|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 21:31:48 GMT
Taas täällä valittamassa! En kestä tätä, kaipaan roolipelaamista :´( gosupermodelin aikoina se oli niin helppoa ah, niinpä! vaikka gosussa ei aina ollutkaan ne laadukkaimmat ropet niin silti kyl ikävä sitä meininkiä kun roolipelit täytty hetkessä ja sai alottaa parhaimmillaan jo samana päivänä :'D
|
|
|
Post by Jp on Nov 1, 2017 14:08:10 GMT
Joo
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Dec 2, 2017 15:55:37 GMT
ikävä gosun laaduttomia kimppisropeja
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 13:59:38 GMT
hei, mua pelottaa nyt ihan hirveesti, koska mulla on idea ihan mahtava sellanen mut sit se et jos tää on epäaktiivinen niin käykö tääl ketään ja tapahtuuko mitään ja kestääkö kaikkien aika ku viimisinkin.. se kuoli ahdistavaa. täytyy kattoo miten käy
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:02:29 GMT
hei, mua pelottaa nyt ihan hirveesti, koska mulla on idea ihan mahtava sellanen mut sit se et jos tää on epäaktiivinen niin käykö tääl ketään ja tapahtuuko mitään ja kestääkö kaikkien aika ku viimisinkin.. se kuoli ahdistavaa. täytyy kattoo miten käy no mut hei aina voi yrittää ja kun kopioi vaa tekstit niin ropen voi aina julkaista muillakin alustoilla! :---D ja jos idea vaan on hyvö niin varmasti se jossain vielä ottaa tuulta alleen!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:24:17 GMT
hei, mua pelottaa nyt ihan hirveesti, koska mulla on idea ihan mahtava sellanen mut sit se et jos tää on epäaktiivinen niin käykö tääl ketään ja tapahtuuko mitään ja kestääkö kaikkien aika ku viimisinkin.. se kuoli ahdistavaa. täytyy kattoo miten käy no mut hei aina voi yrittää ja kun kopioi vaa tekstit niin ropen voi aina julkaista muillakin alustoilla! :---D ja jos idea vaan on hyvö niin varmasti se jossain vielä ottaa tuulta alleen! Niih, mulla ku sattu sellainen päähän et naiset ja miehet olis erotettu pitkällä muurilla jossa on yhdessä kohtaa portti, mutta siihen tarvii 2 avainta. Yhen naisten ja yhden miesten puolelta jotta nää pääsee toistensa luokse. Ongelma on vaan siinä, MISTÄ ne avaimet löytyy ja mitä sen jälkeen tapahtuu ku ne löytää ne avaimet on pelaajien käsissä. Meinaan reaktioita ym.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:24:40 GMT
no mut hei aina voi yrittää ja kun kopioi vaa tekstit niin ropen voi aina julkaista muillakin alustoilla! :---D ja jos idea vaan on hyvö niin varmasti se jossain vielä ottaa tuulta alleen! Niih, mulla ku sattu sellainen päähän et naiset ja miehet olis erotettu pitkällä muurilla jossa on yhdessä kohtaa portti, mutta siihen tarvii 2 avainta. Yhen naisten ja yhden miesten puolelta jotta nää pääsee toistensa luokse. Ongelma on vaan siinä, MISTÄ ne avaimet löytyy ja mitä sen jälkeen tapahtuu ku ne löytää ne avaimet on pelaajien käsissä. Meinaan reaktioita ym. Vähän keskeneräinen mutta..
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:29:41 GMT
no mut onhan sulla aikaa tässä vielä miettiä :--D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:31:26 GMT
no mut onhan sulla aikaa tässä vielä miettiä :--D Totta. Ja idea pälkähti vieläpä vessassa 😂👌 .... Pesemässä hampaita hölmöt
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:34:34 GMT
no mut onhan sulla aikaa tässä vielä miettiä :--D Totta. Ja idea pälkähti vieläpä vessassa 😂👌 .... Pesemässä hampaita hölmöt vessassahan ne parhaat ideat aina syntyy! :--D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:36:37 GMT
Totta. Ja idea pälkähti vieläpä vessassa 😂👌 .... Pesemässä hampaita hölmöt vessassahan ne parhaat ideat aina syntyy! :--D Niin totta : DD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:45:11 GMT
Mul on tavoite. Aion saada julkaistua sen tänään jos en tänään niin huomenna viimeistään mun Roper syntyy tyyliin aina yhdessä päivässä ja ihan kelpo ja ne on kuha monta kertaa oon lukenut ja manannu ja pyyhkinyt ja kirjoittanut ja ollu tyytyväinen ja juuri julkaisemassa ja sit löydän virheen ja oivoi latasin jopa kuviakin jo valmiiksi, en tiedä miksi xD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:52:04 GMT
Ironista, teen roolipeliä ja kuuntelen jotain kostomusiikkia mitä käytin sen edellisen roolin farkut of kingiin
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 20:52:24 GMT
Ironista, teen roolipeliä ja kuuntelen jotain kostomusiikkia mitä käytin sen edellisen roolin farkut of kingiin Vaikka aihepiiri on aivan toinen 😂😂👌
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 20:55:51 GMT
Mul on tavoite. Aion saada julkaistua sen tänään jos en tänään niin huomenna viimeistään mun Roper syntyy tyyliin aina yhdessä päivässä ja ihan kelpo ja ne on kuha monta kertaa oon lukenut ja manannu ja pyyhkinyt ja kirjoittanut ja ollu tyytyväinen ja juuri julkaisemassa ja sit löydän virheen ja oivoi latasin jopa kuviakin jo valmiiksi, en tiedä miksi xD jos saat sen julkastua ennen tota joulukalenteria nii se on jo hyvö :DDDD
|
|