|
Post by Miopod on Sept 19, 2015 13:48:02 GMT
MÄ EN TIENNY ETTÄ ROBERT GLENISTER OLI CAVES OF ANDROZANISSA
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2015 17:27:11 GMT
monelta se doctor who alkaa nyt sitte ku luin silloo aiemmin et se alkaa 9pm britannian aikaa mut UK:n kanavatiedois lukee et 7.40 pm britannian aikaa ja tumblriski joku sano et tunti nelkytminuuttia enää doctor whohon?
mulla on nyt kuitenki bbc ykkönen tuola jo päällä ja annan sen pyöriä siinä niin kauan et se alkaa.
//HJBDKJFKSKJ TOI EI LAITA SITÄ YHTÄÄ KOKONÄYTÖLLE MUN PITÄÄ ETTIÄ TAAS UUS STREAM
//löysin uuden. YAY mun veli antaa mun lainata sen HDMI kaapelia niin voin kattoo sen jakson olkkarin teeveestä
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 19, 2015 18:04:41 GMT
monelta se doctor who alkaa nyt sitte ku luin silloo aiemmin et se alkaa 9pm britannian aikaa mut UK:n kanavatiedois lukee et 7.40 pm britannian aikaa ja tumblriski joku sano et tunti nelkytminuuttia enää doctor whohon? mulla on nyt kuitenki bbc ykkönen tuola jo päällä ja annan sen pyöriä siinä niin kauan et se alkaa. //HJBDKJFKSKJ TOI EI LAITA SITÄ YHTÄÄ KOKONÄYTÖLLE MUN PITÄÄ ETTIÄ TAAS UUS STREAM //löysin uuden. YAY mun veli antaa mun lainata sen HDMI kaapelia niin voin kattoo sen jakson olkkarin teeveestä 21:40 suomen aikaa ja onnea streamiin :---D
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2015 18:24:16 GMT
monelta se doctor who alkaa nyt sitte ku luin silloo aiemmin et se alkaa 9pm britannian aikaa mut UK:n kanavatiedois lukee et 7.40 pm britannian aikaa ja tumblriski joku sano et tunti nelkytminuuttia enää doctor whohon? mulla on nyt kuitenki bbc ykkönen tuola jo päällä ja annan sen pyöriä siinä niin kauan et se alkaa. //HJBDKJFKSKJ TOI EI LAITA SITÄ YHTÄÄ KOKONÄYTÖLLE MUN PITÄÄ ETTIÄ TAAS UUS STREAM //löysin uuden. YAY mun veli antaa mun lainata sen HDMI kaapelia niin voin kattoo sen jakson olkkarin teeveestä 21:40 suomen aikaa ja onnea streamiin :---D ok selvä jotenki tosi sekavia noi britannian ohjelmatiedot. kiitos //teetä, englanninlakua ja Doctor Who. nyt on brittiläinen ilta.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 19, 2015 19:07:37 GMT
jESUS GOMEZ!MASTER ON MUN LEMPPARI
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2015 19:42:27 GMT
jESUS GOMEZ!MASTER ON MUN LEMPPARI {SPOILERS (ihan vaan jos tänne joku koskaa eksyy)} AAAhhh DAVROS. FIVEY JA NELONEN AAAH ♥ se oli hienoo ku se soitti ton tunnarin sillä kitaralla. Ja toivoin muuten että se käärmemies ois ollu Mara. Ja luulin aluks että ne tuli Gallifreyhyn mutta se oliki Skaro. oooh toi oli niin hieno jakso. Gomez on muuten Ainleyn jälkeen heti mun lempparimaster
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 19, 2015 19:48:55 GMT
jESUS GOMEZ!MASTER ON MUN LEMPPARI {SPOILERS (ihan vaan jos tänne joku koskaa eksyy)}AAAhhh DAVROS. FIVEY JA NELONEN AAAH ♥ se oli hienoo ku se soitti ton tunnarin sillä kitaralla. Ja toivoin muuten että se käärmemies ois ollu Mara. Ja luulin aluks että ne tuli Gallifreyhyn mutta se oliki Skaro. oooh toi oli niin hieno jakso. Gomez on muuten Ainleyn jälkeen heti mun lempparimaster Oli kyl muikee jakso, kivasti twistei, päättömyyttä ja draamaa Mä en enää ees jaksa laittaa Maistereita järjestykseen, ne on kaikki parhaita Simmiä lukuunottamatta lmao Gomez ja Ainley on muuten yllättävän samanlaisia, sekä estetiikaltaan että toimintatyyliltään
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2015 20:04:18 GMT
{SPOILERS (ihan vaan jos tänne joku koskaa eksyy)}AAAhhh DAVROS. FIVEY JA NELONEN AAAH ♥ se oli hienoo ku se soitti ton tunnarin sillä kitaralla. Ja toivoin muuten että se käärmemies ois ollu Mara. Ja luulin aluks että ne tuli Gallifreyhyn mutta se oliki Skaro. oooh toi oli niin hieno jakso. Gomez on muuten Ainleyn jälkeen heti mun lempparimaster Oli kyl muikee jakso, kivasti twistei, päättömyyttä ja draamaa Mä en enää ees jaksa laittaa Maistereita järjestykseen, ne on kaikki parhaita Simmiä lukuunottamatta lmao Gomez ja Ainley on muuten yllättävän samanlaisia, sekä estetiikaltaan että toimintatyyliltään joo mä oon kattonu kans että michelle gomez sopii tosi hyvin masteriksi. että harvoin noi castaajat kyllä pettää odotukset tohtorilta ja masterilta onneksi. Mä en vieläkää ymmärrä miten ihmiset tumblrissa saa noin äkkiä noita hyvänlaatusia gifei tonne. silloon 50th spessiaalissaki muistan ku refressasin tumblrin siinä samalla ku katoin ja niinku kaks sekunttia siitä yhestä kohtauksesta nii sielä oli jo semmonen hieno gifset siitä koko kohtauksesta ja vielä mun dashilla ettei missää doctor who tagissa uusimmissa posteissa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 19, 2015 20:34:21 GMT
Oli kyl muikee jakso, kivasti twistei, päättömyyttä ja draamaa Mä en enää ees jaksa laittaa Maistereita järjestykseen, ne on kaikki parhaita Simmiä lukuunottamatta lmao Gomez ja Ainley on muuten yllättävän samanlaisia, sekä estetiikaltaan että toimintatyyliltään joo mä oon kattonu kans että michelle gomez sopii tosi hyvin masteriksi. että harvoin noi castaajat kyllä pettää odotukset tohtorilta ja masterilta onneksi. Mä en vieläkää ymmärrä miten ihmiset tumblrissa saa noin äkkiä noita hyvänlaatusia gifei tonne. silloon 50th spessiaalissaki muistan ku refressasin tumblrin siinä samalla ku katoin ja niinku kaks sekunttia siitä yhestä kohtauksesta nii sielä oli jo semmonen hieno gifset siitä koko kohtauksesta ja vielä mun dashilla ettei missää doctor who tagissa uusimmissa posteissa. Ihmiseton kyl ihan uskomattoman nopeita Tosin aika iso osa noista suosituista seteistä tais olla virallisen doctorwho-tumpun postaamia, ne oli tietysti tehty etukäteen ja vaan postattu jakson kuluessa
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2015 21:05:04 GMT
joo mä oon kattonu kans että michelle gomez sopii tosi hyvin masteriksi. että harvoin noi castaajat kyllä pettää odotukset tohtorilta ja masterilta onneksi. Mä en vieläkää ymmärrä miten ihmiset tumblrissa saa noin äkkiä noita hyvänlaatusia gifei tonne. silloon 50th spessiaalissaki muistan ku refressasin tumblrin siinä samalla ku katoin ja niinku kaks sekunttia siitä yhestä kohtauksesta nii sielä oli jo semmonen hieno gifset siitä koko kohtauksesta ja vielä mun dashilla ettei missää doctor who tagissa uusimmissa posteissa. Ihmiseton kyl ihan uskomattoman nopeita Tosin aika iso osa noista suosituista seteistä tais olla virallisen doctorwho-tumpun postaamia, ne oli tietysti tehty etukäteen ja vaan postattu jakson kuluessa aa joo tykkäsin missysta ja clarasta yhessä muuten tosi paljo ne olis hyvä tiimi.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 22, 2015 13:23:42 GMT
HNNNGGNGH tää video on niin hieno
|
|
|
Post by Miopod on Sept 26, 2015 19:36:13 GMT
aw missy suojelee claraa omalla ruumiillaan ♥ DAVROSILLA ON SILMÄT //luopuko se nyt taas vaihteeksi screwdriveristä kokonaan?
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 28, 2015 15:03:12 GMT
toivon mukaan sonic kuolee nyt vähäx aikaa
! Master on edelleen paras hahmo
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2015 16:33:51 GMT
toivon mukaan sonic kuolee nyt vähäx aikaa ! Master on edelleen paras hahmo vähä huolissani mä olin kyllä niistä laseista, toivottavasti ne nyt ei korvaa ruuvimeisseliä sitte. ne oli ihan tyhmät
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 28, 2015 18:54:40 GMT
toivon mukaan sonic kuolee nyt vähäx aikaa ! Master on edelleen paras hahmo vähä huolissani mä olin kyllä niistä laseista, toivottavasti ne nyt ei korvaa ruuvimeisseliä sitte. ne oli ihan tyhmät nehä oli just dope ass shit sopii 12:ta luuserimeininkiin, oon kyllästyny ruuvariin, bring me sunglasses
|
|