|
Post by Trixie™ on Jul 1, 2015 22:01:25 GMT
Onko suosikkiartistisi surullisen tuntematon? Löysitkö juuri uuden orkesterin josta on pakko kertoa heti kaikille? Vai tuntuuko vaan siltä että haluat paasata jollekin lempparisi loistavuudesta?
Suosittele täällä jotain (tai tule norkoilemaan), bonusta jos kuvailet ehdotustasi, linkaat hyviä biisejätai kerrot miksi itse pidät kys.esittäjästä.
Myös suositusten kysyminen on tervetullutta, ehkä joku tietäisi just sopivan modernin fuusiojazz -kvartetin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 12:06:40 GMT
Oasis > Rockia (tässä listassa on paljon rockia ihan varotuksena vaan) Don't Look Back In Anger WonderwallJoy Division > Rockia ja post-punkkia 70-luvulta. Sanotuksissa uidaan syvissä vesissä, musiikki omintakeista ja rosoista Unknown Pleasures The Smashing Pumpkins > Ysäri alternative rockia. 1979Blur > indie-rock-poppia Song 2Interpol > Indierockia. Jo Paul Banksin lauluääni on kuulemisen arvoista, musiikista nyt edes puhumattakaan. Interpol on yks mun pysyviä suosikkeja EvilThe Stone Roses > Rockyhtye ja vieläpä hyvä sellanen. I Wanna Be Adored WaterfallNine Inch Nails > Indrustrial rockia, särähtää korvaan hyvällä tavalla Only CloserXTC > Omalaatuista ja hyvää musiikkia. Dear GodPulp > Sanotukset pistää ajattelemaan, Jarvis Cockerilla on seksikäs ääni Disco 2000 Underwear Blondie > Blondie on yks parhaista uuden aallon edustajista. Rockia siis. Heart of Glass Radiohead > Alternative, suosittelen kuuntelemaan. Creep Paranoid AndroidThe Strokes > New York rockia, omalaatuista muusiikkia ja aika ViTuN hYvIä biisejä ReptiliaDavid Bowie > Glam rockia, tyylilaji vaihtelee rockista souliin. Sanotukset vaihtelee vähintään yhtä paljon. Changes Ashes to AshesLou Reed > Lou Reed laulaa avoimesti heistä joilla on ollut ja on yhä yhteiskunnassa arveluttava asema. Walk on The Wild sideKasabian > Rockia, ei yhtään huonoja biisejä FireNew Order > Joy Divisionin jalanjäljissä jatkava, mut tyyli on elektronisempaa. Blue MondayR.E.M. > Rockia, hyvää rockia. Losing My Religion The Clash > Punk rockia jossa on peräti vaikutteita jamaikalaisesta musiikista. London CallingArcade Fire > Ehkä yks parhaista indie-rockin edustajista. The SuburbsPlacebo > Tyylilajina alternative (yllätysyllätys). Twenty Years Running Up That HillThe White Stripes > Rockduo. Omaperäistä ja rosoista musiikkia Seven Nation ArmyDuffy > Lajityyppi on soul, Mercy on ehkä tunnetuin kappale. Hard for the Heart on taas yks parhaimmista kappaleista, mut harmillisen aliarvostettu. The Crash > The Crash tekee (teki) vähän kevyempää ja pirteempää musiikkia, joka on ainakin mun mieleen + Teemu Brunilan ääni on ihana. Sugared Amy Winehouse > Winehouse oli varmaan yks hienoimmista artisteista, joita tiedän. Musiikki yhdistelee useampaa eri tyyliä (jazz, soul, blues). Back to BlackPeggy Lee > Jazzia ja jazzinvivahteikasta musiikkia. Black coffee FeverThe Runaways > 70-luvun naiskapinaa. Asennetta löytyy eivätkä pelkää vetää överiksikään. Cherry BombRammstein > Rammstein on (parasta) varmaan ainut raskaamman musiikin edustaja, jota kuuntelen. Suurinosa kappaleista on saksaks Rosenrot Mein TeilThe Bravery > indierockia, biisejä on moneen lähtöön. Nouvelle Vague > ainutlaatuinen ääni, mielenkiintoisia covereita punkista ja new wave musiikista tossa tollanen sekalainen lista mitä tykkään kuunnella, oon vähän laiska kertomaan noista tarkemmin mut meh.
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 12:21:57 GMT
The Wombats Vampire Weekend The Vaccines Arctic Monkeys Twenty One Pilots Muse Of Monsters And Men The Strokes The Last Shadow Puppets Placebo (kiitti jutta) Lana Del Rey Miles Kane The Kooks Kasabian Julian Casablancas Imagine Dragons Coldplay Catfish and the Bottlemen Hamilton Leithauser MGMT Milburn Tame Impala Wolf Alice
katoin vaan joitain mitä mullon spotifyssa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 2, 2015 12:42:09 GMT
Mew on mun elämäni suola, mun elämäni rakkaus. Yleensä kyl on kausia et kuuntelen kaikkea muuta mut niillä tulee aina olemaan erityinen paikka mun sydämessä. Tykkään liikaa Jonas Bjerren korkeasta ja uniikista äänestä ja sitten muutenkin niiden soundista ja sanoituksista. Niissä ei välillä oo päätä eikä häntää mut oon huomannu et ne aukeaa aina silloin kun niihin pystyy jotenkin samaistumaan. Heitetäänpä tähän vaikka 156, Special, White Lips Kissed, My Complications ja WitnessPeeäs Rapu ole hyvä 8)))
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 15:48:51 GMT
(pikkuvinkkinä et kannattaa oikeesti kertoo ees vähän suosituksesta, pelkkä nimi harvemmin kiinnostaa ketään :--))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:54:43 GMT
(pikkuvinkkinä et kannattaa oikeesti kertoo ees vähän suosituksesta, pelkkä nimi harvemmin kiinnostaa ketään :--)) .....oon liian laiska
|
|
|
Post by Arabella on Jul 2, 2015 15:55:35 GMT
(pikkuvinkkinä et kannattaa oikeesti kertoo ees vähän suosituksesta, pelkkä nimi harvemmin kiinnostaa ketään :--)) ehkä mä vielä joskus jaksan avautua jostakin bändistä nyt en jaksanu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 15:57:18 GMT
en osaa kertoo noista muuta kun et ''joo tykkään tästä tosi paljon koska.... tykkään?''
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 15:58:04 GMT
(pikkuvinkkinä et kannattaa oikeesti kertoo ees vähän suosituksesta, pelkkä nimi harvemmin kiinnostaa ketään :--)) ehkä mä vielä joskus jaksan avautua jostakin bändistä nyt en jaksanu (pikkuvinkkinä et kannattaa oikeesti kertoo ees vähän suosituksesta, pelkkä nimi harvemmin kiinnostaa ketään :--)) .....oon liian laiska Teehee
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 15:58:58 GMT
en osaa kertoo noista muuta kun et ''joo tykkään tästä tosi paljon koska.... tykkään?'' Mut osaat varmaan kertoo millasta musiikkii se on
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 16:00:59 GMT
en osaa kertoo noista muuta kun et ''joo tykkään tästä tosi paljon koska.... tykkään?'' Mut osaat varmaan kertoo millasta musiikkii se on ....ehkä mutta sitten päästään taas siihen että olen laiska. kerron joskus
|
|
|
Post by swordsman on Jul 2, 2015 18:37:51 GMT
pitäisköhän tehä joku lista bändeistä (tms.) joista mun pitää selvittää et tykkäänkö niistä en tajua miten on mahollista et ainakin mun isä on niin musiikki-ihmisiä mut mä en tiedä mitään muuta hyvää musiikkia kun leffojen soundtrackit ja sarjojen tunnarit ja mun kun tekis niin mieli kuunnella musiikkia ( pitänee siis pistää jotain muistiin tästäkin keskustelusta ja kuunnella joskus
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 19:11:18 GMT
pitäisköhän tehä joku lista bändeistä (tms.) joista mun pitää selvittää et tykkäänkö niistä en tajua miten on mahollista et ainakin mun isä on niin musiikki-ihmisiä mut mä en tiedä mitään muuta hyvää musiikkia kun leffojen soundtrackit ja sarjojen tunnarit ja mun kun tekis niin mieli kuunnella musiikkia ( pitänee siis pistää jotain muistiin tästäkin keskustelusta ja kuunnella joskus pitäis varmaan koska ei omaa musiikkimakua saa selville jos ei kuuntele
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2015 19:33:01 GMT
Okei lapset, meiksi suosittelee duoa nimeltä Hi Fashion. Ne on omituisia, genreltään jotain electropopin tapaista, vaikkakin ne sekottaa mukaan kans funkia, synaa ja rap-elementtejä. Suurin osa niiden lyriikoista on aika erityisiä, mut pari vakavampaakin biisiä löytyy. Nää on tosi jännä sekoitus asennetta, itseironiaa ja menevyyttä. Äärettömän lipsyncattavaa musiikkia, bonusta kotikutoisista musiikkivideoista. Soittolistalle esim nää: Amazing (tämä biisi kertoo musta) Lighthouse (rauhallisempaa, melkein vakavastiotettavaa, SYNTIKOITA) Pupusa (tämä laulu kertoo vaginoista) + kattokaa miten hassuja nää on
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 2, 2015 20:16:58 GMT
Okei lapset, meiksi suosittelee duoa nimeltä Hi Fashion. Ne on omituisia, genreltään jotain electropopin tapaista, vaikkakin ne sekottaa mukaan kans funkia, synaa ja rap-elementtejä. Suurin osa niiden lyriikoista on aika erityisiä, mut pari vakavampaakin biisiä löytyy. Nää on tosi jännä sekoitus asennetta, itseironiaa ja menevyyttä. Äärettömän lipsyncattavaa musiikkia, bonusta kotikutoisista musiikkivideoista. Soittolistalle esim nää: Amazing (tämä biisi kertoo musta) Lighthouse (rauhallisempaa, melkein vakavastiotettavaa, SYNTIKOITA) Pupusa (tämä laulu kertoo vaginoista) + kattokaa miten hassuja nää on ihana :D
|
|