Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Jul 2, 2015 23:28:24 GMT
Must tuntuu, et mun on vähä turha suositella mitään, mitä kuuntelen. :DD Tykkään aivan ylipaljon suositella bändejä muille, mut silloinki vastapuoli kuuntelee aavistuksen raskaampaa musaa. MUTTA, koska genre uskovaisuus on vajaata, aijon heittää tänne sellaisen bändin kuin Neurotech. Aloitti jonkin sortin industrial metal bändinä mut soittaa nykyisin huomattavasti kevyempää musaa. Metallin elementtejä löytyy edelleen (tosin tooodella vähän), mut niin myös ambientin ja monen muun genren (seriously, en enää tiiä mihin laatikkoon tän bändin vois laittaa). Neurotech on siis yhden miehen bändi ja samainen jätkä jakaa kaiken musiikkinsa "name your price" tyyliin netissä, eli joo, kaiken voi myös ladata ilmaiseksi ihan luvan kanssa. Biisejä on vähän hankala suositella, koska lähes joka levy on erilainen, mutta heitänpä nämä 3, lähtien kevyemmästä raskaampaan: - Atlas - A New Tomorrow - Nonexistent
Tämä bändi siis ihan siksi, et kaiken sen epämääräisen örinän ja ärinän lisäksi diggaan muös osaksi radikaalisti erilaisesta musasta. Olin aiva varma ku kuulin, et Neurotech muuttuu kevyempään suuntaan, etten tykkäis siitä, mut tadaa! Se pääseekin helposti omaan top 5 parhaat bändit listaan. :D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 3, 2015 11:04:41 GMT
Hah nyt mun on kyllä pakko tulla ihkuttamaan myös Yokoa tänne. En edes tiedä, mihin genreen Yokon musiikki kuuluis, mutta rock ja pop on kai ihan hyvät lähtökohdat, mutta pienellä twistillä avant-gardea tietenkin. Sille saattaa olla tosi vaikea lämmetä aluksi, koska Yokon laululta ei kannata odottaa liikoja plus sillä on tapana lisätä biiseihinsä mm. kiljumista ja muita epämääräisiä ääniä. Mut kyllä mä osaan suunnitella muutamaa turvallista biisiä! Yokossa parhainta on sen sanoitukset, rakastan sen feministisiä biisejä. Nää on lähinnä turvallisuusjärjestyksessä, eli viimeisestä biisistä löytyy vähän enemmän sitä ääntelyä :DD Goodbye Sadness - tää on tosi rauhallinen Yang Yang - sellanen biisi et tekee mieli laittaa terävimmät korkokengät jalkaan, kävellä pää pystyssä kadulla ja lyödä jokaista sovinistisikaa turpaan Walking on Thin Ice - oon aina myöntänyt tykkääväni tästä biisistä, vaikka tässä onkin Yokon ääntelyitä Extension 33 - jos tästä ei tuu mieleen Butterfree niin ei sitten mistään :DD
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 3, 2015 11:27:54 GMT
Lasten hautausmaa
Täydellisyysmusiikkia. Lyriikoiden puolesta toki vähän melankolista mut ei mitään angstisinta goottirockia kuitenkaan. Kuunnelkaa.
|
|
|
Post by Arabella on Jul 6, 2015 20:50:18 GMT
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 21:08:24 GMT
voisin joku päivä yrittää muistaa kuunnella nuo! mut siis pakko mainita et Arctic Monkeysin biisi Arabella on ihan mahtava. En tiiä vaan miks
|
|
|
Post by Arabella on Jul 6, 2015 21:36:35 GMT
mä haluan nyt suositella myös The Last Shadow Puppetsia, joka siis oli Arctic Monkeysin laulajan Alex Turnerin ja sen kaverin Miles Kanen (joka on tehnyt myös 2 sooloalbumia) semmonen ns. sivuprojekti vuonna 2008 ja ne teki yhdessä sellasen vähän erityylisen levyn (ne on sanonu monesti aikovansa tehdä lisää levyjä yhdessä mutta ei oo ainakaa vielä näykny tai kuulunu) ja niillä soittaa semmonen kunnon orkesteri siellä taustalla (ja levyn tuottaja James Ford soitti rumpuja) ja mulle tulee tosi vahvasti mieleen muumien taustamusiikki ( Black Plant) joistaki biiseistä ja joissaki on myös vähän semmonen James Bond fiilis, eikä se levy oo sellanen jota ehkä normaalisti kuuntelisin, mutta silti yks mun lempilevyistä ja linkkailempas nyt jotain niidenki biisejä tähän The Age Of The Understatement Standing Next To MeMy Mistakes Were Made For YouSeparate And Ever Deadly
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 7, 2015 9:43:25 GMT
Aloitti jonkin sortin industrial metal bändinä mut soittaa nykyisin huomattavasti kevyempää musaa. Toot toot sign me in Eisbrecherki on nykyään aika poppia ja meiksi diggaa
|
|
Vermin
Ninja The Cat
"Kyllähän jos kirkko palaa jossain, niin sehän tuo kristillistä porukkaa vaan lähemmäs toisiaan"
|
Post by Vermin on Jul 10, 2015 21:35:04 GMT
Aloitti jonkin sortin industrial metal bändinä mut soittaa nykyisin huomattavasti kevyempää musaa. Toot toot sign me in Eisbrecherki on nykyään aika poppia ja meiksi diggaa Nonni, siitä sit vaa kuunteleen. :D Bandcamp;ista voi tosiaan ladata biisei periaattees ilmaseksi jos haluaa.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 15, 2015 9:11:09 GMT
Täällähän on ihmisiä jotka kuuntelee indie rockia? En tiiä voiko Jussi Hakulista sanoo indieartistiks, koska se on ehkä tehny muutaman klassikkobiisin liikaa ollakseen kovin indie, mut ainaki tällä hetkellä se tekee musaa pienten levy-yhtiöiden kautta. Satuin löytämään sen 3.33.33-albumin Anttilan alelaarista, ja ai että tää on ihana. En tiiä miten tätä vois kuvailla, mutta kevyttä rockia tää on (jep, oon surkee genremäärittelyissä, tiedän). Tää on sellasta yömusiikkia, ja lyriikat on kauniita ja taidokkaita. Eikä siis pelkästään tällä 3.33.33-albumilla vaan ihan aina Hakulisen biisit on sellasia.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 16, 2015 21:28:15 GMT
Täällähän on ihmisiä jotka kuuntelee indie rockia? En tiiä voiko Jussi Hakulista sanoo indieartistiks, koska se on ehkä tehny muutaman klassikkobiisin liikaa ollakseen kovin indie, mut ainaki tällä hetkellä se tekee musaa pienten levy-yhtiöiden kautta. Satuin löytämään sen 3.33.33-albumin Anttilan alelaarista, ja ai että tää on ihana. En tiiä miten tätä vois kuvailla, mutta kevyttä rockia tää on (jep, oon surkee genremäärittelyissä, tiedän). Tää on sellasta yömusiikkia, ja lyriikat on kauniita ja taidokkaita. Eikä siis pelkästään tällä 3.33.33-albumilla vaan ihan aina Hakulisen biisit on sellasia. Sait mut kiinnostumaan ja toi levynkin nimi herätti kiinnostusta. Pitää tsekata jahka pystyn.
|
|
|
Post by swordsman on Jul 26, 2015 11:02:39 GMT
kuuntelin noita äsken ja sanon vaan, et eihän ton laulajan ääneen ja noihin kitarasooloihin voi olla rakastumatta :-D
|
|
|
Post by Arabella on Jul 26, 2015 11:17:50 GMT
kuuntelin noita äsken ja sanon vaan, et eihän ton laulajan ääneen ja noihin kitarasooloihin voi olla rakastumatta :-D no äläpä :DD kiva ku tykkäsit 8))
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 1, 2015 17:37:07 GMT
Markkinoidaanpa nyt Jarkko Martikaista. En oo sen tuotantoon jostain kumman syystä tutustunu juuri Koirien taivasta enempää satunnaisia biisejä lukuunottamatta, mutta pitäis. Martikainen tekee jotain mitä lie rockia. Kai tätäkin voi indierockiks kutsua, jos Sakara lasketaan indielafkaks (sehän on Mokoma-yhtyeen perustama ja omistama joten kai sen voi, vai?). Vaikka lyriikat ontuu joissaki kohdissa eppunormaalimaisesti, se ei kuitenkaa oo häiritsevää eikä se kuulosta Martti Syrjäksi Martti Syrjän paikalle pyrkimiseltä. Jos YUP:sta tykkää niin sit varmaan tykkää Martikaisen soolojutuistakin.
Ja vaikka ei muuten kiinnostais, nii kuunnelkaa tää biisi. Tää on kamala ja upea samaa aikaan.
|
|
Vermin
Ninja The Cat
|
Post by Vermin on Aug 2, 2015 0:12:03 GMT
Markkinoidaanpa nyt Jarkko Martikaista. En oo sen tuotantoon jostain kumman syystä tutustunu juuri Koirien taivasta enempää satunnaisia biisejä lukuunottamatta, mutta pitäis. Martikainen tekee jotain mitä lie rockia. Kai tätäkin voi indierockiks kutsua, jos Sakara lasketaan indielafkaks (sehän on Mokoma-yhtyeen perustama ja omistama joten kai sen voi, vai?). Vaikka lyriikat ontuu joissaki kohdissa eppunormaalimaisesti, se ei kuitenkaa oo häiritsevää eikä se kuulosta Martti Syrjäksi Martti Syrjän paikalle pyrkimiseltä. Jos YUP:sta tykkää niin sit varmaan tykkää Martikaisen soolojutuistakin. Ja vaikka ei muuten kiinnostais, nii kuunnelkaa tää biisi. Tää on kamala ja upea samaa aikaan. Eipä ole tullut kuunneltua ku YUP;tä. Joskus kyl taisin lukee jonku levyarvostelun just tuosta Koirien Taivaasta, mut itse levyn kuunteleminen jäi sit. Pitää kyl ehdottomasti tsekata. (y)
|
|
Dottis
Ninja The Cat
En edes tiedä
|
Post by Dottis on Aug 4, 2015 9:28:51 GMT
Axero ja Virtual Riot on se juttu.
|
|