Post by Sibe on Sept 12, 2015 6:43:37 GMT
HARRY ei huomannut laisinkaan Neonin olotilaa, vaan nuori mies keskittyi ulko-oven avaamiseen. Sen jälkeen hän piti sitä herrasmiesmäisesti auki tyttöystävälleen.
"Tilataanko me siis ihan aluksi jotain ruokaa, vai mitä mieltä olet?", lausahti vihreäsilmäinen pirteästi. Samassa hänen vatsansa päästi kurinaa, joka osoitti Harryn olevan nälissään. Miehen kasvot punehtuivat hiukan ja hän raapi hiukan niskaansa.
Hetken päästä Harry asteli sisälle taloon, olettaen Neonin tulevan jäljessä. Ruskeahiuksinen heitti reppunsa eteisen nurkkaan, hiukan haukotellen. Onneksi tosiaan Gemma ei ollut kotona, taikka nuoren miehen äitikään.
// haha okei ja kiva, onnea mä oon ite lukion kakkosella
"Mulle on ihan sama, mutta voidaan tilata, jos tahdot", nainen kertoi sitten. Oven hän sulki perässään, potkien sitten kulahtaneet kengät jaloistaan. Miehen perään nainen suunnisti, jättäen toisen repun luo oman koululaukkunsa. Ei nainen enää ujostellut olla miehen kotona niinkuin alkuaikoina. Hän oli kuin kotona, siivoten kuitenkin jälkeensä paljon paremmin kuin kotonaan.
"Musta tuntuu, että on parempi, jos kerron asiani ennen kuin tilataan ruokaa", Neon kertoi. Naista pelotti nimittäin, että järkytyksissään mies haluaisi olla yksin, jolloin nainen joutuisi lähtemään.
/ meil haki ihan sika moni kaveri lukioo
Nuori mies odotti tyttöystävänsä ottaessa kenkänsä pois sekä laskiessa koululaukkunsa maahan. Silloin tuo nuori nainen alkoi puhua. Hän kertoi, että halusi kertoa asiansa ennen ruoan tilaamista. Harry kohautti vain olkapäitään, viestittäen ettei siinä ollut mitään vikaa.
"Onko asiasi jotakin todella vakavaa?", kysyi kiharahiuksinen nielaisten. Häntä pelotti tosissaan, että suhde oli lopussa - ainakin toisen osapuolen mielestä - ja mies jäisi ihan yksin. Eikai Neon nyt mitään sellaista tekisi, eihän? Ehkä pelko oli vain turhaa.. "Mennäänkö olohuoneeseen vai mun huoneeseen?", kysyi nuori mies vielä.
// okei meilläki suurin osa lähti lukioon, ainakin mun kavereista
ja sori oikeesti ku on taas kestäny. Onneks on koht jo koeviikko ni sit sen jälkee pääsen varmaa vähä aktiivisemmin tännekin :'D