin itseäni ja katoin Shrek 2 :DD En voi vieläkään uskoa et mitä oikein katoin, haluun samaa kamaa mitä ton käsikirjoittajillakin
|
|
|
Post by Jp on Sept 30, 2015 8:45:36 GMT
!!! Mitä tykkäsit (oletan ettei niitä leffoja oo montaa samannimistä :DD) Mutta joo ite sivistin itseäni ja katoin Shrek 2 :DD En voi vieläkään uskoa et mitä oikein katoin, haluun samaa kamaa mitä ton käsikirjoittajillakin Ihan niinku mun Shrek ja ikuisen onnen kattominen olis sivistävämpi
|
|
|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 15:11:24 GMT
!!! Mitä tykkäsit (oletan ettei niitä leffoja oo montaa samannimistä :DD) Mutta joo ite sivistin itseäni ja katoin Shrek 2 :DD En voi vieläkään uskoa et mitä oikein katoin, haluun samaa kamaa mitä ton käsikirjoittajillakin Tykkäsin tosi paljo se oli tosi söpö ja hassu. Paulin isoisä oli paras ku ensinäkemällä olin vaan et tää on joku virallinen ja tärkee herrasmies joka vaan tuomitsee noita poikien touhuja mut sit se avaski suunsa ja oliki ihanku pieni tenava :DD Katoin itseasias Help!:inki pian sen jälkeen. Tykkäsin siitäki yhtä paljo, mut jos ois pakko valita kahdesta ni Hard Day's Night ois mun lemppari
|
|