|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:08:35 GMT
ei erityisemmin no se onki sit hankalempi tapaus ehota jotai
|
|
|
Post by pokemon on Jul 19, 2015 21:20:15 GMT
no se onki sit hankalempi tapaus ehota jotai Dylan O'Brien, Evan Peters ja vaikka Tyler Hoechlin
|
|
|
Post by sini on Jul 19, 2015 21:21:07 GMT
no se onki sit hankalempi tapaus ehota jotai hmm apua one directionin joku jäsen? tai 5sosin?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:23:25 GMT
ehota jotai hmm apua one directionin joku jäsen? tai 5sosin? haha eka joka tuli mieleen oli Harry Styles mut mietin et se ei nyt ehkä sovi tähä roolipeliin ja en tiiä noita 5sosin jätkien nimiä tai pokemonin ehdottamia tyyppejä (ekan ehkä )
|
|
|
Post by sini on Jul 19, 2015 21:25:52 GMT
hmm apua one directionin joku jäsen? tai 5sosin? haha eka joka tuli mieleen oli Harry Styles mut mietin et se ei nyt ehkä sovi tähä roolipeliin ja en tiiä noita 5sosin jätkien nimiä tai pokemonin ehdottamia tyyppejä (ekan ehkä ) oh my god harry ois söpö tollasen ujon nörttipoikan
|
|
|
Post by pokemon on Jul 19, 2015 21:29:33 GMT
hmm apua one directionin joku jäsen? tai 5sosin? haha eka joka tuli mieleen oli Harry Styles mut mietin et se ei nyt ehkä sovi tähä roolipeliin ja en tiiä noita 5sosin jätkien nimiä tai pokemonin ehdottamia tyyppejä (ekan ehkä ) Aw, tule Dylanilla mieluiten jos noista mun omista päätät tulla .__. Mä en pääse yli kuinka täydellinen se on.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:31:41 GMT
haha eka joka tuli mieleen oli Harry Styles mut mietin et se ei nyt ehkä sovi tähä roolipeliin ja en tiiä noita 5sosin jätkien nimiä tai pokemonin ehdottamia tyyppejä (ekan ehkä ) Aw, tule Dylanilla mieluiten jos noista mun omista päätät tulla .__. Mä en pääse yli kuinka täydellinen se on. hah en ees tiiä muita ja Dylanin justjust (en oo kattonut koskaan Teen Wolfia ja en oo nähnyt Labyrinttia) :--D mut towers: hah no juu kyl :3 oon hämmentynyt. Kenet nyt teen ;_;
|
|
|
Post by sini on Jul 19, 2015 21:33:06 GMT
Aw, tule Dylanilla mieluiten jos noista mun omista päätät tulla .__. Mä en pääse yli kuinka täydellinen se on. hah en ees tiiä muita ja Dylanin justjust (en oo kattonut koskaan Teen Wolfia ja en oo nähnyt Labyrinttia) :--D mut towers: hah no juu kyl :3 oon hämmentynyt. Kenet nyt teen ;_; mulle on ihan sama saat ite päättää
|
|
|
Post by pokemon on Jul 19, 2015 21:35:18 GMT
Aw, tule Dylanilla mieluiten jos noista mun omista päätät tulla .__. Mä en pääse yli kuinka täydellinen se on. hah en ees tiiä muita ja Dylanin justjust (en oo kattonut koskaan Teen Wolfia ja en oo nähnyt Labyrinttia) :--D mut towers: hah no juu kyl :3 oon hämmentynyt. Kenet nyt teen ;_; Siis mä aloin kattomaan hetki aikaa sitten Teen Wolfia ja siis katon varmaan koko sarjaa Dylanin takia. Mun mielestä se on vaan niin sulonen, mutta on se muutenki siis hyvä Joten älä huoli, en mäkään olisi viel ehkä viikko sit tiennyt noista kun Evanin. Tee vaan Harry, se on taas sit eri kumman juonen haluat.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:36:32 GMT
hah en ees tiiä muita ja Dylanin justjust (en oo kattonut koskaan Teen Wolfia ja en oo nähnyt Labyrinttia) :--D mut towers: hah no juu kyl :3 oon hämmentynyt. Kenet nyt teen ;_; Siis mä aloin kattomaan hetki aikaa sitten Teen Wolfia ja siis katon varmaan koko sarjaa Dylanin takia. Mun mielestä se on vaan niin sulonen, mutta on se muutenki siis hyvä Joten älä huoli, en mäkään olisi viel ehkä viikko sit tiennyt noista kun Evanin. Tee vaan Harry, se on taas sit eri kumman juonen haluat. No juu, se on kyl söpö, mitä oon jotain kuvia nähny :3 ois ihana kattoa Teen Wolfia, mutta valitettavasti ei mitään hajua mistä sitä vois katsoa D: no juu taidan niin tehä pitäis ladata vähän kuvia hah
|
|
|
Post by pokemon on Jul 19, 2015 21:39:49 GMT
Siis mä aloin kattomaan hetki aikaa sitten Teen Wolfia ja siis katon varmaan koko sarjaa Dylanin takia. Mun mielestä se on vaan niin sulonen, mutta on se muutenki siis hyvä Joten älä huoli, en mäkään olisi viel ehkä viikko sit tiennyt noista kun Evanin. Tee vaan Harry, se on taas sit eri kumman juonen haluat. No juu, se on kyl söpö, mitä oon jotain kuvia nähny :3 ois ihana kattoa Teen Wolfia, mutta valitettavasti ei mitään hajua mistä sitä vois katsoa D: no juu taidan niin tehä pitäis ladata vähän kuvia hah No netflix, mutta se on sit eriasia jos sitä ei oo :c Odotas, se oli vissiin hdfin josta oon ennemmin kattonut elokuvia, mutta en tiiä onko siel Teen Wolfia. Juu. Pitää nyt vielä toinen mies hommata jostain.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:42:41 GMT
FORM ››› 1 ›› Harry Edward Styles ›› 21 & syntynyt 1. helmikuuta 1994 & 17 ›› laulaja, lauluntekijä ›› Sibe ››
// jos jotain tarvii lisää, niin kertokaas :3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 19, 2015 21:43:40 GMT
No juu, se on kyl söpö, mitä oon jotain kuvia nähny :3 ois ihana kattoa Teen Wolfia, mutta valitettavasti ei mitään hajua mistä sitä vois katsoa D: no juu taidan niin tehä pitäis ladata vähän kuvia hah No netflix, mutta se on sit eriasia jos sitä ei oo :c Odotas, se oli vissiin hdfin josta oon ennemmin kattonut elokuvia, mutta en tiiä onko siel Teen Wolfia. Juu. Pitää nyt vielä toinen mies hommata jostain. netflixin haluaisin, muttei kukaan suostu sitä mulle hommaamaan :c hdfiniä ite en ainakaan saanut toimimaan /: en tiiä kaatuko se sivu jo aiemmin
|
|
|
Post by sini on Jul 19, 2015 21:46:32 GMT
FORM ››› 1 ›› Harry Edward Styles ›› 21 & syntynyt 1. helmikuuta 1994 & 17 ›› laulaja, lauluntekijä ›› Sibe ›› // jos jotain tarvii lisää, niin kertokaas :3 joo
|
|
|
Post by pokemon on Jul 19, 2015 21:49:00 GMT
en osaa roolia varsinkaa julkimoilla no Sini, eikö tää vois tulla sitten ihan tavallisella, jos ei osaa pelata julkimolla? onhan tääl nyt kuitenki jo 3 tai sillee. ei saada tätä muuten täyteenkään. niin ja jos sä haluat tulla
|
|