|
Post by Miopod on Jul 2, 2015 20:39:14 GMT
:DD mulla on ollu niin paljo doctor whohon liittyvää asiaa josta oon halunnu puhua jollekki tässä välillä eikä oo ollu oikeen mitää missä kertoa enkä tumblriinkaa koskaa kehtaa laittaa mitään ku en uskalla luottaa mun englannintaitoihin tarpeeksi :DD Joo olinki lukevinani jotain sellasta tumblrista Höpsö, oisit voinu tehä keskustelun iteki :----D Big Finishis tapahtuu vaikka mitä, esimerkiks River - oma spinoff ja rooli kasin uuden sarjan tokalla boksilla !! Ja ne sai kans lisenssit new whon nölliäisiin Ei kyllä tullu mieleenkää :DD oooh wow äiti just tänään vitsaili(?) että vois mennä uudestaan lontooseen ku näytti olevan niin halvat lennot ja ehdin jo itekseni elätellä toiveita ja haaveilla mitä kaikkea (mm big finishiä) ostaisin sarjakuvakaupoista taas jos äiti oli tosissaan. oon muuten pyöritelly päässäni semmosta teoriaa että mitä jos moffat toteuttaaki wholockin ja doctor whon ja sherlockin jouluspesiaalit onki yks ja sama jakso. Vaikka moffat sanoki että se ei jostain oudosta syystä ehkä voisi tehdä wholockia vaikka se haluaiski, mutta koskas moffat ny ei ois valehdellu. Sitte tosiaan robin hood jakson jälkeen ilmeisesti dw universumissa on mahdollista matkustaa tardisilla kyläilemään fiktiivisten hahmojen luona. Ja sherlock jouluspesiaali sijoittuuki yhtäkkiä sinne 1800-luvulle minne ne alkuperäiset kirjatki. Eli selkeesti se ei liity millää tavalla siihen itse sarjan juoneen ja kulkuun. Ja muutenki jos ylipäätänsä tekis doctor who ja sherlock crossoverin olis se vähän hassua että tohtori tapais sherlock holmesin joka elääki yhtäkkiä 2010-luvulla. Ja sitte taas sherlock sarjaan ei oikeen sovi tohtorit ja tardisit ja avaruusoliot ku se on niin realistinen muuten. Pähkinänkuoressa siis doctor whon jouluspesiaali on että tohtori ja clara päätyy tapaamaan sherlock holmesin sinne alkuperäiseen aikaansa jota esittää siitä huolimatta Benedict Cumberbatch ja kumppanit. Ja moffatilla ku on varmaan kiireitä molempien sarjojen kanssa ja fanit on kärsimättömiä jne. joten se löis tällä helposti kaksi kärpästä yhellä iskulla. En oo kyllä seurannu uutisia kummankaa sarjan kuvauksista joten en tiedä onko paljastunu vielä mitää mikä kumoais tän teorian, mutta moffatin tuntien tää vaikuttaa aika mahdolliselta.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 22:27:13 GMT
Höpsö, oisit voinu tehä keskustelun iteki :----D Big Finishis tapahtuu vaikka mitä, esimerkiks River - oma spinoff ja rooli kasin uuden sarjan tokalla boksilla !! Ja ne sai kans lisenssit new whon nölliäisiin Ei kyllä tullu mieleenkää :DD oooh wow äiti just tänään vitsaili(?) että vois mennä uudestaan lontooseen ku näytti olevan niin halvat lennot ja ehdin jo itekseni elätellä toiveita ja haaveilla mitä kaikkea (mm big finishiä) ostaisin sarjakuvakaupoista taas jos äiti oli tosissaan. oon muuten pyöritelly päässäni semmosta teoriaa että mitä jos moffat toteuttaaki wholockin ja doctor whon ja sherlockin jouluspesiaalit onki yks ja sama jakso. Vaikka moffat sanoki että se ei jostain oudosta syystä ehkä voisi tehdä wholockia vaikka se haluaiski, mutta koskas moffat ny ei ois valehdellu. Sitte tosiaan robin hood jakson jälkeen ilmeisesti dw universumissa on mahdollista matkustaa tardisilla kyläilemään fiktiivisten hahmojen luona. Ja sherlock jouluspesiaali sijoittuuki yhtäkkiä sinne 1800-luvulle minne ne alkuperäiset kirjatki. Eli selkeesti se ei liity millää tavalla siihen itse sarjan juoneen ja kulkuun. Ja muutenki jos ylipäätänsä tekis doctor who ja sherlock crossoverin olis se vähän hassua että tohtori tapais sherlock holmesin joka elääki yhtäkkiä 2010-luvulla. Ja sitte taas sherlock sarjaan ei oikeen sovi tohtorit ja tardisit ja avaruusoliot ku se on niin realistinen muuten. Pähkinänkuoressa siis doctor whon jouluspesiaali on että tohtori ja clara päätyy tapaamaan sherlock holmesin sinne alkuperäiseen aikaansa jota esittää siitä huolimatta Benedict Cumberbatch ja kumppanit. Ja moffatilla ku on varmaan kiireitä molempien sarjojen kanssa ja fanit on kärsimättömiä jne. joten se löis tällä helposti kaksi kärpästä yhellä iskulla. En oo kyllä seurannu uutisia kummankaa sarjan kuvauksista joten en tiedä onko paljastunu vielä mitää mikä kumoais tän teorian, mutta moffatin tuntien tää vaikuttaa aika mahdolliselta. No mut sähän täytät koht 18, voit hankkii verkkopankin ja tilaa kaiken (eli antaa kaikki rahasi Nick Briggsille pfft) Toi ois... kirjaimellisesti hirveintä mitä vois tapahtua :----D Hauska ajatusleikkinä, mut todellisuudessa ehkä oksentaisin vähän suuhuni. Oikeesti jos tommonen juttu tapahtuisin, harkitsisin vakavasti koko TV-whon heivaamisen ja ottaisin takaisin kaikki ne kerrat ku oon puolustanu Stevietä, oisin ihan suunniltani. Ehkä kukaan ei uskalla tehdä kaanonista crossoveria Dimension in Timen jälkeen.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 22:28:53 GMT
Munki pitäis ruveta vaikka maratoonaamaan sitä netflixistä. Oon kattonu muutaman jakson ja idea on jännä, mutta kuitenkaan ne pari jaksoa ei oo saanu mua koukuttumaan siihen ihan täysin.. ku mää aloin kattomaan niin olin koko ekan kauden vähän silleen what is this ja sit kakkoskaudella jäin ihan kunnolla koukkuun ja katoin aina jotain 10 jaksoa päivässä hups Kun olin viel lukiossa, katoin aina dr whota bussissa :^D mul oli puolen tunnin matka joten ne jaksot oli aika hyvän mittasii siihen. Katoin kaikki 700+ jaksoo alle vuodessa
|
|
|
Post by Miopod on Jul 3, 2015 0:09:05 GMT
Ei kyllä tullu mieleenkää :DD oooh wow äiti just tänään vitsaili(?) että vois mennä uudestaan lontooseen ku näytti olevan niin halvat lennot ja ehdin jo itekseni elätellä toiveita ja haaveilla mitä kaikkea (mm big finishiä) ostaisin sarjakuvakaupoista taas jos äiti oli tosissaan. oon muuten pyöritelly päässäni semmosta teoriaa että mitä jos moffat toteuttaaki wholockin ja doctor whon ja sherlockin jouluspesiaalit onki yks ja sama jakso. Vaikka moffat sanoki että se ei jostain oudosta syystä ehkä voisi tehdä wholockia vaikka se haluaiski, mutta koskas moffat ny ei ois valehdellu. Sitte tosiaan robin hood jakson jälkeen ilmeisesti dw universumissa on mahdollista matkustaa tardisilla kyläilemään fiktiivisten hahmojen luona. Ja sherlock jouluspesiaali sijoittuuki yhtäkkiä sinne 1800-luvulle minne ne alkuperäiset kirjatki. Eli selkeesti se ei liity millää tavalla siihen itse sarjan juoneen ja kulkuun. Ja muutenki jos ylipäätänsä tekis doctor who ja sherlock crossoverin olis se vähän hassua että tohtori tapais sherlock holmesin joka elääki yhtäkkiä 2010-luvulla. Ja sitte taas sherlock sarjaan ei oikeen sovi tohtorit ja tardisit ja avaruusoliot ku se on niin realistinen muuten. Pähkinänkuoressa siis doctor whon jouluspesiaali on että tohtori ja clara päätyy tapaamaan sherlock holmesin sinne alkuperäiseen aikaansa jota esittää siitä huolimatta Benedict Cumberbatch ja kumppanit. Ja moffatilla ku on varmaan kiireitä molempien sarjojen kanssa ja fanit on kärsimättömiä jne. joten se löis tällä helposti kaksi kärpästä yhellä iskulla. En oo kyllä seurannu uutisia kummankaa sarjan kuvauksista joten en tiedä onko paljastunu vielä mitää mikä kumoais tän teorian, mutta moffatin tuntien tää vaikuttaa aika mahdolliselta. No mut sähän täytät koht 18, voit hankkii verkkopankin ja tilaa kaiken (eli antaa kaikki rahasi Nick Briggsille pfft) Toi ois... kirjaimellisesti hirveintä mitä vois tapahtua :----D Hauska ajatusleikkinä, mut todellisuudessa ehkä oksentaisin vähän suuhuni. Oikeesti jos tommonen juttu tapahtuisin, harkitsisin vakavasti koko TV-whon heivaamisen ja ottaisin takaisin kaikki ne kerrat ku oon puolustanu Stevietä, oisin ihan suunniltani. Ehkä kukaan ei uskalla tehdä kaanonista crossoveria Dimension in Timen jälkeen. Joo paitsi ettei sielä tilillä varmaan oo edes mitää tuhlattavaa Autoonki pitäis säästää. Ja seki vielä että sherlockista ei oo koskaa viä tullu mitää jouluspesiaaleja erikseen ja doctor whosta on tullu tällä vuosituhannella joka joulu. Mutta toisaalta ois toiki varmaan parempi ku se että ne itse sarjat crossoveerais tänne 2010-luvulle. (tai että siihen heittäis vielä supernaturalinki mukaan) :s tuli dimensions in timestä muuten mieleen ku katoin sitä joskus viimevuonna tossanoin ja iskä sattu tuleen siihen ja kattp vähä aikaa mun olan yli ja sitte tuli se kohta ku ne hyppäs tonne 2013 vuoteen ja informoin sitte iskälle kuinka toi pätkä on kuvattu joskus -93 ja siinä oli sitte kutonen ja peri(?jos muistan oikein?) ja iskä sitte katto sitä hetken ja sano että "mut eihän kukaa noin räikeitä vaatteita tänäpäivänä käytä.." :DD en tiä oisko pitäny nauraa enemmän sille että se oletti että kutosen vaatteet oli olevinaan esimerkki 2010-luvun muodista vai se että toi kuulosti siltä ku niiden ois pitäny ysikytluvulla oikeesti tietää millasta on vuonna 2013 ja että ne ilmaisi sen väärin.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 3, 2015 19:31:32 GMT
Joo paitsi ettei sielä tilillä varmaan oo edes mitää tuhlattavaa Autoonki pitäis säästää. Ja seki vielä että sherlockista ei oo koskaa viä tullu mitää jouluspesiaaleja erikseen ja doctor whosta on tullu tällä vuosituhannella joka joulu. Mutta toisaalta ois toiki varmaan parempi ku se että ne itse sarjat crossoveerais tänne 2010-luvulle. (tai että siihen heittäis vielä supernaturalinki mukaan) :s tuli dimensions in timestä muuten mieleen ku katoin sitä joskus viimevuonna tossanoin ja iskä sattu tuleen siihen ja kattp vähä aikaa mun olan yli ja sitte tuli se kohta ku ne hyppäs tonne 2013 vuoteen ja informoin sitte iskälle kuinka toi pätkä on kuvattu joskus -93 ja siinä oli sitte kutonen ja peri(?jos muistan oikein?) ja iskä sitte katto sitä hetken ja sano että "mut eihän kukaa noin räikeitä vaatteita tänäpäivänä käytä.." :DD en tiä oisko pitäny nauraa enemmän sille että se oletti että kutosen vaatteet oli olevinaan esimerkki 2010-luvun muodista vai se että toi kuulosti siltä ku niiden ois pitäny ysikytluvulla oikeesti tietää millasta on vuonna 2013 ja että ne ilmaisi sen väärin. Niin no se voi tietysti olla pieni mutka matkassa :------D Joo on potku persauksille aina parempi ku kaulan katkaisu, en muutenkaan oikeen diggaa crossovereista jos ne ei oo oikeesti hyvin tehty. Mieluummin kevyt viittaus muihin verseihin ku suora sekotus, esim se ku nelonen luki Oolon Colluphidia oli ihan A+ viittaus siihen et H2G2 vois tapahtua samassa kaikkeudessa Dr Whon kanssa. Kutonen ja Peri on kyl tosi.... kasari kaksikko
|
|
|
Post by Arabella on Jul 3, 2015 19:37:29 GMT
mun kaveri osti mulle david tennant avaimenperän lontoosta :DDD
se oli sellanen söpö jolla oli iso pää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 3, 2015 19:44:39 GMT
mun kaveri osti mulle david tennant avaimenperän lontoosta :DDD se oli sellanen söpö jolla oli iso pää uuuu
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 3, 2015 19:46:41 GMT
mun kaveri osti mulle david tennant avaimenperän lontoosta :DDD se oli sellanen söpö jolla oli iso pää Onks se heiluva vai heilumaton Mäki kyl tarttisin avaimenperän, mun nykynen dalek on ihan kärsineen näkönen
|
|
|
Post by Arabella on Jul 3, 2015 19:47:19 GMT
mun kaveri osti mulle david tennant avaimenperän lontoosta :DDD se oli sellanen söpö jolla oli iso pää Onks se heiluva vai heilumaton Mäki kyl tarttisin avaimenperän, mun nykynen dalek on ihan kärsineen näkönen enmää tiiä se vaan lähetti mulle kuvan et "ostin sulle tämmösen"
|
|
|
Post by Miopod on Jul 3, 2015 20:34:56 GMT
Joo paitsi ettei sielä tilillä varmaan oo edes mitää tuhlattavaa Autoonki pitäis säästää. Ja seki vielä että sherlockista ei oo koskaa viä tullu mitää jouluspesiaaleja erikseen ja doctor whosta on tullu tällä vuosituhannella joka joulu. Mutta toisaalta ois toiki varmaan parempi ku se että ne itse sarjat crossoveerais tänne 2010-luvulle. (tai että siihen heittäis vielä supernaturalinki mukaan) :s tuli dimensions in timestä muuten mieleen ku katoin sitä joskus viimevuonna tossanoin ja iskä sattu tuleen siihen ja kattp vähä aikaa mun olan yli ja sitte tuli se kohta ku ne hyppäs tonne 2013 vuoteen ja informoin sitte iskälle kuinka toi pätkä on kuvattu joskus -93 ja siinä oli sitte kutonen ja peri(?jos muistan oikein?) ja iskä sitte katto sitä hetken ja sano että "mut eihän kukaa noin räikeitä vaatteita tänäpäivänä käytä.." :DD en tiä oisko pitäny nauraa enemmän sille että se oletti että kutosen vaatteet oli olevinaan esimerkki 2010-luvun muodista vai se että toi kuulosti siltä ku niiden ois pitäny ysikytluvulla oikeesti tietää millasta on vuonna 2013 ja että ne ilmaisi sen väärin. Niin no se voi tietysti olla pieni mutka matkassa :------D Joo on potku persauksille aina parempi ku kaulan katkaisu, en muutenkaan oikeen diggaa crossovereista jos ne ei oo oikeesti hyvin tehty. Mieluummin kevyt viittaus muihin verseihin ku suora sekotus, esim se ku nelonen luki Oolon Colluphidia oli ihan A+ viittaus siihen et H2G2 vois tapahtua samassa kaikkeudessa Dr Whon kanssa. Kutonen ja Peri on kyl tosi.... kasari kaksikko Mietin kans joskus että ku monet tosiaan kinuaa noita superwholockeja jne. nii ois seki ratkaisu että moffat tekis jonku semmosen ihan erillisen "parodiajakson" joka ei liity millää lailla yhdenkää sarjan juonenkulkuun. Niinku downton abbeysta tuli joku joulu text santa special (vaikka seki oli vaan semmonen kymmenen minuutin hyväntekeväisyysjakso) siinä sitte rikottiin neljänsiä seiniä ihan urakalla ja siinä näky ihan selkeesti ettei tällä oo mitään tekemistä sen ite sarjan kanssa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 3, 2015 20:40:30 GMT
Mietin kans joskus että ku monet tosiaan kinuaa noita superwholockeja jne. nii ois seki ratkaisu että moffat tekis jonku semmosen ihan erillisen "parodiajakson" joka ei liity millää lailla yhdenkää sarjan juonenkulkuun. Niinku downton abbeysta tuli joku joulu text santa special (vaikka seki oli vaan semmonen kymmenen minuutin hyväntekeväisyysjakso) siinä sitte rikottiin neljänsiä seiniä ihan urakalla ja siinä näky ihan selkeesti ettei tällä oo mitään tekemistä sen ite sarjan kanssa. Superwholock on kyl onneks menny jo muodista, tuntuu et konsensus on nykyään kynsin hampain kaikkea siihen viittaavaakin vastaan :^D Pikkuperseily vois ollaki ihan kivaa, mut mieluiten sit jonku ihan randomin sarjan kanssa - herätetään Blake's 7 ihan vaan Dr Whota varten. GALLUPPI: Jos saisitte vaihtaa yhden new who -jakson kadonneeseen jaksoon, mitä vaihtaisitte ja mihin?
|
|
|
Post by Miopod on Jul 3, 2015 21:46:22 GMT
Mietin kans joskus että ku monet tosiaan kinuaa noita superwholockeja jne. nii ois seki ratkaisu että moffat tekis jonku semmosen ihan erillisen "parodiajakson" joka ei liity millää lailla yhdenkää sarjan juonenkulkuun. Niinku downton abbeysta tuli joku joulu text santa special (vaikka seki oli vaan semmonen kymmenen minuutin hyväntekeväisyysjakso) siinä sitte rikottiin neljänsiä seiniä ihan urakalla ja siinä näky ihan selkeesti ettei tällä oo mitään tekemistä sen ite sarjan kanssa. Superwholock on kyl onneks menny jo muodista, tuntuu et konsensus on nykyään kynsin hampain kaikkea siihen viittaavaakin vastaan :^D Pikkuperseily vois ollaki ihan kivaa, mut mieluiten sit jonku ihan randomin sarjan kanssa - herätetään Blake's 7 ihan vaan Dr Whota varten. GALLUPPI: Jos saisitte vaihtaa yhden new who -jakson kadonneeseen jaksoon, mitä vaihtaisitte ja mihin? Se on aina kivaa ku näyttelijät tekee random extrajuttuja roolihahmoissaan. vastaan galluppiin: ai yhteen jaksoon vaan vai yhden tarinan kaikkiin kadonneisiin jaksoihin? Vaihtaisin varmaan doomsdayn pois ja ottaisin sen tilalle ehkä marco polon tai the celestial toymakerin tai the highlandersin.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 3, 2015 21:52:53 GMT
Superwholock on kyl onneks menny jo muodista, tuntuu et konsensus on nykyään kynsin hampain kaikkea siihen viittaavaakin vastaan :^D Pikkuperseily vois ollaki ihan kivaa, mut mieluiten sit jonku ihan randomin sarjan kanssa - herätetään Blake's 7 ihan vaan Dr Whota varten. GALLUPPI: Jos saisitte vaihtaa yhden new who -jakson kadonneeseen jaksoon, mitä vaihtaisitte ja mihin? Se on aina kivaa ku näyttelijät tekee random extrajuttuja roolihahmoissaan. vastaan galluppiin: ai yhteen jaksoon vaan vai yhden tarinan kaikkiin kadonneisiin jaksoihin? Vaihtaisin varmaan doomsdayn pois ja ottaisin sen tilalle ehkä marco polon tai the celestial toymakerin tai the highlandersin. Hyvin vastattu Ite vaihtaisin End of Timen (mikä yllätys, luulen et tässä vaiheessa 99% maailmasta tietää miten paljon vihaan sitä) ja tilalle ottasin Macra Terrorin. Tai Power of the Daleksin Tai Tenth Planetin ...hmmmm Oikeestaan vaihtaisin End of Timen mihin vaan, vaikka sitten siihen vikaan puuttuvaan osaan Web of Fearista
|
|
|
Post by swordsman on Jul 4, 2015 6:57:12 GMT
mun kaveri osti mulle david tennant avaimenperän lontoosta :DDD se oli sellanen söpö jolla oli iso pää HALUAN
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 7, 2015 15:51:02 GMT
En malta oottaa et Big Finish saa new who -doctoreiden lisenssit, haluun tietää osaaks ne tehä kympistä siedettävän
|
|