|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 14:14:26 GMT
ja jos tulit sanoo et sulla on joku perus puhelimen piippaus nii häpeä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 11, 2015 15:03:33 GMT
Placebo - Bright Lights Pitäis vaihtaa tho koska se biisi alkaa kuulostaa oudolta ku kuuntelen sitä muuten vaan
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 16:18:54 GMT
ja jos tulit sanoo et sulla on joku perus puhelimen piippaus nii häpeä sit mää häpeän en oo jaksanu vaihtaa sitä ja se peruspiippaus on niin ärsyttävä et pakko nousta et puhelin hiljenee
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 16:36:16 GMT
mulla on tää (mun aamut on parhaita) (ja dramaattisia)
|
|
|
Post by Arabella on Jul 11, 2015 16:36:26 GMT
semmone kunnon TUUT TUUT TUUT hälytysääni enmä muuten herää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 16:38:56 GMT
semmone kunnon TUUT TUUT TUUT hälytysääni enmä muuten herää aattelin että sulla huutais joku palovarotin siel aamusin
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 16:40:15 GMT
mulla on tää (mun aamut on parhaita) (ja dramaattisia) omg paras :''D uskon et unenpöpperössä on sillee mitä tapahtuu
|
|
|
Post by Arabella on Jul 11, 2015 16:42:50 GMT
semmone kunnon TUUT TUUT TUUT hälytysääni enmä muuten herää aattelin että sulla huutais joku palovarotin siel aamusin no suunnilleen
|
|
|
Post by Fafaali on Jul 11, 2015 16:53:03 GMT
2NE1 - Can't nobody ja BTS - No more dream Vaihtelen noiden välillä
|
|
|
Post by Arabella on Jul 11, 2015 16:55:24 GMT
musta tuntuu et jos laittasin jonku biisin herätysääneksi nii oppisin vihaamaan sitä biisiä kun se keskeyttäis mun unet joka aamu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 17:04:33 GMT
mulla on tää (mun aamut on parhaita) (ja dramaattisia) omg paras :''D uskon et unenpöpperössä on sillee mitä tapahtuu aamulla on ensin sillee''mmmhhmitäöhmm... -___o '' ja sit FUSH RO DAAH, KAHVIAAH, VÄISH TÄ KÄÄ
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:07:48 GMT
omg paras :''D uskon et unenpöpperössä on sillee mitä tapahtuu aamulla on ensin sillee''mmmhhmitäöhmm... -___o '' ja sit FUSH RO DAAH, KAHVIAAH, VÄISH TÄ KÄÄ haha voin kuvitella Arabella; juu mietin kyl samaa - tai sit jos ois hyvä biisi niin vaan antais sen soida eikä ikinä nousis ylös
|
|
|
Post by Arabella on Jul 11, 2015 17:12:02 GMT
aamulla on ensin sillee''mmmhhmitäöhmm... -___o '' ja sit FUSH RO DAAH, KAHVIAAH, VÄISH TÄ KÄÄ haha voin kuvitella Arabella; juu mietin kyl samaa - tai sit jos ois hyvä biisi niin vaan antais sen soida eikä ikinä nousis ylös mä muutenki annan herätyksen soida enkä ikinä nouse ylös ku en jaksa liikkua
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2015 17:13:35 GMT
aamulla on ensin sillee''mmmhhmitäöhmm... -___o '' ja sit FUSH RO DAAH, KAHVIAAH, VÄISH TÄ KÄÄ haha voin kuvitella Arabella; juu mietin kyl samaa - tai sit jos ois hyvä biisi niin vaan antais sen soida eikä ikinä nousis ylös kaveri laitto mulle joskus tämän soittoääneks, ja voin sanoo et opin inhoo sitä aika nopeesti :''D
|
|
|
Post by Sibe on Jul 11, 2015 17:15:00 GMT
haha voin kuvitella Arabella; juu mietin kyl samaa - tai sit jos ois hyvä biisi niin vaan antais sen soida eikä ikinä nousis ylös mä muutenki annan herätyksen soida enkä ikinä nouse ylös ku en jaksa liikkua jees joku joka on samanlainen tai siis mulla on varmaan viis torkkua vähintään ja silti saatan jäädä makaamaan ja nukkua pommiin
|
|