|
Post by Miopod on Sept 30, 2015 15:04:38 GMT
vähä huolissani mä olin kyllä niistä laseista, toivottavasti ne nyt ei korvaa ruuvimeisseliä sitte. ne oli ihan tyhmät nehä oli just dope ass shit sopii 12:ta luuserimeininkiin, oon kyllästyny ruuvariin, bring me sunglasses tykkään niistä enemmän jos ne kuuluu johonki sen asuun jota se välillä käyttää vuorotellen jonku/joidenki muiden asujen kanssa, mut sit jos ne on sillä 247 päässä ja sit aina hirviöiden kohdatessa on sillee dramaattisesti SONIC SUNGLASSES HOitAKAA HOMMA nii ei :DD Tumblris luki tos postintekokakkojen alla että "David Peterson is taking your questions now" ja piti hetkeks aikaa oikeen pysähtyä että mikä on nyt vialla tässä kuvassa mut sitte David Peterson - Peter Davison :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 1, 2015 9:47:40 GMT
nehä oli just dope ass shit sopii 12:ta luuserimeininkiin, oon kyllästyny ruuvariin, bring me sunglasses tykkään niistä enemmän jos ne kuuluu johonki sen asuun jota se välillä käyttää vuorotellen jonku/joidenki muiden asujen kanssa, mut sit jos ne on sillä 247 päässä ja sit aina hirviöiden kohdatessa on sillee dramaattisesti SONIC SUNGLASSES HOitAKAA HOMMA nii ei :DD Tumblris luki tos postintekokakkojen alla että "David Peterson is taking your questions now" ja piti hetkeks aikaa oikeen pysähtyä että mikä on nyt vialla tässä kuvassa mut sitte David Peterson - Peter Davison :DD Mä luulen et noi lasit on hyvät just ton takia, ne on tarpeeks nolot niin ettei käsikirjottajat halua käyttää niitä 24/7, mut ne on silti olemassa vaihtoehtona jos vaikka joku onnistuu kirjottamaan itsensä umpikujaan. Tbh aurinkolasit on aina parempi ku joku sonic lipstick (oon edelleen vihanen siitä, tyhmin idea ikinä)
|
|
|
Post by Miopod on Oct 8, 2015 12:09:52 GMT
ME KATOTTIIN KOULUSSA PSYKAN TUNNILLA JOTAIN BRITTILÄISTÄ DOKUMENTTIA ERISTYSSELLIEN VAIKUTUKSiSTA IHMISEN AIVOIHIIN JA SITTE TULI LOPPUTEKSTIT JA melkein kiljasin
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 8, 2015 16:33:37 GMT
ME KATOTTIIN KOULUSSA PSYKAN TUNNILLA JOTAIN BRITTILÄISTÄ DOKUMENTTIA ERISTYSSELLIEN VAIKUTUKSiSTA IHMISEN AIVOIHIIN JA SITTE TULI LOPPUTEKSTIT JA melkein kiljasin N I C E
|
|
|
Post by Miopod on Oct 9, 2015 12:33:49 GMT
ME KATOTTIIN KOULUSSA PSYKAN TUNNILLA JOTAIN BRITTILÄISTÄ DOKUMENTTIA ERISTYSSELLIEN VAIKUTUKSiSTA IHMISEN AIVOIHIIN JA SITTE TULI LOPPUTEKSTIT JA melkein kiljasin N I C ESit tänään kysyttiin et mikä jäi parhaiten mieleen eilisestä dokumentista ja mä olin vaan sielä sillee PAUL
|
|
|
Post by Miopod on Oct 9, 2015 19:14:46 GMT
Tästäki oon nähny vaan muutaman gifin joskus tumblrissa mutten ikinä uskonu et oikeesti itkisin tälle ku sen vihdoin katoin kokonaan :'D
Söpö David ♥
|
|
|
Post by Miopod on Oct 11, 2015 23:42:02 GMT
Mun uusiin harrastuksiin kuuluu Tohtorien piirtäminen winx-keijuiksi:
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 12, 2015 11:53:34 GMT
Mun uusiin harrastuksiin kuuluu Tohtorien piirtäminen winx-keijuiksi: luovaa :----D ja varmasti kaunista
|
|
|
Post by Miopod on Oct 12, 2015 13:20:18 GMT
Mun uusiin harrastuksiin kuuluu Tohtorien piirtäminen winx-keijuiksi: luovaa :----D ja varmasti kaunista Oho toi kuva ei taaskaa näkyny kellekkää muulle (petollinen kone ku näyttää sen sit kuitenki vaan mulle) mut korjasin sen. Siinä on valonkeiju fivey ja tulenkeiju sixie :DD //se kuva ei näy nois lainauksis vissii vieläkää mut alkuperäses viestis näkyy
|
|
|
Post by Miopod on Oct 13, 2015 14:53:34 GMT
HAKOL :DD DoCTOR WHOSSA ON PLANEETTA NIMELTÄ HAKOL jA KANSA NIMELTÄ HAKOLIANS :DD taivutetaanks se sitte että Hakolan planeetta :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 13, 2015 16:06:32 GMT
HAKOL :DD DoCTOR WHOSSA ON PLANEETTA NIMELTÄ HAKOL jA KANSA NIMELTÄ HAKOLIANS :DD taivutetaanks se sitte että Hakolan planeetta :DD Luulen kyl et se ois Hakolin planeetta Tää termistö on kyl ihanan soft scifii "Hakol" "Terileptil" "Raaga" "TINCLAVIC"
|
|
|
Post by Miopod on Oct 14, 2015 21:32:32 GMT
Jamie on aika hugger :3
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 15, 2015 13:17:38 GMT
jamie on sekä lover että fighter
|
|
|
Post by Miopod on Oct 15, 2015 15:44:29 GMT
jamie on sekä lover että fighter Jamie olis ihana unikaveri.
|
|
|
Post by Fafaali on Oct 15, 2015 17:26:18 GMT
Mikä taivas ku onnistuu kattoo kokonaisen jakson Doctor Whota ilman, että koirat haluu jotain<3 Oli tosi ärsyttävää ku jouduin yhes vaihees keskeyttää viis kertaa
|
|