|
Post by Trixie™ on Aug 10, 2015 16:07:04 GMT
Mä en ees oo varsinaisesti mitenkään hyvä englannissa ja selviän silti :---D Nimenomaan, ei sellasta science babblea ees oo tarkotettu ymmärrettäväksi, siinnä ei oikeestaan ees ole päätä eikä häntää vaan se on kirjotettu hankalaksi, kevyeksi scifitieteeksi. Se on tarkotettu siihen et se menee ohi korvien. Tbh oon vähän loukkaantunu ettet pyytäny jo :^D Mulla on englanti aina ollu jotenki vahva aine. Ala-asteellaki sain kymppejä kokeista vaikken ees lukenu niihin. Ja kakstoistavuotiaana aloin katteleen ohjelmia ilman tekstityksiä ja lukeen kirjoja englanniksi niin että yläasteella ja lukiossa sain hyvän numeron lisäksi vielä kehuja opeilta :DD Mut silti netissä kuitenki löytelen omista teksteistä milloon mitäki kirjotus ja kielioppivirheitä. Sitte ainoo korjattava on enää toi aksentti joka on välillä aika hirvee. Joo ku facebookissa yleensä monet tykkää pitää sen kaverilistan vaan perheessä ja sukulaisissa tms. ni ei sitä koskaa tiä Lol tajusin muuten ettet oo varmaan koskaa ees nähny miltä mä näytän :DD Lmao must tuntuu et koko maailma on nähny mun naaman ku postaan vähintään viiskyt selfiee päivässä (ja streamaan itseäni, oho) En malta et Dr Who alkaa taas ja sen katsojat herää taas, en jaksa sitä et koko sarja nukkuu.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 10, 2015 16:12:35 GMT
Mulla on englanti aina ollu jotenki vahva aine. Ala-asteellaki sain kymppejä kokeista vaikken ees lukenu niihin. Ja kakstoistavuotiaana aloin katteleen ohjelmia ilman tekstityksiä ja lukeen kirjoja englanniksi niin että yläasteella ja lukiossa sain hyvän numeron lisäksi vielä kehuja opeilta :DD Mut silti netissä kuitenki löytelen omista teksteistä milloon mitäki kirjotus ja kielioppivirheitä. Sitte ainoo korjattava on enää toi aksentti joka on välillä aika hirvee. Joo ku facebookissa yleensä monet tykkää pitää sen kaverilistan vaan perheessä ja sukulaisissa tms. ni ei sitä koskaa tiä Lol tajusin muuten ettet oo varmaan koskaa ees nähny miltä mä näytän :DD Lmao must tuntuu et koko maailma on nähny mun naaman ku postaan vähintään viiskyt selfiee päivässä (ja streamaan itseäni, oho) En malta et Dr Who alkaa taas ja sen katsojat herää taas, en jaksa sitä et koko sarja nukkuu. Mä oon vaihtanu mun facebook profiili kuvaa tasan vuoden välein. Toi nykynenki on viimevuoden kesältä. Jotenki täälä ei saa rauhas ottaa kuvia tai mitää ku kaikki on heti tos seljän takana sillee mitäs täällä tapahtuu?? :'D no ainakaa ei oo niinku silloon ku olin vielä winx fandomissa ja joka tuotantokauden jälkeen puolet ilmotti että meinaa lopettaa kattomisen koska he ei usko että se jatkuu enää tän jälkeen
|
|
|
Post by Miopod on Aug 14, 2015 13:49:29 GMT
LÄÄKÄRI :DD paituvei en muuten muistanutkaa et Hugh Grantki oli tossa. Se vois munmielestä olla aika hieno tohtori niinku ihan virallisestiki tossa itse sarjassa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 15, 2015 19:24:05 GMT
LÄÄKÄRI :DD paituvei en muuten muistanutkaa et Hugh Grantki oli tossa. Se vois munmielestä olla aika hieno tohtori niinku ihan virallisestiki tossa itse sarjassa. HYVIN kÄÄNNETTY :---D Paras hirveä whoniverse-tunnari
|
|
|
Post by Miopod on Aug 16, 2015 21:23:34 GMT
Hassua ku sea devilsissä Tohtori ja Jo tapaa vaan Masterin niinku ne olis jotain BF 4ever sielä vankilassa :DD
|
|
|
Post by Miopod on Aug 24, 2015 13:21:57 GMT
Mä löysin mun vuoden 2013 kalenterin :'D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 24, 2015 17:07:33 GMT
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 24, 2015 19:41:57 GMT
Aw Yle, kuinka herttasta
Mulla ny ei oo TV:tä mut löytyypähän areenasta sit jos en jaksa kattoa streamina
ps mikä ihmeen lakupekka tos kalenterissa on :---D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 24, 2015 21:20:14 GMT
Aw Yle, kuinka herttasta Mulla ny ei oo TV:tä mut löytyypähän areenasta sit jos en jaksa kattoa streamina ps mikä ihmeen lakupekka tos kalenterissa on :---D Mäki yritän päättää että katonko britannian aikoihin vai suomen aikoihin.Telkkarista nyt ois kuitenki kivempi hyvälaatusena mut on siinä silti kauhee väli suomen ja britannian ajoissa ja sitte kuitenki spoilaan itteni vahingossa tumblrissa. Se on olevinaan joku random olio vissiin Joka kuukauden kohdalla oli aina erilainen.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 25, 2015 22:11:43 GMT
Miks mulle tuli yhtäkkiä kauhee hinku kattoo David Tennantin jaksoja. En oo kyl nähnykkää niitä pitkään aikaan. Ja suurimman osan niistäki kattonu vaan kerran.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 26, 2015 20:20:24 GMT
Miks mulle tuli yhtäkkiä kauhee hinku kattoo David Tennantin jaksoja. En oo kyl nähnykkää niitä pitkään aikaan. Ja suurimman osan niistäki kattonu vaan kerran. yikes en ees muista millon oisin ite kattonu niitä must tuntuu et mitä enemmän aikaa niiden kattomisesta on, sitä enemmän alan inhota niitä :---D uudelleenkatselu vois olla paikallaan
|
|
|
Post by Miopod on Aug 31, 2015 16:01:04 GMT
Miks mulle tuli yhtäkkiä kauhee hinku kattoo David Tennantin jaksoja. En oo kyl nähnykkää niitä pitkään aikaan. Ja suurimman osan niistäki kattonu vaan kerran. yikes en ees muista millon oisin ite kattonu niitä must tuntuu et mitä enemmän aikaa niiden kattomisesta on, sitä enemmän alan inhota niitä :---D uudelleenkatselu vois olla paikallaan Löysin muuten mun vanhan muistikortin jakävi vissiin aika selväksi kuka oli mun eka tohtori... :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 1, 2015 10:45:40 GMT
yikes en ees muista millon oisin ite kattonu niitä must tuntuu et mitä enemmän aikaa niiden kattomisesta on, sitä enemmän alan inhota niitä :---D uudelleenkatselu vois olla paikallaan Löysin muuten mun vanhan muistikortin jakävi vissiin aika selväksi kuka oli mun eka tohtori... :DD:^DD Näkee myös millä sivulla oot käyny metsästämässä gifei
|
|
|
Post by Miopod on Sept 1, 2015 14:27:12 GMT
Löysin muuten mun vanhan muistikortin jakävi vissiin aika selväksi kuka oli mun eka tohtori... :DD :^DD Näkee myös millä sivulla oot käyny metsästämässä gifei Joo, löysin tumblrin vajaa vuosi ennenku aloin kattoon Doctor Whota ja vitsi oli hienoo ku tutustuin sielä vasta kunnolla näihin fandomeihin ja tohon fanikulttuuriin ku ennen kaikki mitä mä tiesin muista mun lempiasioiden faneista oli deviantartissa, google kuvahaussa ja joskus välillä youtubessa. (ainii ja fanfiction.netin löysin kans josks vähä ennen tumblria)
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 2, 2015 21:31:37 GMT
oon ommellu tänään 5 tuntii mutmun gomez!master-cossi on nyt valmis, oon ready traconiin
|
|