|
Post by Miopod on Oct 27, 2015 16:52:58 GMT
#seriousselfie #trionboy #earthgirl #schoolboy #ginger #besties #chillingonterminusmusta tuntuu et kuolin vähäsen :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 27, 2015 18:03:45 GMT
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 2, 2015 17:53:25 GMT
En voi uskoo et black milkin dr who -kokoelmassa on eekä kutos-että vitosmekko
|
|
|
Post by Miopod on Nov 3, 2015 13:39:06 GMT
no nyt tuli brainfuck, piti lukee "Mary Tamm" mut luinki sen vahingossa päässäni että "Marty McTamm" :DDDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 7, 2015 10:24:27 GMT
yks mun suosikkiklisee dr whossa on se että doctorin pitää jostain syystä esittää matkakumppaninsa isää/huoltajaa/etc
varsinkin jos kyseessä on kasi
|
|
|
Post by Miopod on Nov 7, 2015 10:57:13 GMT
yks mun suosikkiklisee dr whossa on se että doctorin pitää jostain syystä esittää matkakumppaninsa isää/huoltajaa/etc varsinkin jos kyseessä on kasi aa se on söpöä näin unta viimeyönä et Ainley!Master lajitteli vaan pyykkejänsä pesukoneeseen. se vaan tuli ihan puskista kaikkien muiden unien välissä. vähä nauroin aamulla. Sillä oli aika mustaksi sisustettu pesuhuone
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 7, 2015 11:00:06 GMT
yks mun suosikkiklisee dr whossa on se että doctorin pitää jostain syystä esittää matkakumppaninsa isää/huoltajaa/etc varsinkin jos kyseessä on kasi aa se on söpöä näin unta viimeyönä et Ainley!Master lajitteli vaan pyykkejänsä pesukoneeseen. se vaan tuli ihan puskista kaikkien muiden unien välissä. vähä nauroin aamulla. Sillä oli aika mustaksi sisustettu pesuhuone "Doctor Peter Pollard" varmaan aika helppo lajittelu :---D ellei se käytä tosi funkyja alushousuja
|
|
|
Post by Miopod on Nov 7, 2015 20:53:36 GMT
Totally Radical Driving In Space
eli... TRDIS??
|
|
|
Post by Miopod on Nov 9, 2015 11:03:43 GMT
Tää vaan tuli vastaa facenoobis enkä kattonu kuka tai mikä sen oli postannu sinne ja sit odotin vaan et sieltä tulee joku tyyliin thor tai pitkäkarvanen laama tuulessa mut sit se OLIKI TÄMÄ JA OLIN VAAN IHAN ETTÄ OOOOI :'D ♥
|
|
|
Post by Miopod on Nov 9, 2015 13:16:15 GMT
Clara: You’re making a habit of this. Getting us lost.
Tohtori: Sorry. It’s much better than it used to be. I once spent a hell of a long time trying to get a gobby Australian to Heathrow airport.
Clara: What for?
Tohtori: Search me. Anyway— Brave heart, Clara.
Totally worth it kattoo doctor who jaksoja uudestaan joita ei oo nähny seittemäänkymmeneenkahteen vuoteen tai on nähny vaan kerran ku sielä välistä löytyy aina kaikkee tämmöstä.
oh TEGAN ♥
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 9, 2015 13:22:39 GMT
Tää vaan tuli vastaa facenoobis enkä kattonu kuka tai mikä sen oli postannu sinne ja sit odotin vaan et sieltä tulee joku tyyliin thor tai pitkäkarvanen laama tuulessa mut sit se OLIKI TÄMÄ JA OLIN VAAN IHAN ETTÄ OOOOI :'D ♥ aina ku nään ton alun, tiedän et on vaan kaks vaihtoehtoa: 1. tää on kasin loréal-hetki 2. puhalla rose toiseen ulottuvuuteen tykkään molemmista
|
|
|
Post by Miopod on Nov 14, 2015 13:02:17 GMT
www.radiotimes.com/doctorchampionvoittiko Troughton oikeesti Tennantin?? Wow luulin että tänki voittais kymppi ku noi kaikki muut dw aiheiset kisat tuola sivustolla on voittanu kympin era. Ellei joku sitte oo viettäny iltaansa klikkailemalla sitä vote nappia, niinku mä tein title sequence äänestyksessä että saisin Peter Davisonin tunnarin Matt Smithin ekan tunnarin ohi tokalle kierrokselle.
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 14, 2015 13:43:51 GMT
www.radiotimes.com/doctorchampionvoittiko Troughton oikeesti Tennantin?? Wow luulin että tänki voittais kymppi ku noi kaikki muut dw aiheiset kisat tuola sivustolla on voittanu kympin era. Ellei joku sitte oo viettäny iltaansa klikkailemalla sitä vote nappia, niinku mä tein title sequence äänestyksessä että saisin Peter Davisonin tunnarin Matt Smithin ekan tunnarin ohi tokalle kierrokselle. AMAZING tbt näyttää kyl joltain classic whovian -hyökkäykseltä (niinku sillon ku äänestettiin parasta companionia ja kaikki päätti vaan äänestää Adricia Rosen jatkuvat voitot kyrsi) mut silti, amazing ps oot vaihtanu nimee
|
|
|
Post by Miopod on Nov 14, 2015 13:52:55 GMT
www.radiotimes.com/doctorchampionvoittiko Troughton oikeesti Tennantin?? Wow luulin että tänki voittais kymppi ku noi kaikki muut dw aiheiset kisat tuola sivustolla on voittanu kympin era. Ellei joku sitte oo viettäny iltaansa klikkailemalla sitä vote nappia, niinku mä tein title sequence äänestyksessä että saisin Peter Davisonin tunnarin Matt Smithin ekan tunnarin ohi tokalle kierrokselle. AMAZING tbt näyttää kyl joltain classic whovian -hyökkäykseltä (niinku sillon ku äänestettiin parasta companionia ja kaikki päätti vaan äänestää Adricia Rosen jatkuvat voitot kyrsi) mut silti, amazing ps oot vaihtanu nimee hahaa adric ansaitseeki voittaa :DD Rose voitti tänkikertasen companion kisan. Vikoilla kierroksilla tais kaikki vissiin olla new who companioneita. Ainoot jotka classicin puolelta selvis vähäkää pidemmälle tais olla Sarah Jane, K-9 ja Romana II. (jos nyt oikein muistelen) Joo tiaolio oli vaan hetkellinen ihastus ku menin veljen seuraksi kerran habbohotelliin ja se ehdotti tota nimimerkkiä mulle mun sähköpostitietojen perusteella. :DD
|
|
|
Post by Angelus on Nov 14, 2015 18:58:50 GMT
Vois varmaan tässä lähiaikoina aloittaa DW'n katselu..
|
|