|
Post by petefromtheshop on Jul 8, 2015 19:08:59 GMT
no niin kyl on. ei ihme et ihmiset ostaa mieluummin irtokarkkeja ja elää epäterveellisesti jooo oon miettiny tota kans siis jenkeis näkee monis kaupois et esim kaikki limut jne on viis kertaa halvempii ku joku vesi :-D et ei mikää ihme et siellä se liikalihavuus kukoistaa ja muutenki ku siellä ne annoskoot on ihan eri maailmasta ku verrataan vaikka pohjoismaihin hyi, jenkkien läskikulttuuuri ällöttää. tai lähinnä säälin niitä ylipainosia joille on tuputettu roskaruokaa 5-vuotiaasta asti, mutta mua ällöttää se miten nää pikaruokaketjut ahneuksissaan jatkaa toimintaansa eivätkä tee mitään auttaakseen ylipainosia ihmisiä. vaikka loppujen lopuks jokanen on ite vastuussa siitä mitä suuhunsa laittaa, niin en minä ainakaan vois hyvällä omatunnolla myydä niille vielä lisää kaloreita. Ihan hirvittää kun näkee ylipainosia ihmisiä imemässä pillillä sokerin ja aspartaamin sekotusta itteensä samaan aikaan kun kaksin käsin latovat ranskalaisia suuhunsa.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jul 8, 2015 19:16:23 GMT
jooo oon miettiny tota kans siis jenkeis näkee monis kaupois et esim kaikki limut jne on viis kertaa halvempii ku joku vesi :-D et ei mikää ihme et siellä se liikalihavuus kukoistaa ja muutenki ku siellä ne annoskoot on ihan eri maailmasta ku verrataan vaikka pohjoismaihin hyi, jenkkien läskikulttuuuri ällöttää. tai lähinnä säälin niitä ylipainosia joille on tuputettu roskaruokaa 5-vuotiaasta asti, mutta mua ällöttää se miten nää pikaruokaketjut ahneuksissaan jatkaa toimintaansa eivätkä tee mitään auttaakseen ylipainosia ihmisiä. vaikka loppujen lopuks jokanen on ite vastuussa siitä mitä suuhunsa laittaa, niin en minä ainakaan vois hyvällä omatunnolla myydä niille vielä lisää kaloreita. Ihan hirvittää kun näkee ylipainosia ihmisiä imemässä pillillä sokerin ja aspartaamin sekotusta itteensä samaan aikaan kun kaksin käsin latovat ranskalaisia suuhunsa. oon ihan samaa mieltä tosta! siis vaikka se on nyt onkin jokaisen oma vastuu syödä ilman että suonet tukkeutuu rasvasta mutta samalla tietyt pikaruokaketjut antaa ilmasii safkoja jos ylität tietyn painomäärän. aika sairasta hommaa kans se et ku ne pikkulapset tottuu siihen roskaruokaan ni ku niille yrittää tarjota esim itetehtyä ruokaa ni ne kieltäytyy syömästä ja väittää "ei ruoan kuulu näyttää tolta" sillei säälittää mut samalla kummastuttaa myös toi kulttuuri ku jenkeissä kaiken pitää olla isompaa ja parempaa, ni kaipa ne ihmiset on sitten tottunu siihen. mut ihan hyvä vaan ettei asu siellä, mäkin olisin varmaa joku 200 kilonen sotatankki oon kuitenki nii rasvasen ruoan vietävissä et huhuh
|
|
|
Post by Fafaali on Jul 9, 2015 8:39:20 GMT
ei tää nyt ällöttävin oo mut kumminki suklaalla kuorrutettu viinirypäle. Se oli pahaa suklaa on aika nam mut ihmiset ei vaan käsitä ettei kaikki muutu hyväks suklaa kuorrutteella D: niiiku kaupassa myytiin jotain suklaaTEETÄ en kyl oo maistanu mut kuulostaa ällöltä Suklaa tee on kyl iha hyvää Appelsiinitee taas oliki toinen tarina
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 14:37:25 GMT
hyi, jenkkien läskikulttuuuri ällöttää. tai lähinnä säälin niitä ylipainosia joille on tuputettu roskaruokaa 5-vuotiaasta asti, mutta mua ällöttää se miten nää pikaruokaketjut ahneuksissaan jatkaa toimintaansa eivätkä tee mitään auttaakseen ylipainosia ihmisiä. vaikka loppujen lopuks jokanen on ite vastuussa siitä mitä suuhunsa laittaa, niin en minä ainakaan vois hyvällä omatunnolla myydä niille vielä lisää kaloreita. Ihan hirvittää kun näkee ylipainosia ihmisiä imemässä pillillä sokerin ja aspartaamin sekotusta itteensä samaan aikaan kun kaksin käsin latovat ranskalaisia suuhunsa. oon ihan samaa mieltä tosta! siis vaikka se on nyt onkin jokaisen oma vastuu syödä ilman että suonet tukkeutuu rasvasta mutta samalla tietyt pikaruokaketjut antaa ilmasii safkoja jos ylität tietyn painomäärän. aika sairasta hommaa kans se et ku ne pikkulapset tottuu siihen roskaruokaan ni ku niille yrittää tarjota esim itetehtyä ruokaa ni ne kieltäytyy syömästä ja väittää "ei ruoan kuulu näyttää tolta" sillei säälittää mut samalla kummastuttaa myös toi kulttuuri ku jenkeissä kaiken pitää olla isompaa ja parempaa, ni kaipa ne ihmiset on sitten tottunu siihen. mut ihan hyvä vaan ettei asu siellä, mäkin olisin varmaa joku 200 kilonen sotatankki oon kuitenki nii rasvasen ruoan vietävissä et huhuh ihmiset ei oikeesti tunnu tajuavan miten paljon se mitä syöt, vaikuttaa sun elämään ja elinaikaan. vähän tuntuu et tupakointikin on pienempi paha kuin tää maailmanlaajuinen ylipainosuus, tai kun tupakointi on vaan paha tapa, mut ylipainosuus on elämäntapa ja se vaikuttaa oikeesti kaikkeen. Ja kun ite oon omasta mielestäni hyvin tietoinen ruoasta ja oon oikeesti tarkka siitä mitä syön (vaikka joskus mun ruokavalio ei ookkaan hirvee monipuolinen), nii ihan järkyttää millasia myrkkyjä mättävät menemään siellä tonnikaupalla. ruokaa tuotetaan liiaks asti ja samaan aikaan toiset näkee nälkee, se on vaan niin sairasta. maailma on uhkaavast menossa siihen, että oot joko ylipainonen tai sitten anorektikko.... sen takia arvostan ''ituhippejä'' ja kasvissyöjiä ja muita jotka välittää siitä mitä syövät ja mitä muut syö. ne jotka on sillee ''hyi jotkut vegaanit, MÄ OON PETO JA SYÖN LIHAA RAWR :DD'' tai ''syön kaiken minkä voin 8))'' vois vähän miettiä ettei se ole mikään ylpeydenaihe että mättää menemään välittämättä mitä lautasella on. ja no joo, mäki oisin varmaa kunnon sotanorsu jos eläisin jenkeissä, siks yritän olla kiitollinen siitä että elän tällä jumalan hylkäämällä paikkakunnalla vaikka välillä ärsyttääkin, enpähän ainakaan pääse minnekää mättöbaariin päivittäin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 14:38:43 GMT
ja nyt tästä keskustelusta tuli mieleen kun joskus gosussa aiheutin kunnon paskamyrskyn kun vaadin mäkkäriin kapeempia ovia...... :D eh
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2016 20:51:07 GMT
Sipulitee Suklaa ja parsa
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 18, 2016 21:00:23 GMT
- pelkkä makaroni ketsupilla - perunamuusi ketsupilla öh
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2016 21:26:45 GMT
- pelkkä makaroni ketsupilla - perunamuusi ketsupilla öh Hahaa muistan ku aloin tekeen ekoja kertoja ite ruokaa (siis muutaki ku paahtoleipää tai pussikeittoja) nii tein monta päivää putkeen vaa makaronia ja ketsuppia koulun jälkeen Sit aloin aina pikkuhiljaa lisäämään siihen kaikkee niin että ostin lopulta keitokirjan.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 18, 2016 21:49:10 GMT
- pelkkä makaroni ketsupilla - perunamuusi ketsupilla öh Hahaa muistan ku aloin tekeen ekoja kertoja ite ruokaa (siis muutaki ku paahtoleipää tai pussikeittoja) nii tein monta päivää putkeen vaa makaronia ja ketsuppia koulun jälkeen Sit aloin aina pikkuhiljaa lisäämään siihen kaikkee niin että ostin lopulta keitokirjan. Raportoin ja blokkasin sut
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 5:28:13 GMT
Suolakurkku minkä tahansa kanssa tai sellaisenaan. Saan pelkästä hajusta kyökkäysrefleksin.
|
|
|
Post by Jp on Dec 19, 2016 9:07:37 GMT
bataatti... vaik se on perunalle sukua niin SE EI OLE PERUNA.
Sinaappi (tosi väkevänä)
ne yhdistelmät mis kokki on luullu et chili laimenee veteen.
juureksist voi tehdä hyvii sipsei, jos ne osaa paistaa kunnolla.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 19, 2016 9:34:09 GMT
Paddingtonin teematkan hunaja & meloni -tee. Tulee ihan mieleen hammaslääkärissä oleminen
|
|
|
Post by Miopod on Dec 19, 2016 12:14:49 GMT
Paddingtonin teematkan hunaja & meloni -tee. Tulee ihan mieleen hammaslääkärissä oleminen SIIS MÄ OSTIN SITÄ KARHUHERRA PADDINGTON TEETÄ IHAN FIILIKSIS KERRAN ET JEE OMPA SÖPÖ SIT MÄ MAISTOIN SITÄ JA SE OLIKI IHAN PERSEESTÄ. En kyl maistanu kaikkia lajeja. Maistoin tyyliin yhtä tai kahta. Mulla on se paketti viä, vois koittaa niitä muitaki jos ne on ihan ok.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 12:53:52 GMT
ketsuppi ja tonnikalapasta ??
|
|