|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:15:21 GMT
haha voin kuvitella Arabella; juu mietin kyl samaa - tai sit jos ois hyvä biisi niin vaan antais sen soida eikä ikinä nousis ylös kaveri laitto mulle joskus tämän soittoääneks, ja voin sanoo et opin inhoo sitä aika nopeesti :''D omg uskon eikä naurattaa :DD
|
|
|
Post by Arabella on Jul 11, 2015 17:16:48 GMT
mä muutenki annan herätyksen soida enkä ikinä nouse ylös ku en jaksa liikkua jees joku joka on samanlainen tai siis mulla on varmaan viis torkkua vähintään ja silti saatan jäädä makaamaan ja nukkua pommiin mun vakio on 6 herätystä 15 minuutin välein koska nukun nii sikeästi etten kuule sitä herätystä ja oon monesti nukkunu kaikkien herätysten ohi ja myöhästyny 4h koulusta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 17:17:28 GMT
kaveri laitto mulle joskus tämän soittoääneks, ja voin sanoo et opin inhoo sitä aika nopeesti :''D omg uskon eikä naurattaa :DD kirosin ja nauroin samaan aikaan joka aamu
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 11, 2015 17:27:40 GMT
Mul on semmonen jännä, en osaa selittää mut se ei oo ainakana mikään biisi
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:29:35 GMT
jees joku joka on samanlainen tai siis mulla on varmaan viis torkkua vähintään ja silti saatan jäädä makaamaan ja nukkua pommiin mun vakio on 6 herätystä 15 minuutin välein koska nukun nii sikeästi etten kuule sitä herätystä ja oon monesti nukkunu kaikkien herätysten ohi ja myöhästyny 4h koulusta oho mulla "pahin" on kun oon myöhästynyt vaan bussista mutta sitten isältä kyyti tai pyöräillyt kiireessä kouluun ja myöhästynyt alle 15min
|
|
|
Post by Arabella on Jul 11, 2015 17:33:10 GMT
mun vakio on 6 herätystä 15 minuutin välein koska nukun nii sikeästi etten kuule sitä herätystä ja oon monesti nukkunu kaikkien herätysten ohi ja myöhästyny 4h koulusta oho mulla "pahin" on kun oon myöhästynyt vaan bussista mutta sitten isältä kyyti tai pyöräillyt kiireessä kouluun ja myöhästynyt alle 15min mää oon melkeen joka päivä ainaki jonki verran myöhässä kun en pääse sängystä ylös ei vaan pysy silmät auki alan monesti kirjottaan jotain whatsapp viestiä aamulla ja sit nukahan kesken viestin
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:40:39 GMT
oho mulla "pahin" on kun oon myöhästynyt vaan bussista mutta sitten isältä kyyti tai pyöräillyt kiireessä kouluun ja myöhästynyt alle 15min mää oon melkeen joka päivä ainaki jonki verran myöhässä kun en pääse sängystä ylös ei vaan pysy silmät auki alan monesti kirjottaan jotain whatsapp viestiä aamulla ja sit nukahan kesken viestin no hupsista
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 13, 2015 18:22:04 GMT
mul on herätyskello
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 14, 2015 9:38:34 GMT
viisasta. tästä tuli mielee et kotona ois paljon erilaisia vanhoja herätyskelloja, pitäs varmaan joku päivä pölliä sieltä yks
|
|
Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Jul 15, 2015 22:49:26 GMT
Catamenia - Synti Voittaa :d Mulla oli ennen Nirvanan - Rape Me mut kaveri alko kuittailee, et oot aika pirun kieroutunu niih vaihoin sit
|
|
|
Post by Miopod on Aug 25, 2015 7:06:16 GMT
LOTR soundtrack - concerning hobbits
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 25, 2015 21:32:50 GMT
Mun oli pakko vaihtaa se koska poistin epähuomiossa Placebot puhelimesta :DD Joten nyt se on Mew - Am I Wry? No
|
|
|
Post by swordsman on Aug 26, 2015 10:18:17 GMT
ei mulla oo mitään herätysääntä
mulla on niin ylellinen elämä et mut tullaan herättämään joka aamu :DD
|
|
|
Post by adalmiia on Sept 13, 2015 7:44:22 GMT
Mul on jotain niit puhelimen omia ääniä
|