|
Post by Jp on Jul 9, 2015 14:42:10 GMT
kielsit vissiin samal metapelauksen ja rooleil ratsastuksen. khyl ja ropen alussa aina 'nii siis tää on tämmönen perus stoppipakkolaatuaktiivisuushomokimppiskieltoroska:))'' jonka riviraja 10000 riviä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 10, 2015 8:03:30 GMT
aw eikä :DD
löysin koneelta jonku mun vanhan fantasiaropen kartan
postimg.org/image/lms1hyoqn/
en kyllä koskaa tehny sitäkää ropee loppuun tosin varmaan pitäis.... joskus.
|
|
|
Post by Jp on Jul 14, 2015 7:17:47 GMT
aw eikä :DD löysin koneelta jonku mun vanhan fantasiaropen kartan postimg.org/image/lms1hyoqn/en kyllä koskaa tehny totakaa ropee loppuun tosin varmaan pitäis.... joskus. ehkä mä voisin yrittää julkaista sen mun jo valmiin ropen.
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jul 23, 2015 7:34:56 GMT
Mä haluaisin kovasti tehdä kunnon multifandomin, juonikin olis jo valmiina, mutta en nykyään jaksais vaan istua koneella, vaikka sitte se varmaan onnistuis, kun ois jotain puuhaa. Motivoikaa mua julkasemaan se.
|
|
|
Post by Jp on Jul 23, 2015 7:54:03 GMT
Mä haluaisin kovasti tehdä kunnon multifandomin, juonikin olis jo valmiina, mutta en nykyään jaksais vaan istua koneella, vaikka sitte se varmaan onnistuis, kun ois jotain puuhaa. Motivoikaa mua julkasemaan se. multifandomeis on se hyvä puoli, et niihin pääsee vaik millä.
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 25, 2015 19:32:50 GMT
Itse pystyn roolailemaan paljon kaikenlaista, mutta pidän paljon fantasiaroolipeleistä. Täällä catlandissa pyörin pääasiassa soturikissaroolipeleissä. Roolimisen aloitin parisen vuotta sitten löydettyäni netistä erittäin laadukkaan roolipelin ja päätin kokeilla.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2016 1:19:20 GMT
MÄ TIESIN ET TÄÄ KESKUSTELU ON YHÄ TÄÄLLÄ JOSSAIN!!!!
okei joo, kello on neljä aamuyöllä enkä tiiä miks oon täällä.
Muthei, oon alkanu väsää roolipeliä ja musta tuntuu et tällä kertaa tästä ehkä jopa tulee jotain (tai sitten oon vaan nii väsyny että mun tajunnantaso hämärtyy mikä on kyllä erittäin mahdollista olosuhteet huomioon ottaen)
ainut vaan etten tiiä tuleeko tästä roolipeli vai romaani, tää sijottuu jonnekin hamaan tulevaisuuteen ja mulla on hirveesti tekstiä asioistakin jotka ei ees oo juonen kannalta mitenkään erityisen tärkeitä.
Ja nyt vasta muistin millasta tuskaa nimien keksiminen on DD::
|
|
|
Post by Jp on Apr 10, 2016 6:05:08 GMT
Ikämukin ymmärtää vaan siin tilatees jollekin hahmolle, jonka asema on sellainen esim jossain kaupunkiropes jonkun yrityksen johtaja on tuskin 18 tai alaikäinen. eiku siis meinasin tota sanaa XD ku siitä ikähaarukasta lähti lentämään nii monta eri variaatiota tyylii ikälautanen, -veitsi tms mut toi ikämuki jotenki syöpy verkkokalvoille ikähaarukka menis viel....se mul oli eka mut nyt se on ikämuki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 26, 2016 14:31:47 GMT
Roolipelaako kukaan enään Gosun jälkeen koiraroolipelei? Itellä on himottanu jo kauan roolata taas koiruleilla ja keksii kaikkee kivsuu mitä ne tekee jossai metikös jne. Gosus siis tuli roolattuu näis koirajutskuis xd mut siis joo tykkään kaikenlaisist ropeista, mitä nyt oon enne pelannu ni eläinropei ja kimppiksii, sekä Disney/Dreamworks :''DD oon roolannu jo 3 vai neljä vuotta ja meinaan jatkaa viel pitkäänki! ja no tota roolin aina näillä pahismiehillä tai yleensäkin pahiksilla, koska no, pahikset on paljon kiehtovampia kuin jotku hyvät hehe ropeissa on parasta vaan se draama ja kaikki toiminta, ärsyttävintä on odottaminen :---) Aika moni täällää roolaa soturikissoilla joten varmaan koiraropeillekin riittää kysyntää Ja pahikset on parhaita 8)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 11, 2017 15:51:44 GMT
Luin eilen jotain vanhoja ropeja täällä (jengirope ja apokalypsia) ja aws, ensinnäkin: noi ropet oli aika mahtavia ja toiseks: MIKS OON NIIN NOLO NIISSÄ KAIKISSA??
ok ei mut hei ropeinto kyl nousee kummasti kun lukee vanhoja ropeja :'D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 13, 2017 9:25:25 GMT
Luin eilen jotain vanhoja ropeja täällä (jengirope ja apokalypsia) ja aws, ensinnäkin: noi ropet oli aika mahtavia ja toiseks: MIKS OON NIIN NOLO NIISSÄ KAIKISSA?? ok ei mut hei ropeinto kyl nousee kummasti kun lukee vanhoja ropeja :'D Tämä ^^
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 13, 2017 11:39:24 GMT
Luin eilen jotain vanhoja ropeja täällä (jengirope ja apokalypsia) ja aws, ensinnäkin: noi ropet oli aika mahtavia ja toiseks: MIKS OON NIIN NOLO NIISSÄ KAIKISSA?? ok ei mut hei ropeinto kyl nousee kummasti kun lukee vanhoja ropeja :'D Tämä ^^ pitäs vaan saada taas jengii kasaan, harmittavan moni vanhoista roolijoista on kadonnu mut onpahan sitä muitakin palannu piireihin et jospa vielä joskus
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 13, 2017 15:04:43 GMT
pitäs vaan saada taas jengii kasaan, harmittavan moni vanhoista roolijoista on kadonnu mut onpahan sitä muitakin palannu piireihin et jospa vielä joskus Toivossa on hyvä elää
|
|
|
Post by marakatti on Oct 27, 2017 17:11:07 GMT
Taas täällä valittamassa! En kestä tätä, kaipaan roolipelaamista :´( gosupermodelin aikoina se oli niin helppoa
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 27, 2017 17:15:49 GMT
Taas täällä valittamassa! En kestä tätä, kaipaan roolipelaamista :´( gosupermodelin aikoina se oli niin helppoa Nimenomaan
|
|