|
Post by Trixie™ on Oct 15, 2015 20:16:18 GMT
Mikä taivas ku onnistuu kattoo kokonaisen jakson Doctor Whota ilman, että koirat haluu jotain<3 Oli tosi ärsyttävää ku jouduin yhes vaihees keskeyttää viis kertaa Ohoh :-D Elukat on kyl välillä yks riesa, huomionkipeitä koiria, kissoja näppiksellä... ..... .
|
|
|
Post by Miopod on Oct 15, 2015 23:12:06 GMT
hnggh vähä söpö toi k-9:n BLURP tuola välissä
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 16, 2015 10:28:34 GMT
Tän vuoden classic who secret santa -kutsunnat on alkanu oon aina niin laiska osallistumaan, ehkä tällä kertaa.... .. .. . .....
|
|
|
Post by Miopod on Oct 16, 2015 11:39:21 GMT
Tän vuoden classic who secret santa -kutsunnat on alkanu oon aina niin laiska osallistumaan, ehkä tällä kertaa.... .. .. . ..... ONKO?! MÄ OON ODOTTANU SITÄ.
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 16, 2015 11:58:36 GMT
Tän vuoden classic who secret santa -kutsunnat on alkanu oon aina niin laiska osallistumaan, ehkä tällä kertaa.... .. .. . ..... ONKO?! MÄ OON ODOTTANU SITÄ. ! ! ! ! ehkä saat lahjoa mua
|
|
|
Post by Miopod on Oct 16, 2015 12:46:43 GMT
ONKO?! MÄ OON ODOTTANU SITÄ. ! ! ! ! ehkä saat lahjoa mua hoo se ois hienoo :DD olin siinä viimevuonnaki ja se mun lahjojen kohde oli tosi ilonen ku teinki kaks yhden sijasta ku en osannu päättää Jamien ja kakkosen ja Acen ja Seiskan väliltä nii kompromisoin ja tein molemmat Sit mä sain tosi söpön ficin Teganista ja Turloughista laskettelumäessä.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 17, 2015 13:12:38 GMT
TÄÄ ON HIENOIN ASIA MITÄ OON IKINÄ NÄHNY
Ps. jos fivey ois koira se näyttäis just tolta
also BAD CORGI :DD
|
|
|
Post by Fafaali on Oct 17, 2015 14:24:09 GMT
TÄÄ ON HIENOIN ASIA MITÄ OON IKINÄ NÄHNY Ps. jos fivey ois koira se näyttäis just tolta also BAD CORGI :DD Oh god
|
|
|
Post by Miopod on Oct 17, 2015 17:38:09 GMT
voi ei peter :DD
sori pommitan tätä kessaa nyt videoilla
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 18, 2015 12:15:08 GMT
Oli muuten hauska jakso, en ees jaksa välittää kaikista historia-virheistä koska mulla oli niin kivaa
|
|
|
Post by Miopod on Oct 18, 2015 13:46:03 GMT
Oli muuten hauska jakso, en ees jaksa välittää kaikista historia-virheistä koska mulla oli niin kivaa mäki pääsin just aattelemasta että toi oli varmaan mun lempi capaldijakso tähän mennes sit kans REVERSE THE POLARITY OF THE NEUTRON FLOW :DD ja {Spoilers} aattelin eka et seki kohta siinä ysikauden trailerissa jossa maisie ottaa sen naamion pois ja doctor on sillee "wtf sinä??" että joo se nyt vaan tapaa sen sattumalta uudestaan ja on yllättyny ku se oliki se, mut sitte taas toisaalta se tohtorin "deja vu" siinä aika jakson alus ku se näki ekan kerran sen maisien hahmon. Ja sit lopuks nää Ashildrin puheet siitä kui se ei oikeen oo koskaa sopinu joukkoon. Ei osaa kyllä yhtää sanoa että kuka se voi olla tohtorille, vai onko sittekkää ylipäätänsä kukaan.
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 18, 2015 14:26:00 GMT
Oli muuten hauska jakso, en ees jaksa välittää kaikista historia-virheistä koska mulla oli niin kivaa mäki pääsin just aattelemasta että toi oli varmaan mun lempi capaldijakso tähän mennes sit kans REVERSE THE POLARITY OF THE NEUTRON FLOW :DD ja {Spoilers}aattelin eka et seki kohta siinä ysikauden trailerissa jossa maisie ottaa sen naamion pois ja doctor on sillee "wtf sinä??" että joo se nyt vaan tapaa sen sattumalta uudestaan ja on yllättyny ku se oliki se, mut sitte taas toisaalta se tohtorin "deja vu" siinä aika jakson alus ku se näki ekan kerran sen maisien hahmon. Ja sit lopuks nää Ashildrin puheet siitä kui se ei oikeen oo koskaa sopinu joukkoon. Ei osaa kyllä yhtää sanoa että kuka se voi olla tohtorille, vai onko sittekkää ylipäätänsä kukaan. science babble 5ever {broileri} Täs vaihees voi varmaan vaan olettaa et Doctor ei oleta törmäävänsä Ashildriin 1800-luvulla tai mihin ikinä se seuraava jakso sijoittuukaan? Yllätystapaaminen muutaman sadan vuoden päähän kai. Kuolemattomuus ja silleen
|
|
|
Post by Miopod on Oct 23, 2015 11:28:49 GMT
onko muuten tässä kaikki videomateriaali mitä netistä löytyy tosta 1986 panopticonista, tai onko siinä se koko juttu, koska mä oon nähny tosta usein gifejä kohtauksista joita en muista nähneeni ainakaa tällä videolla. en tiä sit oonko vaan missannu joitain osia mut yritin haravoida sitä uuestaan läpi enkä kyl löytäny. www.youtube.com/watch?v=Rqbdc3fkOaQ&list=FLBqVmO8UdVCOtYkFb4ljPQA&index=1
|
|
|
Post by Miopod on Oct 23, 2015 16:48:51 GMT
Mua naurattaa tää kommentti koska toi tyyppi kuvaili just ihan täysin miten lähes kaikki miestohtorit on parkkeerannu Tardisinsa tähän mennessä suurimmassa osaa jaksoista :DD
|
|
|
Post by Miopod on Oct 23, 2015 17:34:24 GMT
OOOH MY GOD keheh sori tää spämmi, mulla on nyt paljo asiaa :
|
|