|
Post by Arabella on Jul 9, 2015 23:47:45 GMT
|
|
|
Post by Miopod on Jul 10, 2015 1:16:58 GMT
hah näinki ton jo facebookissa also yay hugs for clara 2k15
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 10, 2015 14:03:22 GMT
Oon niin ilonen et Master on enskaudella
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 10, 2015 17:41:34 GMT
Uudet trailerit on parasta koska ihmiset alkaa spekuloida Atm tosi moni epäilee et Susan tekis comebackin
|
|
|
Post by Miopod on Jul 11, 2015 22:59:12 GMT
Uudet trailerit on parasta koska ihmiset alkaa spekuloida Atm tosi moni epäilee et Susan tekis comebackin Luin että uudet traktorit :DD Sitte sais kyllä Ianki tehdä. Ja sitte Ian vois fiilistellä Claran kanssa kui ne on opettanu samassa koulussa. Äiti raahas mut muuten eilen ekaa kertaa baariin. Join tuoremehua ja osan äitin Breezeristä. Se oli aika hyvää.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 12, 2015 8:09:29 GMT
Uudet trailerit on parasta koska ihmiset alkaa spekuloida Atm tosi moni epäilee et Susan tekis comebackin Luin että uudet traktorit :DD Sitte sais kyllä Ianki tehdä. Ja sitte Ian vois fiilistellä Claran kanssa kui ne on opettanu samassa koulussa. Äiti raahas mut muuten eilen ekaa kertaa baariin. Join tuoremehua ja osan äitin Breezeristä. Se oli aika hyvää. Wrum wrum Susan on yks spekuloinneista Maisien hahmosta, mut mun suosikki on kuitenki se et se ois rinnakkaistodellisuuden Dr Who. Oi että, mehua. Breezerit on aika kauheita, tai no, ne maistuu limsalta.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 12, 2015 11:52:53 GMT
Luin että uudet traktorit :DD Sitte sais kyllä Ianki tehdä. Ja sitte Ian vois fiilistellä Claran kanssa kui ne on opettanu samassa koulussa. Äiti raahas mut muuten eilen ekaa kertaa baariin. Join tuoremehua ja osan äitin Breezeristä. Se oli aika hyvää. Wrum wrum Susan on yks spekuloinneista Maisien hahmosta, mut mun suosikki on kuitenki se et se ois rinnakkaistodellisuuden Dr Who. Oi että, mehua. Breezerit on aika kauheita, tai no, ne maistuu limsalta. oooh mullei tullu mieleenkää et se maisien hahmo vois olla joku vanha tuttu. tossa trailerissa se vaan näytti siltä ku tohtori olis tyyliin tavannu sen tossa ton jakson alussa claran kanssa tai jotain ja sitte ne tapaa sen myöhemmin siinä naamiossa ja tohtori ei tunnista sitä ja ne tekee juttuja yhdessä ja sitte se ottaa sen naamion pois ja tohtori on sillee wtf se olitki sä kokoajan?? :DD se oli appelsiinimehua enkä mä oo ikinä tykänny appelsiinistakaa mutta kyllä se menetteli siinä ku ei ollu oikeen muutakaa sitte äiti sano jälkeempäin jotain et sen olis pitäny tilata mulle valkovenäläinen ku siinä on maitoa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 12, 2015 13:35:22 GMT
Wrum wrum Susan on yks spekuloinneista Maisien hahmosta, mut mun suosikki on kuitenki se et se ois rinnakkaistodellisuuden Dr Who. Oi että, mehua. Breezerit on aika kauheita, tai no, ne maistuu limsalta. oooh mullei tullu mieleenkää et se maisien hahmo vois olla joku vanha tuttu. tossa trailerissa se vaan näytti siltä ku tohtori olis tyyliin tavannu sen tossa ton jakson alussa claran kanssa tai jotain ja sitte ne tapaa sen myöhemmin siinä naamiossa ja tohtori ei tunnista sitä ja ne tekee juttuja yhdessä ja sitte se ottaa sen naamion pois ja tohtori on sillee wtf se olitki sä kokoajan?? :DD se oli appelsiinimehua enkä mä oo ikinä tykänny appelsiinistakaa mutta kyllä se menetteli siinä ku ei ollu oikeen muutakaa sitte äiti sano jälkeempäin jotain et sen olis pitäny tilata mulle valkovenäläinen ku siinä on maitoa. Sille on ilmeisesti haastatteluissa pedattu jtn tosi tärkeetä roolia, ehkä siks ihmiset spekuloi niin villisti. Tosin todennäkösintä varmaan on et se on vaan joku ihan uus hahmo. Jos mehuun laittaa vodkaa, siitä tulee screwdriver. Valkovenäläinen on vähän niiku maitokahvii
|
|
|
Post by Miopod on Jul 12, 2015 15:12:09 GMT
oooh mullei tullu mieleenkää et se maisien hahmo vois olla joku vanha tuttu. tossa trailerissa se vaan näytti siltä ku tohtori olis tyyliin tavannu sen tossa ton jakson alussa claran kanssa tai jotain ja sitte ne tapaa sen myöhemmin siinä naamiossa ja tohtori ei tunnista sitä ja ne tekee juttuja yhdessä ja sitte se ottaa sen naamion pois ja tohtori on sillee wtf se olitki sä kokoajan?? :DD se oli appelsiinimehua enkä mä oo ikinä tykänny appelsiinistakaa mutta kyllä se menetteli siinä ku ei ollu oikeen muutakaa sitte äiti sano jälkeempäin jotain et sen olis pitäny tilata mulle valkovenäläinen ku siinä on maitoa. Sille on ilmeisesti haastatteluissa pedattu jtn tosi tärkeetä roolia, ehkä siks ihmiset spekuloi niin villisti. Tosin todennäkösintä varmaan on et se on vaan joku ihan uus hahmo. Jos mehuun laittaa vodkaa, siitä tulee screwdriver. Valkovenäläinen on vähän niiku maitokahvii toisaalta sitte aattelin että vähä se traileri ois sitte spoilannu sen jakson että näytettiin että maisie oliki se naamiomies (vaikka siitä onki varmaan miljoona on set kuvaa siinä pyörimäs netissä ja suurinosa varmaan tietääki sen jo) sit mun synttäreillä join kans jotain mansikkashampanjasysteemiä ja se oli aika hyvää kans. Höhö oon henkisesti vielä liian lapsi olemaan täysikänen näköjään.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 12, 2015 15:36:34 GMT
Sille on ilmeisesti haastatteluissa pedattu jtn tosi tärkeetä roolia, ehkä siks ihmiset spekuloi niin villisti. Tosin todennäkösintä varmaan on et se on vaan joku ihan uus hahmo. Jos mehuun laittaa vodkaa, siitä tulee screwdriver. Valkovenäläinen on vähän niiku maitokahvii toisaalta sitte aattelin että vähä se traileri ois sitte spoilannu sen jakson että näytettiin että maisie oliki se naamiomies (vaikka siitä onki varmaan miljoona on set kuvaa siinä pyörimäs netissä ja suurinosa varmaan tietääki sen jo) sit mun synttäreillä join kans jotain mansikkashampanjasysteemiä ja se oli aika hyvää kans. Höhö oon henkisesti vielä liian lapsi olemaan täysikänen näköjään. Niin no totta :--D toi ois sama ku kertois kirjan loppuratkasun takakannessa. Ois aika typerää laittaa joku iso plot device tolleen näkyville. Nah, kaikki tykkää makeista juomista aluks - ja ehkä lopuksikin
|
|
|
Post by Miopod on Jul 14, 2015 1:04:35 GMT
toisaalta sitte aattelin että vähä se traileri ois sitte spoilannu sen jakson että näytettiin että maisie oliki se naamiomies (vaikka siitä onki varmaan miljoona on set kuvaa siinä pyörimäs netissä ja suurinosa varmaan tietääki sen jo) sit mun synttäreillä join kans jotain mansikkashampanjasysteemiä ja se oli aika hyvää kans. Höhö oon henkisesti vielä liian lapsi olemaan täysikänen näköjään. Niin no totta :--D toi ois sama ku kertois kirjan loppuratkasun takakannessa. Ois aika typerää laittaa joku iso plot device tolleen näkyville. Nah, kaikki tykkää makeista juomista aluks - ja ehkä lopuksikin hah joo vitsi oon naureskellu täälä nyt jonku aikaa näille: Ian ihme dorka. :DDDD
|
|
|
Post by Miopod on Jul 17, 2015 15:48:37 GMT
Meillä oli eilen nelosen huiviin mätsäävää spagettia: Attachment DeletedSitte pastakastikkeeseen tuli vielä kaikenlisäksi sellerinvarsia. (ja porkkanaa) Aika Doctor Who teemanen sapuska.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 17, 2015 19:45:26 GMT
Meillä oli eilen nelosen huiviin mätsäävää spagettia: Sitte pastakastikkeeseen tuli vielä kaikenlisäksi sellerinvarsia. (ja porkkanaa) Aika Doctor Who teemanen sapuska. miksi.tollasta.on.olemassa :----D
|
|
|
Post by Miopod on Jul 18, 2015 0:24:09 GMT
Meillä oli eilen nelosen huiviin mätsäävää spagettia: Sitte pastakastikkeeseen tuli vielä kaikenlisäksi sellerinvarsia. (ja porkkanaa) Aika Doctor Who teemanen sapuska. miksi.tollasta.on.olemassa :----D Ostettiin se Roomasta jostain pastakaupasta :DD Se pasta oli itseasiassa aika pahaa ja tosi jauhosen makusta.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 21, 2015 17:53:00 GMT
Selleri on muuten tosi hyvää. Miks kaikki aina sanoo että se on pahaa?? Se maistuu ihan samalle ku kuusipuu tuoksuu,
|
|