|
Post by Trixie™ on Aug 3, 2015 13:42:33 GMT
tykkään tosi paljon siitä miten kaikki kollektiivisesti vihaa bernice summerfieldin tokan kauden alkutunnaria ..mut se kyl on huono, huonoin tunnari koko whoniversessa
|
|
|
Post by Miopod on Aug 3, 2015 14:43:24 GMT
pisti oikeen silmään ku näytti niin tutulta kauan muuten kestäis tulla postissa jos tilais jonku doctor who kuunnelman? ja tuleeko se ihan ovelle postilaatikkoon vai johki lähipostitoimistolle? aattelin ku vanhemmat meni viikoksi lomalle ja vois kokeilla tilata jonku tommosen jutun ihan ite ekaa kertaa (ja kuulematta mahdollisia saarnoja siitä että hyihyi mihinkäs niitä rahoja tuhlaillaan) :DD Viikko, kaks yleensä. Jos on ruuhkaa, voi mennä pitempäänkin, mut ei mul oo varmaan ikinä menny yli kolmea viikkoa tilauksesta/julkasusta. Ja ne tulee suoraan postilaatikkoon. Syyllistyinkin torrenttiin vahingossa. (viimeks yläasteella torrenttasin kaikki code lyoko jaksot suomeksi :DD) En olis muuten mutta eksyin vahingossa jollekki sivulle ku selailin niitä kuunnelmia ja sitte olinki että hups nyt se on siinä mun koneella. Enivei kuuntelin the Entropy Plaguen ja olin niin hämmentyny suurimman osan ajasta ku unohdin että Nyssa nimes poikansa Adriciksi :DD Vasta lopussa muistin. Ja jättikö Nyssa Tohtorin ja muut nyt sitte lopullisesti??
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 3, 2015 15:45:06 GMT
Viikko, kaks yleensä. Jos on ruuhkaa, voi mennä pitempäänkin, mut ei mul oo varmaan ikinä menny yli kolmea viikkoa tilauksesta/julkasusta. Ja ne tulee suoraan postilaatikkoon. Syyllistyinkin torrenttiin vahingossa. (viimeks yläasteella torrenttasin kaikki code lyoko jaksot suomeksi :DD) En olis muuten mutta eksyin vahingossa jollekki sivulle ku selailin niitä kuunnelmia ja sitte olinki että hups nyt se on siinä mun koneella. Enivei kuuntelin the Entropy Plaguen ja olin niin hämmentyny suurimman osan ajasta ku unohdin että Nyssa nimes poikansa Adriciksi :DD Vasta lopussa muistin. Ja jättikö Nyssa Tohtorin ja muut nyt sitte lopullisesti?? Hyi hyi, soo soo. Torrentit on ihan hyvä tapa tutustua matskuun, mut suosittelen ainakin silloin tällöin ostelemaan asioita, Big Finish on kuitenki joutunu jo tappamaan pari rangea piratismin takia. Niin no Entropy Plague on aika uusi, mut en usko et ainakaan vanha Nyssa tulee enää takasin - sen nuoruuteen sijoittuvia tarinoita tulee kuitenkin vielä.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 3, 2015 16:21:23 GMT
Syyllistyinkin torrenttiin vahingossa. (viimeks yläasteella torrenttasin kaikki code lyoko jaksot suomeksi :DD) En olis muuten mutta eksyin vahingossa jollekki sivulle ku selailin niitä kuunnelmia ja sitte olinki että hups nyt se on siinä mun koneella. Enivei kuuntelin the Entropy Plaguen ja olin niin hämmentyny suurimman osan ajasta ku unohdin että Nyssa nimes poikansa Adriciksi :DD Vasta lopussa muistin. Ja jättikö Nyssa Tohtorin ja muut nyt sitte lopullisesti?? Hyi hyi, soo soo. Torrentit on ihan hyvä tapa tutustua matskuun, mut suosittelen ainakin silloin tällöin ostelemaan asioita, Big Finish on kuitenki joutunu jo tappamaan pari rangea piratismin takia. Niin no Entropy Plague on aika uusi, mut en usko et ainakaan vanha Nyssa tulee enää takasin - sen nuoruuteen sijoittuvia tarinoita tulee kuitenkin vielä. Joo mä yleensä tykkään keräilläkki sarjoja ja elokuvia ja tässätapauksessa kuunnelmia fyysiselle levylle vaikka olisinki nähny ja kuullu ne jotain muuta kautta ku en ikinä oikeen luota koneisiin ja siihen että ne pystyy säilyttämään näitä tiedostoja ikuisesti ainakaa. ooh okei Huomasin muuten että mun mansikkamehu menee vanhaksi samana päivänä ku Doctor Whon yheksäs tuotantokausi alkaa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 3, 2015 16:36:04 GMT
Hyi hyi, soo soo. Torrentit on ihan hyvä tapa tutustua matskuun, mut suosittelen ainakin silloin tällöin ostelemaan asioita, Big Finish on kuitenki joutunu jo tappamaan pari rangea piratismin takia. Niin no Entropy Plague on aika uusi, mut en usko et ainakaan vanha Nyssa tulee enää takasin - sen nuoruuteen sijoittuvia tarinoita tulee kuitenkin vielä. Joo mä yleensä tykkään keräilläkki sarjoja ja elokuvia ja tässätapauksessa kuunnelmia fyysiselle levylle vaikka olisinki nähny ja kuullu ne jotain muuta kautta ku en ikinä oikeen luota koneisiin ja siihen että ne pystyy säilyttämään näitä tiedostoja ikuisesti ainakaa. ooh okei Huomasin muuten että mun mansikkamehu menee vanhaksi samana päivänä ku Doctor Whon yheksäs tuotantokausi alkaa. Ostetut tiedostot voi varmaan uudelleenladata niin kauan ku Big Finishissa henki pihisee. Mut kyl itekin tykkään kiekoista enemmän ku vaan epämääräisestä datamöykystä. Voit juoda mehun Dr Whon kunniaksi
|
|
|
Post by Miopod on Aug 5, 2015 22:03:47 GMT
Joo mä yleensä tykkään keräilläkki sarjoja ja elokuvia ja tässätapauksessa kuunnelmia fyysiselle levylle vaikka olisinki nähny ja kuullu ne jotain muuta kautta ku en ikinä oikeen luota koneisiin ja siihen että ne pystyy säilyttämään näitä tiedostoja ikuisesti ainakaa. ooh okei Huomasin muuten että mun mansikkamehu menee vanhaksi samana päivänä ku Doctor Whon yheksäs tuotantokausi alkaa. Ostetut tiedostot voi varmaan uudelleenladata niin kauan ku Big Finishissa henki pihisee. Mut kyl itekin tykkään kiekoista enemmän ku vaan epämääräisestä datamöykystä. Voit juoda mehun Dr Whon kunniaksi joo mulla onki sielä niitä ilmasia kuunnelmia ladattavana. harmi että join mun mehun jo katoin muuten logopoliksen ekaa kertaa ja musta oli jännä että Tegan ei yhtää kyseenalaistanu mitää sielä et se vaan niinku juoksi suoraan Tardisiin sisään sillee "KUKA ON TÄMÄN ALUKSEN KAPTEENI??!" :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 6, 2015 12:45:40 GMT
Ostetut tiedostot voi varmaan uudelleenladata niin kauan ku Big Finishissa henki pihisee. Mut kyl itekin tykkään kiekoista enemmän ku vaan epämääräisestä datamöykystä. Voit juoda mehun Dr Whon kunniaksi joo mulla onki sielä niitä ilmasia kuunnelmia ladattavana. harmi että join mun mehun jo katoin muuten logopoliksen ekaa kertaa ja musta oli jännä että Tegan ei yhtää kyseenalaistanu mitää sielä et se vaan niinku juoksi suoraan Tardisiin sisään sillee "KUKA ON TÄMÄN ALUKSEN KAPTEENI??!" :DD No pahus..... Se on hieno kohtaus, tykkään kans siitä katseesta jonka Adric ja nelonen jakaa Teganin putkahdettua paikalle. (Tää kuulostaa varmaan kauheen elitistiseltä mut mua surettasbetten oo toistaseksi tavannu ketään joka ois yhtä syvällä dr whossa ku oon ite, ainoa vaihtoehto on jatkaa nuorten aivopesua)
|
|
|
Post by Miopod on Aug 6, 2015 19:26:34 GMT
joo mulla onki sielä niitä ilmasia kuunnelmia ladattavana. harmi että join mun mehun jo katoin muuten logopoliksen ekaa kertaa ja musta oli jännä että Tegan ei yhtää kyseenalaistanu mitää sielä et se vaan niinku juoksi suoraan Tardisiin sisään sillee "KUKA ON TÄMÄN ALUKSEN KAPTEENI??!" :DD No pahus..... Se on hieno kohtaus, tykkään kans siitä katseesta jonka Adric ja nelonen jakaa Teganin putkahdettua paikalle. (Tää kuulostaa varmaan kauheen elitistiseltä mut mua surettasbetten oo toistaseksi tavannu ketään joka ois yhtä syvällä dr whossa ku oon ite, ainoa vaihtoehto on jatkaa nuorten aivopesua) Joo oliki tuttu pätkä sen gifin kautta Oliko muuten Tegan niinku tossa menos ekaa päiväänsä ikinä lentokentälle töihin vai oliko se siinä saamas vaan jotain ylennystä? Mietin vaan että vähä ois ollu söpöä jos se olis vielä muutamien(?) työvuosienki jälkeen noin innoissaan lentämisestä/koneista että automatkalla töihinki on ihan että YAY TURVAVYÖT KIINNI JA VAROKAA ILMAKUOPPIA ~♥ Doctor Whota on kyllä aika vaikee saada tollee käsiinsä netinkää kautta muutaku vaan new whota. Ku koko Doctor Who fandom näyttää olevan niin uusiwho painotteista että classisc who ja kaikki muu jyräytyy alle Ja muutenki se tyhmä efekti- ja laatushokki mikä on näköjään tosi iso ongelma ihmisillä. Mutta ehkä ihmiset kiinnostuis enemmän Big Finishistä nyt jos new whoki lyödään mukaan, ja sitä kautta toivottavasti muihinki doctoreihin ja companioneihin.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 8, 2015 0:28:05 GMT
Aah löysin tän kuvan facebookista: Ja naurattaa jonku kommentti siinä alla: ""Doctor? What's happened? It's like we've suddenly acquired a budget!"" :DDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 9, 2015 20:27:09 GMT
No pahus..... Se on hieno kohtaus, tykkään kans siitä katseesta jonka Adric ja nelonen jakaa Teganin putkahdettua paikalle. (Tää kuulostaa varmaan kauheen elitistiseltä mut mua surettasbetten oo toistaseksi tavannu ketään joka ois yhtä syvällä dr whossa ku oon ite, ainoa vaihtoehto on jatkaa nuorten aivopesua) Joo oliki tuttu pätkä sen gifin kautta Oliko muuten Tegan niinku tossa menos ekaa päiväänsä ikinä lentokentälle töihin vai oliko se siinä saamas vaan jotain ylennystä? Mietin vaan että vähä ois ollu söpöä jos se olis vielä muutamien(?) työvuosienki jälkeen noin innoissaan lentämisestä/koneista että automatkalla töihinki on ihan että YAY TURVAVYÖT KIINNI JA VAROKAA ILMAKUOPPIA ~♥ Doctor Whota on kyllä aika vaikee saada tollee käsiinsä netinkää kautta muutaku vaan new whota. Ku koko Doctor Who fandom näyttää olevan niin uusiwho painotteista että classisc who ja kaikki muu jyräytyy alle Ja muutenki se tyhmä efekti- ja laatushokki mikä on näköjään tosi iso ongelma ihmisillä. Mutta ehkä ihmiset kiinnostuis enemmän Big Finishistä nyt jos new whoki lyödään mukaan, ja sitä kautta toivottavasti muihinki doctoreihin ja companioneihin. Mä en usko et se oli Teganin eka päivä lentoemona, ehkä eka päivä uudessa yhtiössä - sehän muutti Britanniaan parantaakseen uravaihtoehtojaan tjtn. Tegan sano kuitenkin tykkäävänsä lentämisestä hirveesti, et ehkä noi asiat teki siitä niin innokkaan tjtn. Ei ehkä vaikeeta, mutta joskus väsyttävää. Oudompaa matkua niinku Faction Paradox -kuunnelmia nyt ei löydä mistään, mut tavanomaisempi matku kyl löytyy. Niinpä hehe, jos vaikka River Songin päiväkirjat kiinnostaa, törmää väkisinki vanhempiin hahmoihin. JA LISÄÄ RAHAA BIG FINISHILLE = GOOD SHIT
|
|
|
Post by Miopod on Aug 9, 2015 22:41:00 GMT
Joo oliki tuttu pätkä sen gifin kautta Oliko muuten Tegan niinku tossa menos ekaa päiväänsä ikinä lentokentälle töihin vai oliko se siinä saamas vaan jotain ylennystä? Mietin vaan että vähä ois ollu söpöä jos se olis vielä muutamien(?) työvuosienki jälkeen noin innoissaan lentämisestä/koneista että automatkalla töihinki on ihan että YAY TURVAVYÖT KIINNI JA VAROKAA ILMAKUOPPIA ~♥ Doctor Whota on kyllä aika vaikee saada tollee käsiinsä netinkää kautta muutaku vaan new whota. Ku koko Doctor Who fandom näyttää olevan niin uusiwho painotteista että classisc who ja kaikki muu jyräytyy alle Ja muutenki se tyhmä efekti- ja laatushokki mikä on näköjään tosi iso ongelma ihmisillä. Mutta ehkä ihmiset kiinnostuis enemmän Big Finishistä nyt jos new whoki lyödään mukaan, ja sitä kautta toivottavasti muihinki doctoreihin ja companioneihin. Mä en usko et se oli Teganin eka päivä lentoemona, ehkä eka päivä uudessa yhtiössä - sehän muutti Britanniaan parantaakseen uravaihtoehtojaan tjtn. Tegan sano kuitenkin tykkäävänsä lentämisestä hirveesti, et ehkä noi asiat teki siitä niin innokkaan tjtn. Ei ehkä vaikeeta, mutta joskus väsyttävää. Oudompaa matkua niinku Faction Paradox -kuunnelmia nyt ei löydä mistään, mut tavanomaisempi matku kyl löytyy. Niinpä hehe, jos vaikka River Songin päiväkirjat kiinnostaa, törmää väkisinki vanhempiin hahmoihin. JA LISÄÄ RAHAA BIG FINISHILLE = GOOD SHIT Ja olihan se timeflightissäki kaiken sen tardisissaoleilunki jälkeen sillee YAY PLANES! joo. classic who jaksojaki aika aktivisesti kyllä poistellaan tuolta. aina onneks on kylllä joku uus lähde. Oon muuten huomannu että suomalaiset on ainaki paljo enemmän jäykempiä ja ennakkoluulosempia noiden vanhempien doctoreiden ja muunwhon suhteen ku esimerkiksi jotku englantilaiset tai edes amerikkalaiset. Suomalaiset on tosi usein sillee ei jaksa meiningillä Mut englantilaisten doctor who innostuksen nyt ehkä ymmärtääkin ku se on sielä niin iso juttu. Miks mun facebook yhtäkkiä ehdotti sua mun kaveriksi?? Ei muuten mutta siis miten se löysi sut? Tai osas niinku yhdistää sut muhun?
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 9, 2015 22:54:04 GMT
Mä en usko et se oli Teganin eka päivä lentoemona, ehkä eka päivä uudessa yhtiössä - sehän muutti Britanniaan parantaakseen uravaihtoehtojaan tjtn. Tegan sano kuitenkin tykkäävänsä lentämisestä hirveesti, et ehkä noi asiat teki siitä niin innokkaan tjtn. Ei ehkä vaikeeta, mutta joskus väsyttävää. Oudompaa matkua niinku Faction Paradox -kuunnelmia nyt ei löydä mistään, mut tavanomaisempi matku kyl löytyy. Niinpä hehe, jos vaikka River Songin päiväkirjat kiinnostaa, törmää väkisinki vanhempiin hahmoihin. JA LISÄÄ RAHAA BIG FINISHILLE = GOOD SHIT Ja olihan se timeflightissäki kaiken sen tardisissaoleilun jälkeen sillee YAY PLANES! joo. classic who jaksojaki aika aktivisesti kyllä poistellaan tuolta. aina onneks on kylllä joku uus lähde. Oon muuten huomannu että suomalaiset on ainaki paljo enemmän jäykempiä ja ennakkoluulosempia noiden vanhempien doctoreiden ja muunwhon suhteen ku esimerkiksi jotku englantilaiset tai edes amerikkalaiset. Suomalaiset on tosi usein sillee ei jaksa meiningillä Mut englantilaisten doctor who innostuksen nyt ehkä ymmärtääkin ku se on sielä niin iso juttu. Miks mun facebook yhtäkkiä ehdotti sua mun kaveriksi?? Ei muuten mutta siis miten se löysi sut? Tai osas niinku yhdistää sut muhun? En tajuu miten jotkut vieläki jaksaa vinee tekstitysten puutteesta :---D hei guys nyt on vuos 2015, opetelkaa englantia. Dr Whon sanasto on kuitenki aika simppeliä. EU on iso ja pelottava mut sen arvonen. Facebookilla on hyvä maku ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tai sit meil on yhteisiäkavereita. Tai jos oot yhdistäny puhelinnumeros, se poimi mut sieltä..?
|
|
|
Post by Miopod on Aug 9, 2015 23:29:45 GMT
Ja olihan se timeflightissäki kaiken sen tardisissaoleilun jälkeen sillee YAY PLANES! joo. classic who jaksojaki aika aktivisesti kyllä poistellaan tuolta. aina onneks on kylllä joku uus lähde. Oon muuten huomannu että suomalaiset on ainaki paljo enemmän jäykempiä ja ennakkoluulosempia noiden vanhempien doctoreiden ja muunwhon suhteen ku esimerkiksi jotku englantilaiset tai edes amerikkalaiset. Suomalaiset on tosi usein sillee ei jaksa meiningillä Mut englantilaisten doctor who innostuksen nyt ehkä ymmärtääkin ku se on sielä niin iso juttu. Miks mun facebook yhtäkkiä ehdotti sua mun kaveriksi?? Ei muuten mutta siis miten se löysi sut? Tai osas niinku yhdistää sut muhun? En tajuu miten jotkut vieläki jaksaa vinee tekstitysten puutteesta :---D hei guys nyt on vuos 2015, opetelkaa englantia. Dr Whon sanasto on kuitenki aika simppeliä. EU on iso ja pelottava mut sen arvonen. Facebookilla on hyvä maku ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tai sit meil on yhteisiäkavereita. Tai jos oot yhdistäny puhelinnumeros, se poimi mut sieltä..? :DD koulussaki oon huomannu että yllättävän moni on aika huono englannissa. englannintunnit on ollu aina parhaita ku oon saanu ässätä sielä muiden ohi esimerkiks joissain ryhmäkeskusteluissa ku sitte taas ruotsissa kaikki muut tuntuu oleen aina mua parempia ku mä en ymmärrä sanaakaa Kaikkihan muuten aina sanoo että ilman tekstityksiä ku kattoo nii se tavallisen keskustelun ymmärtää mutta sitte se tieteellinen höpötys menee korvista sisään ja ulos. Mutta useinhan seki on doctor whossa suomeksikki sellasta ettei sitä taho ymmärtää Ei yhteisiä kavereita ainakaa ollu ku katoin mut se saattaa olla se puhelinnumero.. Saanko pyytää sua kaveriksi btw?
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 10, 2015 13:29:49 GMT
En tajuu miten jotkut vieläki jaksaa vinee tekstitysten puutteesta :---D hei guys nyt on vuos 2015, opetelkaa englantia. Dr Whon sanasto on kuitenki aika simppeliä. EU on iso ja pelottava mut sen arvonen. Facebookilla on hyvä maku ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tai sit meil on yhteisiäkavereita. Tai jos oot yhdistäny puhelinnumeros, se poimi mut sieltä..? :DD koulussaki oon huomannu että yllättävän moni on aika huono englannissa. englannintunnit on ollu aina parhaita ku oon saanu ässätä sielä muiden ohi esimerkiks joissain ryhmäkeskusteluissa ku sitte taas ruotsissa kaikki muut tuntuu oleen aina mua parempia ku mä en ymmärrä sanaakaa Kaikkihan muuten aina sanoo että ilman tekstityksiä ku kattoo nii se tavallisen keskustelun ymmärtää mutta sitte se tieteellinen höpötys menee korvista sisään ja ulos. Mutta useinhan seki on doctor whossa suomeksikki sellasta ettei sitä taho ymmärtää Ei yhteisiä kavereita ainakaa ollu ku katoin mut se saattaa olla se puhelinnumero.. Saanko pyytää sua kaveriksi btw? Mä en ees oo varsinaisesti mitenkään hyvä englannissa ja selviän silti :---D Nimenomaan, ei sellasta science babblea ees oo tarkotettu ymmärrettäväksi, siinnä ei oikeestaan ees ole päätä eikä häntää vaan se on kirjotettu hankalaksi, kevyeksi scifitieteeksi. Se on tarkotettu siihen et se menee ohi korvien. Tbh oon vähän loukkaantunu ettet pyytäny jo :^D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 10, 2015 15:49:47 GMT
:DD koulussaki oon huomannu että yllättävän moni on aika huono englannissa. englannintunnit on ollu aina parhaita ku oon saanu ässätä sielä muiden ohi esimerkiks joissain ryhmäkeskusteluissa ku sitte taas ruotsissa kaikki muut tuntuu oleen aina mua parempia ku mä en ymmärrä sanaakaa Kaikkihan muuten aina sanoo että ilman tekstityksiä ku kattoo nii se tavallisen keskustelun ymmärtää mutta sitte se tieteellinen höpötys menee korvista sisään ja ulos. Mutta useinhan seki on doctor whossa suomeksikki sellasta ettei sitä taho ymmärtää Ei yhteisiä kavereita ainakaa ollu ku katoin mut se saattaa olla se puhelinnumero.. Saanko pyytää sua kaveriksi btw? Mä en ees oo varsinaisesti mitenkään hyvä englannissa ja selviän silti :---D Nimenomaan, ei sellasta science babblea ees oo tarkotettu ymmärrettäväksi, siinnä ei oikeestaan ees ole päätä eikä häntää vaan se on kirjotettu hankalaksi, kevyeksi scifitieteeksi. Se on tarkotettu siihen et se menee ohi korvien. Tbh oon vähän loukkaantunu ettet pyytäny jo :^D Mulla on englanti aina ollu jotenki vahva aine. Ala-asteellaki sain kymppejä kokeista vaikken ees lukenu niihin. Ja kakstoistavuotiaana aloin katteleen ohjelmia ilman tekstityksiä ja lukeen kirjoja englanniksi niin että yläasteella ja lukiossa sain hyvän numeron lisäksi vielä kehuja opeilta :DD Mut silti netissä kuitenki löytelen omista teksteistä milloon mitäki kirjotus ja kielioppivirheitä. Sitte ainoo korjattava on enää toi aksentti joka on välillä aika hirvee. Joo ku facebookissa yleensä monet tykkää pitää sen kaverilistan vaan perheessä ja sukulaisissa tms. ni ei sitä koskaa tiä Lol tajusin muuten ettet oo varmaan koskaa ees nähny miltä mä näytän :DD
|
|