|
Post by Miopod on Sept 6, 2015 18:47:09 GMT
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 8, 2015 4:43:22 GMT
:---DDD melkein parempi ku 80-luvun "sininen he-man", kaikella ne yrittääki nyhtää rahaa (oletanettä jossain on myös ei-tuhottu cassandra) ps tää on mun uus lempikuva 10/10 (copyt Mira Strengellille)
|
|
|
Post by Miopod on Sept 8, 2015 12:38:15 GMT
:---DDD melkein parempi ku 80-luvun "sininen he-man", kaikella ne yrittääki nyhtää rahaa (oletanettä jossain on myös ei-tuhottu cassandra) ps tää on mun uus lempikuva 10/10 kokonaisen cassandran mukana tulee varmaan sit se toinenki noista moisturize-miehistä :DD OOH VÄHÄ HIENO :DD ihailinki tumblrissa sitä yhtä kuvaa tosta sun asusta.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 8, 2015 12:41:22 GMT
:---DDD melkein parempi ku 80-luvun "sininen he-man", kaikella ne yrittääki nyhtää rahaa (oletanettä jossain on myös ei-tuhottu cassandra) ps tää on mun uus lempikuva 10/10 kokonaisen cassandran mukana tulee varmaan sit se toinenki noista moisturize-miehistä :DD OOH VÄHÄ HIENO :DD ihailinki tumblrissa sitä yhtä kuvaa tosta sun asusta. Sit pitää olla vielä cassandra2.0, takapuoli siis, kerää koko sarja Tackar :--)) se selfie on vähän laimee, kattelen jos jostain popahtais parempi kokovartalokuva. Toi on kyl kiva kans ku sain Lääkärin messiin.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 8, 2015 21:18:24 GMT
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 9, 2015 9:16:27 GMT
Iltalehti, lähteenä Daily Mail ....joo
|
|
|
Post by Miopod on Sept 16, 2015 22:33:36 GMT
ainiin YHEKSÄS KAUSI ALKAA YLIHUOMENNA //Also:
|
|
|
Post by Miopod on Sept 17, 2015 23:21:35 GMT
Päädyin siihen tulokseen että aion kattoo Doctor Whon yheksännen kauden ja Downton Abbeyn viimesen kauden (joka seki alkaa sunnuntaina yay) Netistä brittien aikaan koska 2-3 viikkoa on aivan liian pitkä aika odottaa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 18, 2015 8:16:08 GMT
Päädyin siihen tulokseen että aion kattoo Doctor Whon yheksännen kauden ja Downton Abbeyn viimesen kauden (joka seki alkaa sunnuntaina yay) Netistä brittien aikaan koska 2-3 viikkoa on aivan liian pitkä aika odottaa. Same streamien metsästys alkaa
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2015 10:08:35 GMT
Päädyin siihen tulokseen että aion kattoo Doctor Whon yheksännen kauden ja Downton Abbeyn viimesen kauden (joka seki alkaa sunnuntaina yay) Netistä brittien aikaan koska 2-3 viikkoa on aivan liian pitkä aika odottaa. Same streamien metsästys alkaa Doctor Who streameja varmaan tulee vastaan tumblrissa ihan ettimättäki tänään ja huomenna ja Downton Abbey tulee ITV:ltä ja katoin keväällä broadchurchin samalta kanavalta yhestä paikasta joka näyttää muntietääkseni jatkuvasti aitiiviitä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 18, 2015 15:11:47 GMT
Same streamien metsästys alkaa Doctor Who streameja varmaan tulee vastaan tumblrissa ihan ettimättäki tänään ja huomenna ja Downton Abbey tulee ITV:ltä ja katoin keväällä broadchurchin samalta kanavalta yhestä paikasta joka näyttää muntietääkseni jatkuvasti aitiiviitä. joo, suosituimmat vaan ruuhkautuu usein ja sit ei nää mitään mut se on sitten huomisen murhe :---D
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2015 16:07:40 GMT
Doctor Who streameja varmaan tulee vastaan tumblrissa ihan ettimättäki tänään ja huomenna ja Downton Abbey tulee ITV:ltä ja katoin keväällä broadchurchin samalta kanavalta yhestä paikasta joka näyttää muntietääkseni jatkuvasti aitiiviitä. joo, suosituimmat vaan ruuhkautuu usein ja sit ei nää mitään mut se on sitten huomisen murhe :---D joo "What's your Doctor Who birthday episode?" Doctor Who the movie no oliko yllätys tardisday.com/episode.php
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 18, 2015 19:12:15 GMT
joo, suosituimmat vaan ruuhkautuu usein ja sit ei nää mitään mut se on sitten huomisen murhe :---D joo "What's your Doctor Who birthday episode?" Doctor Who the movie no oliko yllätys tardisday.com/episode.phpsama koska oon syntyny keskel wilderness-vuosia
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2015 20:14:57 GMT
sama koska oon syntyny keskel wilderness-vuosia mä nyt synnyin vuosi sen leffan jälkeen nii. vitsi ois ollu siistiä jos ois syntyny keskellä jotai tuotantokautta.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 19, 2015 6:10:15 GMT
sama koska oon syntyny keskel wilderness-vuosia mä nyt synnyin vuosi sen leffan jälkeen nii. vitsi ois ollu siistiä jos ois syntyny keskellä jotai tuotantokautta. niinpä ja viel päivänä jollon ois tullu joku jakso se ois ollu parast
|
|