|
Post by petefromtheshop on Jul 8, 2015 9:58:02 GMT
onks tääl ketään jotka roolaus vähän pidempää? sanotaan vaikka jtn 30+ koska meikä tekis pelin tänne forkalle ja haluisin rivimääräks vähän enemmänki ku vaan sen kymmenen rivii. *:D* löytyiskö täältä yhtään halukasta mulla onnistu gosussa ja muualla 30 riviä aika helposti mut täällä tää teksti on tämmöstä pientä töherrystä niin on hankalempaa :D eh Tosin se rivimäärä on siinä mielessä vähän tyhmä, että sillon pitäs tunkee se määrä ihan jokaseen rooliin, ja keskustelutilanteessa se on vähän vaikeeta, eihän kirjoissakaan tungeta hirveesti tekstiä vuorosanojen väliin, ellei siinä sitten oikeesti tapahdu jotain. Ja ei se yksittäisen roolin pituus kerro siitä paljonko roolii yhteensä, joku roolaa monta lyhyttä roolia, kun taas joku yhden pitkän, mutta yhteensä roolivat saman verran. Joskus vähemmän on enemmän, ja sen takia rivimäärästä kannattais joskus joustaa. ja kun usein roolipeleissä pyritään realistisuuteen, niin eihän se nyt hirveen realistista ole että kun joku kysyy paljonko kello on, niin alkaa miettimään 10 minuuttia jotain lapsuuden hiekkalaatikoleikkejä.... :D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 8, 2015 10:44:52 GMT
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jul 8, 2015 18:46:27 GMT
onks tääl ketään jotka roolaus vähän pidempää? sanotaan vaikka jtn 30+ koska meikä tekis pelin tänne forkalle ja haluisin rivimääräks vähän enemmänki ku vaan sen kymmenen rivii. löytyiskö täältä yhtään halukasta mulla onnistu gosussa ja muualla 30 riviä aika helposti mut täällä tää teksti on tämmöstä pientä töherrystä niin on hankalempaa eh Tosin se rivimäärä on siinä mielessä vähän tyhmä, että sillon pitäs tunkee se määrä ihan jokaseen rooliin, ja keskustelutilanteessa se on vähän vaikeeta, eihän kirjoissakaan tungeta hirveesti tekstiä vuorosanojen väliin, ellei siinä sitten oikeesti tapahdu jotain. Ja ei se yksittäisen roolin pituus kerro siitä paljonko roolii yhteensä, joku roolaa monta lyhyttä roolia, kun taas joku yhden pitkän, mutta yhteensä roolivat saman verran. Joskus vähemmän on enemmän, ja sen takia rivimäärästä kannattais joskus joustaa. ja kun usein roolipeleissä pyritään realistisuuteen, niin eihän se nyt hirveen realistista ole että kun joku kysyy paljonko kello on, niin alkaa miettimään 10 minuuttia jotain lapsuuden hiekkalaatikoleikkejä.... joo ihan totta puhut
ehkä toi riviraja vaa kummittelee tuolta gosuajoilta ku siellä se oli niin tarkkaa "kirjotat kymmenen riviä JOKAISEEN viestiin tai potkin sut pihalle" pffft gosulaatu muutenki oli nyt mitä oli XD
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jul 8, 2015 18:48:10 GMT
ooh vitsit toi donjon on pelastus
eipä tarvii enää neljää tuntia pähkäillä karttatietoo :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 8, 2015 18:55:05 GMT
mulla onnistu gosussa ja muualla 30 riviä aika helposti mut täällä tää teksti on tämmöstä pientä töherrystä niin on hankalempaa :D eh Tosin se rivimäärä on siinä mielessä vähän tyhmä, että sillon pitäs tunkee se määrä ihan jokaseen rooliin, ja keskustelutilanteessa se on vähän vaikeeta, eihän kirjoissakaan tungeta hirveesti tekstiä vuorosanojen väliin, ellei siinä sitten oikeesti tapahdu jotain. Ja ei se yksittäisen roolin pituus kerro siitä paljonko roolii yhteensä, joku roolaa monta lyhyttä roolia, kun taas joku yhden pitkän, mutta yhteensä roolivat saman verran. Joskus vähemmän on enemmän, ja sen takia rivimäärästä kannattais joskus joustaa. joo ihan totta puhut
ehkä toi riviraja vaa kummittelee tuolta gosuajoilta ku siellä se oli niin tarkkaa "kirjotat kymmenen riviä JOKAISEEN viestiin tai potkin sut pihalle" pffft gosulaatu muutenki oli nyt mitä oli XDitelleni tää tekstikoko täällä oli melkonen järkytys kun kirjotin wordissa olevinaan pitkän tekstin niin sit tässä se olikin jotkut säälittävät kome riviä.... :D gosun ropeissa oli muutenki välillä ihan ihmesääntöjä. tai eniten mua häiritsi se ''ei rautanaamoja tai sateenkaaripäitä tai emoja!!'' okei, ymmärsin sen joissakin ropeissa jotka sijoittu menneisyyteen tms, mutta sitten että joku peruskimppis kieltää LÄVISTYKSET, sillee anteeks mitä, eikö erilaisuus sitten olekaan kultaa? En koskaan tajunnu mikä tyypeillä oli mielenkiintosia hahmoja vastaan, kaikki roolii jollai 16-vuotiailla teinibimboilla ja pff.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jul 8, 2015 19:11:01 GMT
joo ihan totta puhut
ehkä toi riviraja vaa kummittelee tuolta gosuajoilta ku siellä se oli niin tarkkaa "kirjotat kymmenen riviä JOKAISEEN viestiin tai potkin sut pihalle" pffft gosulaatu muutenki oli nyt mitä oli XD itelleni tää tekstikoko täällä oli melkonen järkytys kun kirjotin wordissa olevinaan pitkän tekstin niin sit tässä se olikin jotkut säälittävät kome riviä.... gosun ropeissa oli muutenki välillä ihan ihmesääntöjä. tai eniten mua häiritsi se ''ei rautanaamoja tai sateenkaaripäitä tai emoja!!'' okei, ymmärsin sen joissakin ropeissa jotka sijoittu menneisyyteen tms, mutta sitten että joku peruskimppis kieltää LÄVISTYKSET, sillee anteeks mitä, eikö erilaisuus sitten olekaan kultaa? En koskaan tajunnu mikä tyypeillä oli mielenkiintosia hahmoja vastaan, kaikki roolii jollai 16-vuotiailla teinibimboilla ja pff. tohon varmaa kans vaikuttaa se et tääl nää rivit on hirveen pitkiä XD siis tyyliin yhteen riviin menee joku 25 sanaa ku esim gosussa se oli varmaa joku 15...? ku nää tämmösten foorumeiden vaakasuuntaset mitat on pidempiä ku mun kädet tyylii ÄLÄ VAA siis just toi häiritsi gosussa ihan sairaasti, suurinosa niistä hahmoista joilla pelailtiin foorumilla sopi muutamaan muottiin (rikas naapurintyttö, hiljainen ja yksinäinen MUTTA kiinnostava laulaja/tanssija/artisti tms ja sit se perus fuckboy) sit en ikinä kans ymmärtäny niitä ihmeen sekoiluja niissä infoissa/selityksissä "hihi tää on meikän ekstraspesiaalimahtikimppispimppis hehe älkää välittäkö tästä tekstimäärästä mä trippaan" sillei öööööh ja kans se vitun IKÄMUKI otti otsaan kyl niin paljon et teki monesti mieli mennä kommentoimaan jonkun ropeen mut koska oon professional kiva ihminen ni en viittiny ikinä
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 8:20:48 GMT
itelleni tää tekstikoko täällä oli melkonen järkytys kun kirjotin wordissa olevinaan pitkän tekstin niin sit tässä se olikin jotkut säälittävät kome riviä.... gosun ropeissa oli muutenki välillä ihan ihmesääntöjä. tai eniten mua häiritsi se ''ei rautanaamoja tai sateenkaaripäitä tai emoja!!'' okei, ymmärsin sen joissakin ropeissa jotka sijoittu menneisyyteen tms, mutta sitten että joku peruskimppis kieltää LÄVISTYKSET, sillee anteeks mitä, eikö erilaisuus sitten olekaan kultaa? En koskaan tajunnu mikä tyypeillä oli mielenkiintosia hahmoja vastaan, kaikki roolii jollai 16-vuotiailla teinibimboilla ja pff. tohon varmaa kans vaikuttaa se et tääl nää rivit on hirveen pitkiä XD siis tyyliin yhteen riviin menee joku 25 sanaa ku esim gosussa se oli varmaa joku 15...? ku nää tämmösten foorumeiden vaakasuuntaset mitat on pidempiä ku mun kädet tyylii ÄLÄ VAA siis just toi häiritsi gosussa ihan sairaasti, suurinosa niistä hahmoista joilla pelailtiin foorumilla sopi muutamaan muottiin (rikas naapurintyttö, hiljainen ja yksinäinen MUTTA kiinnostava laulaja/tanssija/artisti tms ja sit se perus fuckboy) sit en ikinä kans ymmärtäny niitä ihmeen sekoiluja niissä infoissa/selityksissä "hihi tää on meikän ekstraspesiaalimahtikimppispimppis hehe älkää välittäkö tästä tekstimäärästä mä trippaan" sillei öööööh ja kans se vitun IKÄMUKI otti otsaan kyl niin paljon et teki monesti mieli mennä kommentoimaan jonkun ropeen mut koska oon professional kiva ihminen ni en viittiny ikinä Ikämukin ymmärtää vaan siin tilatees jollekin hahmolle, jonka asema on sellainen esim jossain kaupunkiropes jonkun yrityksen johtaja on tuskin 18 tai alaikäinen.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Jul 9, 2015 12:23:10 GMT
tohon varmaa kans vaikuttaa se et tääl nää rivit on hirveen pitkiä XD siis tyyliin yhteen riviin menee joku 25 sanaa ku esim gosussa se oli varmaa joku 15...? ku nää tämmösten foorumeiden vaakasuuntaset mitat on pidempiä ku mun kädet tyylii ÄLÄ VAA siis just toi häiritsi gosussa ihan sairaasti, suurinosa niistä hahmoista joilla pelailtiin foorumilla sopi muutamaan muottiin (rikas naapurintyttö, hiljainen ja yksinäinen MUTTA kiinnostava laulaja/tanssija/artisti tms ja sit se perus fuckboy) sit en ikinä kans ymmärtäny niitä ihmeen sekoiluja niissä infoissa/selityksissä "hihi tää on meikän ekstraspesiaalimahtikimppispimppis hehe älkää välittäkö tästä tekstimäärästä mä trippaan" sillei öööööh ja kans se vitun IKÄMUKI otti otsaan kyl niin paljon et teki monesti mieli mennä kommentoimaan jonkun ropeen mut koska oon professional kiva ihminen ni en viittiny ikinä Ikämukin ymmärtää vaan siin tilatees jollekin hahmolle, jonka asema on sellainen esim jossain kaupunkiropes jonkun yrityksen johtaja on tuskin 18 tai alaikäinen. eiku siis meinasin tota sanaa XD ku siitä ikähaarukasta lähti lentämään nii monta eri variaatiota tyylii ikälautanen, -veitsi tms mut toi ikämuki jotenki syöpy verkkokalvoille
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 12:31:34 GMT
Mul se on aian ollut ikämuki tai haarukka
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 14:05:41 GMT
unohan aina kaikki ropetermit.... :DDD
sit oon aina sillee ''automunchmäärähaarukkalomakejuttumikälie on kielletty''
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 14:07:16 GMT
ooh vitsit toi donjon on pelastus
eipä tarvii enää neljää tuntia pähkäillä karttatietoo :-D jep, toi sivusto on vastaus rukouksiin :'D
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 14:09:58 GMT
unohan aina kaikki ropetermit.... :DDD sit oon aina sillee ''automunchmäärähaarukkalomakejuttumikälie on kielletty'' kielsit vissiin samal metapelauksen ja rooleil ratsastuksen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 14:17:10 GMT
itelleni tää tekstikoko täällä oli melkonen järkytys kun kirjotin wordissa olevinaan pitkän tekstin niin sit tässä se olikin jotkut säälittävät kome riviä.... :D gosun ropeissa oli muutenki välillä ihan ihmesääntöjä. tai eniten mua häiritsi se ''ei rautanaamoja tai sateenkaaripäitä tai emoja!!'' okei, ymmärsin sen joissakin ropeissa jotka sijoittu menneisyyteen tms, mutta sitten että joku peruskimppis kieltää LÄVISTYKSET, sillee anteeks mitä, eikö erilaisuus sitten olekaan kultaa? En koskaan tajunnu mikä tyypeillä oli mielenkiintosia hahmoja vastaan, kaikki roolii jollai 16-vuotiailla teinibimboilla ja pff. tohon varmaa kans vaikuttaa se et tääl nää rivit on hirveen pitkiä XD siis tyyliin yhteen riviin menee joku 25 sanaa ku esim gosussa se oli varmaa joku 15...? ku nää tämmösten foorumeiden vaakasuuntaset mitat on pidempiä ku mun kädet tyylii ÄLÄ VAA ??? siis just toi häiritsi gosussa ihan sairaasti, suurinosa niistä hahmoista joilla pelailtiin foorumilla sopi muutamaan muottiin (rikas naapurintyttö, hiljainen ja yksinäinen MUTTA kiinnostava laulaja/tanssija/artisti tms ja sit se perus fuckboy) sit en ikinä kans ymmärtäny niitä ihmeen sekoiluja niissä infoissa/selityksissä "hihi tää on meikän ekstraspesiaalimahtikimppispimppis hehe älkää välittäkö tästä tekstimäärästä mä trippaan" sillei öööööh ja kans se vitun IKÄMUKI otti otsaan kyl niin paljon et teki monesti mieli mennä kommentoimaan jonkun ropeen mut koska oon professional kiva ihminen ni en viittiny ikinä *:D* no niin just :D sit se ärsytti myös kun joka ropen alussa oli isoin kirjaimin ''LAADUTON'' sillee öö, miks teette laaduttomia ropeja ja miks sanotte et se on laaduton ja minkä ihmeen takia menette laaduttomiin ropeihin???? Ja kun monet ropet oli oikeesti ihan hyviä niin silti aina se LAADUTON :/// hngggg. ja kun se ikämuki/haarukka oli aina tyylii jtn 16-18 sillee et joo en nyt välittäis tulla millää teinipirulla.... . ___ . + entä sit kun kukaan ei roolinu miehillä ja jos rooli nii oh god miten ne kaikki naiset pistettii pyörii sen ympärille, meno oli ku unelmien poikamiehessä... :DD säälin aina mun miespuolisia hahmoja, ne ois oikeesti voinu haastaa useemmankin tyypin oikeuteen ahdistelusta. #roperaget
|
|
|
Post by Jp on Jul 9, 2015 14:38:08 GMT
tohon varmaa kans vaikuttaa se et tääl nää rivit on hirveen pitkiä XD siis tyyliin yhteen riviin menee joku 25 sanaa ku esim gosussa se oli varmaa joku 15...? ku nää tämmösten foorumeiden vaakasuuntaset mitat on pidempiä ku mun kädet tyylii ÄLÄ VAA siis just toi häiritsi gosussa ihan sairaasti, suurinosa niistä hahmoista joilla pelailtiin foorumilla sopi muutamaan muottiin (rikas naapurintyttö, hiljainen ja yksinäinen MUTTA kiinnostava laulaja/tanssija/artisti tms ja sit se perus fuckboy) sit en ikinä kans ymmärtäny niitä ihmeen sekoiluja niissä infoissa/selityksissä "hihi tää on meikän ekstraspesiaalimahtikimppispimppis hehe älkää välittäkö tästä tekstimäärästä mä trippaan" sillei öööööh ja kans se vitun IKÄMUKI otti otsaan kyl niin paljon et teki monesti mieli mennä kommentoimaan jonkun ropeen mut koska oon professional kiva ihminen ni en viittiny ikinä no niin just sit se ärsytti myös kun joka ropen alussa oli isoin kirjaimin ''LAADUTON'' sillee öö, miks teette laaduttomia ropeja ja miks sanotte et se on laaduton ja minkä ihmeen takia menette laaduttomiin ropeihin? Ja kun monet ropet oli oikeesti ihan hyviä niin silti aina se LAADUTON :/// hngggg. ja kun se ikämuki/haarukka oli aina tyylii jtn 16-18 sillee et joo en nyt välittäis tulla millää teinipirulla.... . ___ . + entä sit kun kukaan ei roolinu miehillä ja jos rooli nii oh god miten ne kaikki naiset pistettii pyörii sen ympärille, meno oli ku unelmien poikamiehessä... :DD säälin aina mun miespuolisia hahmoja, ne ois oikeesti voinu haastaa useemmankin tyypin oikeuteen ahdistelusta. #roperaget mietin et vois mennä kattoo mikä siel on meno....
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 9, 2015 14:40:09 GMT
unohan aina kaikki ropetermit.... :DDD sit oon aina sillee ''automunchmäärähaarukkalomakejuttumikälie on kielletty'' kielsit vissiin samal metapelauksen ja rooleil ratsastuksen. khyl ja ropen alussa aina 'nii siis tää on tämmönen perus stoppipakkolaatuaktiivisuushomokimppiskieltoroska:))''
|
|